Ik werd zo verlegen. Ayden zag het. Ze begon keihard te lachen. Ik bedacht me ineens dat ik nog steeds in een handdoek stond en dat ik me snel moest omkleden. De baas wil ons 3 uur zien en je kan al raden, want het is al 5 voor 3. Ik zei snel toen ik naar de kast liep. " de baas wil je zien en heeft mij een setje opgestuurd dat je moet dragen. " ik gaf het aan haar en ze keek ernaar. Ze trok een vies gezicht en zei " moet ik dit echt aan
" hij knikte en zei " dan ziet hij al jou littekens ofzo. Zo iets zei hij in iedergeval." ze trok het snel aan en keek mij aan. Ik begon te slikken, want ze zag er knap uit. Het setje bestond uit een topje en een kort broekie. We liepen naar beneden en liepen gelijk door naar mijn motor. Ze sprong achterop en zo vertrokken wij. We kwam binnen een kwartier aan en rende zo snel mogelijk de trap op. 50 trappen en ze was nog steeds niet moe. We waren er bin binnen 10 minuten. Ik wees de weg naar het kantoor van mijn baas. Ik zag een paar mensen naar Ayden kijken. We liepen snel door en kwamen eindelijk aan bij het kantoor. Ik wou kloppen, maar Ayden was mij al voor. Ze gooide de deur open en liep naar binnen. Ik volgde haar en ging zitten.Pov van Ayden.
Ik ging snel zitten. Die man kwam voor ons zitten en zei " Shaden je zei dat je 3 uur hier zou zijn. " Ik zag Shaden naar beneden kijken. Ik rende hem en zei " Sorry dat ik het zeg hoor maar waarom moet ik deze kleding aan het is mijn style niet." De man keek me vragend aan en zei " Het is dat je er voor zei sorry, maar anders had je een groot probleem. " Ik sloeg grappig mijn handen om mijn mond en zei " Ow ow nu moet ik bang zijn, maar dat ben ik niet. " De man keek me verbaasd aan en schudde zijn hoofd na een poosje. Ik trok gekke bekken naar Shaden en hij begon keihard te lachen. De man keek boos naar Shaden en Shaden wees naar mij. Ik stond nog met een gekke bek en het werd steeds gekker. De man begon nu een beetje te lachen en zei " Waarom Ayden waarom doe je dat? " Ik wreef bedenkelijk over mijn onzichtbare sikje en zei na een poosje " Geen idee, komt waarschijnlijk door de inrichting van de kamer. " De man keek om zich heen en zei " Maar er staat bijna niks in deze kamer. " Ik begon te knikken en zei " Daarom. " Ik stond op en liep de kamer huppelend uit. Ik hoorde achter me de grote baas tegen Shaden zeggen " Je moet echt iets doen aan Ayden ze hakt me hersen pan in met haar gedrag. " Ik begon te grijnzen en schreeuwde " Weet je er kunnen muren tussen zitten, maar ik kan als nog alles horen" Ik hoorde ze schrikken en liepen naar buiten. Ze keken de hele gang rond. Ik had een pistool gevonden die geladen was. Ik stond om het hoekje. Ze rennen allebei verschillende richtingen in. Ik sta rustig te wachten. Opeens rent de grote baas langs. Hij remt af en draait zich om. Ik keek hem speels aan. Ik zei " Wat kan dit dingetje allemaal doen? " Hij keek me verschrikt aan. Hij bleef heel rustig. Opeens werd ik van achter gepakt. Ik had het geweer nog vast en schoot de man in zijn knie. De man viel op de grond en kon niet meer opstaan. Ik keek de man aan en zei " Bemoei je nooit meer met mijn zaken. " Ik liep naar de grote baas en richtte mijn geweer op hem. De baas slikte 1 keer en ik boog naar zijn oor " Waarom ben jij de baas? " Ik stapte naar achter en liep weg. De jongen keek me na, want ik voelde een ongemakkelijke sfeer. Ik richtte het pistool naar achter en schoot. Recht in zijn scheenbeen. Hij viel neer en riep om hulp. Ik rende het gebouw uit en rende zo hard dat ik niet wist waar ik heen ging. Dus ik ging een paar keer de bocht om en soms recht door. Het ging best wel snel. Ik ging in een cafeetje zitten wat te drinken bestellen, omdat ik al zo een beetje 3 uur heb gerend.
Opeens hoor ik auto's voorbij rijden. Ze reden niet op normal tempo. Ik wist dat ze voor mij kwamen. Ik dronk mijn glas op en liep naar buiten toe. Ik klom op het dak en keek om mij heen. Na een poosje zag ik nog een auto en die remde volop. De baas stapte uit met verband om zijn been. Ik begon te lachen. Hij keek me aan en begon toen ook een beetje te grijnzen. Hij zei " kom je nog naar beneden. " ik zei snel " kom mij maar halen. " hij liep naar een gebouwtje en klom erop. Ik keek wat hij allemaal deed. Hij sprong over naar mijn gebouw. Ik keek hem speels aan. Hij rende op mij af en ik ontweek alles wat hij probeerde. Ik begon te lachen en gaf mijzelf over. Hij knikte dankbaar en we liepen samen hand in hand naar de zijkant van het dak. Ik sprong van het dak af en de grote baas die ondertussen niet zo groot meer was. Klom rustig naar beneden. Ik keek hem aan en hij commandeerde dat ik in zijn auto moest gaan zitten. Ik knikte en liep naar de auto toe. Ik stapte in en wachtte op de grote kleine baas. Na een poosje stapte hij ook in en begon hij te rijden. Ik zat naast hem. Ik kon hem bewusteloos slaan, maar dat deed ik niet. O mijn ik krijg toch geen gevoelens voor deze man. Nope kan niet gewoon negeren. Ik heb een idee ik zet mijn gevoel uit. Ik keek recht naar voren en de jongen keek mij aan. Hij zei opeens " ik heet trouwens shan." ik keek hem aan. Ik knikte langzaam en ging weer voor mij uit staren. Hij zei opeens weer " weet je Ayden je maakt het mij elke dag steeds moeilijker, maar weet dat het voor jou op ten duur ook moeilijker word. " ik dacht na en zei " Ayden weigerd geen opdrachten. " Shan knikte en zei " weet ik, daarom wist ik dat je me ooit zal neerschieten,maar ik dacht dat je het later zou doen. " ik keek hem verrast aan. " ik weet wat je nu denkt Ayden en ja ik heb de opdracht om mijn organisatie uit te roeien zelf gegeven, maar het was alleen een test of je het echt zou doen of dat je het niet deed." ik knikte. Shan begon te lachen en zei " tot mijn verbazing kwam je best ver, je was bijna bij mij, maar nog niet helemaal. " ik keek hem vuil aan en zei " en als ik jou wel had neergeschoten, wat dan? " Shan die haalde zijn schouders op en zei " geen idee daar heb ik nog nooit over na gedacht. " ik begon te lachen. We waren bijna bij het kantoor.
We kwamen aan en ik stapte uit. Ik liep naar het gebouw en ging random op een stoel zitten.
Die ik ales eerste tegen kwam. Shan die keek me aan en die sleep de stoel mee. Ik keek hem vragend aan en hij zei " we zijn nog niet klaar met jou. " ik stond op en huppelde mee.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!