het begin van de spelen.

100 3 0
                                    

Ik word wakker in een boom. Wat doe ik nou weer in een boom? Ik kijk om mij heen en zie een brief. Ik pak het snel en lees wat erop staat.

Hallo beste deelnemer,

Je werd opgegeven of opgehaald.

We gaan hier testen wie er de sterkste is.

Wees niet te opvallend, want dat kan je dood worden.

Veel succes en onthoud Moord of sterf.

Ik kijk nog eens naar de 1ste en 2de zin best ironisch dit. Opgegeven of opgehaald. Ik werd ze allebei😱 . Ze hebben aan mij gedacht. Testen wie er sterker is dat is makkelijk te raden that's me duh. Ik begin te grinniken om mijn eigen gedachtes, maar stop al gauw. Ik hoor een stem en die zegt " Welkom jongens en nog een paar zwakkelingen. We gaan zo beginnen. Zorg ervoor dat je naar het midden rent en het beste pakt. " Ik knik en denk. Hey hij denkt aan ons wat lief de zwakkelingen zullen hem wat laten zien. Ik kijk om mij heen en zie niemand. Ik spring uit de boom en ren naar de scheiding. Ik zit nu in een boom die uitkijkt op het middenveld. Ik wacht totdat de eerste paar mensen erheen rennen. Dit ziet er zo grappig uit hoe mensen zich beschermen, maar het verrast me de meiden blijven schuil. Ik vind het wel prima, want dan kan ik ze opzoeken en dan kunnen we teamen. Na een poosje lijkt het uitgestorven en ik wacht nog heel even. Opeens ontploft er een kant. Dit is mijn kans. Ik sprint naar het midden en pak medicijnen en een pak. Ik kijk om mij heen en merk dat ik de enige ben. Ik pak alle wapens en doe ze in een tas. Ik bind de tas op mijn rug en vertrek weer naar mijn boom.

POV meneer generia.

Ik kijk op het beeldscherm en zie dat het midden zowat uitgestorven is. Ik plaats een bom aan één kant en dan zie ik na een paar seconden iemand sprinten. Het is een meisje. Ze rent naar de medicijnen en dan naar de kleding. Ze pakt van alles zelfs de rest van de wapens. Ik ben benieuwd wie dat is. Ze sprint weg met alle spullen die daar nog lagen. Ze is slim heel slim, maar ik ben slimmer. Ze gaat dood ik weet het zeker.

POV Annouk/Ayden.

Ik ben eindelijk aangekomen bij mijn boom en klim erin. Ik trek het pak aan en merk dat het waterdicht is. Perfect! Ik kijk in mijn tassen en zie dat ik genoeg heb. Ik heb ook een paar papieren mee genomen die ergens onder een doos lagen. Ze leken mij belangrijk. En natuurlijk ze zijn belangrijk er staan planten op die je kan eten en dieren die gevaarlijk zijn en hoe je dieren te vriend houd. Ik stop alles weg en kijk hoeveel munitie ik heb. Wojow jackpot. Hele dozen heb ik leeg gegooid in een tas en dat was allemaal munitie. Ik heb ook een pijlenboog dus. Ik heb ook nog geweldige guns. Wojow ik schep nu echt op met wat ik allemaal heb. Ik heb honger, maar ik besluit om maar een paar bessen te eten, want vuur kan ik nu niet gebruiken. Anders hebben ze mij zo te pakken. Ik blijf in mijn boom en kijk goed om mij heen. Na 2 uur besluit ik om te slapen en val lichtjes in slaap.

~

Ik schrik wakker van een geluid een stem. Het zegt " Kom op hier zou wel wat zijn? " Het kwam er meer vragend uit dan echt menend. Ik kijk wie het is en zie 2 jongens lopen. Ze hebben goede wapens, maar ik heb betere technieken. Ik kijk goed en luister goed wat ze zeggen. " Ey wacht eens even ik hoor wat? " Ik hoor nu ook hard gegrom. Het is een wolf. Ohw Ohw we have a problem. Ohw wacht ik heb vlees in mijn rugzak. De jongens gaan in vechtpositie staan, maar ik heb een beter idee. De wolf die wilt aanvallen, maar net precies als hij wilt aanvallen gooi ik het vlees naar de wolf toe. Hij eet het op en de jongens kijken naar mijn kant. Ik kom niet tevoorschijn, want ik weet als ik dat doe dan ben ik dood. De jongens zeggen " Wojow die wolf is mak als een lammetje, wie zou dat vlees hebben gegooid ik ben hem echt dankbaar. " Dit is waarschijnlijk mijn tijd ofzo, want ik laat een tak kraken en hij valt de boom uit. De jongens lopen naar de boom toe en kijken omhoog. Ze zeggen " Rustig maar we doen je niks. We willen je bedanken. " Ik kijk naar beneden en zeg " Oke? " De jongens zeggen " Teamen? " Ik grinnik en zeg " Oke vooruit. " De jongens geven elkaar een high five en zeggen " Yes onze eerste team lid. " Ik spring de boom uit en neem al mijn spullen mee. De jongens kijken met grote ogen en zeggen " Heb jij dat allemaal mee genomen? " Ik knik en zeg " Ik heb ook papieren gevonden wat je kunt eten en welke dieren er zijn enzo. " De jongens glimlachen lief en zeggen " Hoe heet je? " Ik zeg snel en duidelijk " Ik ben Ayden. " De jongens kijken mij met grote ogen aan en zeggen " Wat maar je bent een meisje? " Ik knik en grinnik. Ik laat al mijn spullen zien en ze beginnen te glinsteren. Ze zeggen " Hoe kan je zoveel dingen hebben, wij hebben zo hard gevochten voor deze wapens? " Ik zeg " Ik heb gewacht totdat het uitgestorven was in het midden en ben toen gegaan, jullie hadden haast en ik kon alles met gemak pakken. Ik heb nog 2 extra pakken mee. " Ze knikken en ik geef de 2 extra pakken aan hun. Ze kijken mij dankbaar aan en ze trekken het aan. Ik zeg " Ze zijn waterdicht en er zit een knopje op zodat je onderwater kunt ademen. " Ze zeggen " Ayden je bent de beste. " Ik kijk ze vragend aan en de een zegt snel " Ohw ja hij is Chris en ik ben Shane." Ik knik en zeg " Kom we moeten verder gaan. " Ze knikken en zo lopen we samen met zijn drieën verder.

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu