Iedereen kijkt mij nog raarder aan en dan wijs ik naar de grond. Iedereen volgt en ze beginnen hysterisch te bewegeb en schreeuwen " hoe kan dat? " ik grinnik en zeg " er zit in de grond een constructie waar water door heen kan en dat veroorzaakt de overstromingen. Ik heb ze geblokkeerd en nu is het weg " iedereen geeft mij een knuffel en we klimmen de boom uit.
************************************************************************************************************
Ik kijk snel naar de grond om te controleren of alles echt goed geblokkeerd is. Gelukkig alles is goed geblokkeerd. Ik loop met onze groep richting een openplek en ik zeg " We moeten zorgen voor een team en niet iedereen uitmoorden. " Iedereen knikt instemmend. Ze verwachten nu een plan, maar ik heb nog niks. Daarom vraag ik ook " Kom op we maken gezamenlijk een plan " Iedereen knikt instemmend en we gaan zitten. We kijken elkaar doordringend aan en dan springt iemand eindelijk op en zegt " We kunnen een val zetten en dan komen natuurlijk allerlei mensen en dan kunnen we zeggen kom bij aan sluiten of ga dood. " Ik knik instemmend en ik zeg " Wie word het lok aas? " Ik denk heel even na en iedereen kijkt mij met een blik vol met spijt aan. Ik knik en zeg " Alles voor het team. " Ik zeg " Oke als ik het seintje geef achter mijn rug dan seinen jullie elkaar en dan vallen jullie aan, oke? " Iedereen knikt instemmend en verstoppen zich. Ikzelf maak een vuurtje en schiet snel een konijn en snijd zijn vel eraf. Ik hang hem boven het vuur en ga zelf achter een boom staan. Ik wacht en wacht, totdat er eindelijk een geluid komt. Ik voel dat er een meisje en 5 jongens naar het vuur lopen. Het meisje zegt " Wie laat dit zomaar achter? " Ik ga een beetje in het zicht staan en 1 jongen die schreeuwt gelijk " Wie ben jij? " Ik grinnik en draai mij om. Ik zeg " Wat leuk om nog meer mensen tegen te komen. " Het meisje kijkt bang en verstopt zich achter een jongen. Ik zeg grijnzend " Broer en zus zeker? " De jongen zegt " Hoe weet jij dat nou weer? " Ik kijk hem aan en zeg " Ik zie en voel alles " Ik klap 2 keer hard in mijn handen en iedereen komt naar beneden. Iedereen staat in aanvalspositie. Ik zeg " Jullie hebben de keuze, Sluit bij ons aan of vlucht de dood in. " Je ziet de schrik in hun ogen. Ze knikken en zeggen " we sluiten ons aan. " We knikken en ik zeg " Kom verstop je, ik voel nog 5 mensen 675 meter hier vandaan. " Ze kijken verbaasd en ik zeg " Kom op hup hup. " Iedereen verstopt zich en ik ga weer bij de boom staan. Ik voel dat ze al dichtbij zijn. Ik voel ook dat ze opsplitsen. Ik stop voor de zekerheid een pistool in mijn schoen en blijf staan. Ze komen steeds dichterbij. Ik ruik ze bij het vuur staan. Ik doe een stap op zij en sta nu naast de boom. Ik voel ze verward zijn. Hoe ik dat voel 1tje die wipt almaar heen en weer op haar voeten. Hoe ik weet dat het een haar is, haar voeten komen zachter tegen de grond aan dan een man. Een jongen zegt " Hou toch eens op met dat heen en weer gewip op je voeten. " Het stopt opeens en opeens hoor ik een meisje " Kijk wat is dat? " De jongen zegt " Je kunt beter zeggen wie is het? " Ik stap naar ze toe en ik zie hun gezicht betrekken als ze mijn gezicht herkennen. Ik zeg " Rustig maar ik doe niks, alleen ik wil dat je bij mij aansluit. " Ze knikken en ik klap 2 keer in mijn handen de rest komt ook naar beneden en de jongen roept de rest van zijn bende en ze sluiten zich aan. We zijn nu met 20 man ofzo. Ik vind het zo wel prima denk ik. Je hoeft niet een al te groot team te hebben om alles te winnen. Net als ik, ik was in mijn eentje. Ik zeg " Oke we hebben genoeg teamleden. " Iedereen knikt en ik begin met mijn plan die ik ondertussen had ontwikkeld. " Oke jongens en meiden we gaan trainen en als we klaar zijn dan vallen we aan. We zorgen ervoor dat als we aanvallen dat we niet aanvallen, maar verdedigen. " Mensen kijken mij vragend aan en ik zeg " Wie wil mee helpen om het te laten zien? " Er loopt 1 iemand naar voren en het is Shane. Ik loop met hem naar het licht en we staan klaar. Ik doe net als of ik aanval en blijf wachten. Als Shane het niet meer kan volhouden valt hij aan en ik ontwijk alles en geef hem dan een rechtse en hij valt neer. Iedereen kijkt verwonderd en ik help Shane op te staan. Ik zeg " Er moet nog veel werk gebeuren, morgen vroeg wek ik jullie en gaan we trainen. " Iedereen knikt en zoekt een boom op. Als ze eenmaal slapen besluit ik na nog een poosje wakker liggen ook te slapen.
*
Volgende dag.
Ik klap hard in mijn handen en schreeuw " Iedereen wakker worden, wie niet opstaat krijgt geen eten voor de rest van de dag. " Iedereen schiet overeind en ze staan al vlug beneden bij mij. Ik glimlach en zeg " Goed gedaan die snelle reflexen zitten er al in zie ik? " Iedereen begint te grijnzen en ik zeg " We gaan vandaag leren om te focussen en om geduldig te wachten. " Iedereen knikt en ze gaan staan waar ik zeg dat ze moeten staan. Ze kijken elkaar aan, want ik heb ze zo gezet dat iedereen een maatje heeft. Ik loop langs iedereen en zie dat ze heel geconcentreerd zijn, maar even checken of hun reflexen dan net zo snel zijn. Ik probeer iemand aan te vallen en hij ziet het niet aankomen. Hij valt en kijkt met pijn in zijn ogen naar zijn arm. Ik zeg " We moeten klaar staan voor als we worden aangevallen. " De jongen knikt en staat snel op. Ik kijk of iedereen nog geconcentreerd bezig is en loop rondjes. Ik val iemand aan en diegene doet het super goed. Hij ontwijk mijn eerste slagen en dan slaat hij toe. Ik steek mijn hand in de lucht en diegene stopt. Ik klap in mijn handen en zeg trots " Jongens dit bedoel ik dus. " Zo gaan we door totdat iedereen het lukt en totdat iedereen het echt kan. Zo verloopt een hele dag.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
Hành độngKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!