Wow buren op bezoek. Blij of toch niet

265 7 0
                                    

Ik deed de deur open en keek recht in de gezichten van een jongen en een vrouw. De vrouw stak haar hand uit en wou me de hand schudden, maar ik weigerde. Ze vroeg of mijn zogenaamde vader thuis was. Ik dacht na en wist dat hij thuis was. Dus weet je wat ik doe. Ik roep hem. Ik loop naar de trap en roep keihard " papa nu beneden komen." meneer Smith rende gelijk naar beneden en ik liep weg. De vrouw keek mij beledigend aan en zei tegen Smith " Doet u dochter altijd zo? Ik mocht me nog niet eens voorstellen." Smith zei heel slim " Sorry daarvoor mijn dochter heeft een kleine trauma opgeleverd en vertrouwd niet heel veel mensen meer. Daarom weigerde ze uw hand." ze knikte begrijpend en Smith liet ze binnen. Ze gingen zitten en ik moest er ook bij zitten. Ik zette er een stoel bij die niet al te dicht op ze zat. Na een poosje begonnen ze vragen te stellen zoals hoe vinden jullie het in jullie nieuwe huis? Hoe vinden jullie de omgeving? Hoe gaat het op school? Dat soort shit. Na een poosje vragen negeren. Stond ik op en liep ik naar de keuken. Smith kwam naar me toe en zei " Kan je het echt niet meer vol houden?" Ik schudde mijn hoofd. " Probeer geen gewelddadige Ayden te zijn. Kom op Ayden, je kan dit. " Ik keek hem aan en liep weer met hem mee. We liepen weer terug naar de woonkamer en ik sprong zowat op mijn stoel. De vrouw en jongen keken mij raar aan en gingen daarna verder met het gesprek. Smith liep naar de keuken en ging eten klaar maken. Ik keek een beetje naar voren en opeens begon die vrouw tegen mij te praten. Ik schrok en keek ze scherp aan. Ze keken mij vragend aan en ik zei snel " Wat zei u? " De vrouw keek me glimlachend aan en zei nog een keer " Hoe heet je lieverd? " Ik luisterde aandachtig en antwoordde daarna met " Ik heet Ayden. " De jongen begon te lachen en ik keek hem met vuur aan. De jongen begon nog harder te lachen en ik stond op. Ik liep naar de keuken en ging bij Smith staan. Ik proefde het eten en Smith zei " En waarom ben jij niet bij onze gasten? " Ik keek hem eerst even aan en liep toen weer weg naar de woonkamer. Ik weer zitten en vroeg " Willen jullie nog wat te drinken? " De vrouw antwoordde heel netjes met " Ja graag lieverd doe nog maar een kopje thee. " Ik knikte en zei nu tegen de jongen " En wat jij nu hebben? " De jongen zei " Doe maar cola ofzo. " Ik knikte en liep weg.

POV van Shaden.

Ik moest perse mee met mijn moeder naar de nieuwe buren ofzo dus ik kleedde me vlug om. Ik dacht misschien zijn er nog visjes te halen ( je weet vast wel wat ik bedoel) Ik deed een zwarte broek aan en een shirt. Ik liep naar beneden en kwam bijna tegen mijn moeder op. Ik had namelijk best wel veel haast, omdat we over 3 minuten gingen. Ik deed snel mijn schoenen aan en deed mijn haar een beetje in model. Ik liep naar mijn moeder en zei " Ik ben klaar gaan we? " Mijn moeder keek me raar aan en zei " Heeft Shaden er zo veel zin in. " Wie liepen allebei naar de zijkant. Het huis was naast ons, daarom. We liepen naar de voordeur en mijn moeder drukte op de deur bel. Er kwam een meisje naar beneden en die deed de deur open en schrok. Mijn moeder deed iets. Volgens mij wou ze zichzelf voor stellen, maar het meisje weigerde. Ze liep naar de trap en riep haar vader blijkbaar. Er sprintte een man naar ons toe en het meisje liep naar een kamer. De man legde het uit en wij knikte maar wat. We werden naar de woonkamer gebracht. Het meisje kwam binnen en pakte een stoel en ging heel ver van ons vandaan zitten. Mijn moeder die vroeg heel veel vragen, maar ze was alweer weggezonken met haar gedachtes. Toen mijn moeder eindelijk klaar was met vragen stellen en wist dat ze toch geen antwoord kreeg. Stond het meisje op en liep ergens heen en ik hoorde iets van wat haar vader tegen haar zei iets van kan je het echt niet volhouden? Ik bleef door luisteren en hoorde daarna ook: Probeer geen gewelddadige Ayden te zijn. Kom op Ayden, je kan dit. Ze heet dus Ayden? Dat is toch een jongens naam? Ze kwamen de kamer weer in en Ayden ging weer met een sprong op de stoel zitten. Ik keek haar aan en ze zat. Smith of hoe die man ook heet liep blijkbaar naar de keuken en me moeder die vroeg hoe Ayden heette. Ze antwoordde heel twijfelend en zei toch maar haar naam ze zei het heel schattig en mysterieus. De vrouw knikte en ik kon het niet laten om te lachen. Ik keek haar aan en haar ogen keken vurig naar de mijne en ik begon nog harder te lachen. Ze stond weer op en ze liep weer weg. Ik hoorde weer Smith praten En waarom ben jij niet bij onze gasten? Ze kwam weer binnen en zei heel random of wij wat drinken wouden hebben. Ze zei het tegen mijn moeder heel netjes en mijn moeder antwoordde. Ze kwam naar mij en zei En wat jij nu hebben?. Ik zei snel en op een kille manier een colaatje. Ze liep weer weg en ik kon niet ophouden met staren. Me moeder zag het en begon te glimlachen. En fluisterde tegen mij " Kon je je ogen niet weg laten. Ik zie dat je iemand op het oog hebt." Ik begon te grijnzen en ze kwam weer terug met 2 glazen. Ze legde het behendig neer en ging weer heel recht op de stoel zitten. Na een poosje konden we eten. Ik zat tegen over Ayden en me moeder tegen over Smith. Ze at heel netjes en zag dat ik naar haar zat te staren. Ze ging scheel kijken en gekken bekken trekken. Smith keek heel even naar haar en ze hield gelijk op. Ik begon een beetje te grijnzen. We hadden het eten al snel op en Ayden ging naar buiten. Ik volgde haar van de tafel af en liep met haar mee naar een boom. Ze klom erin en ging aan een tak hangen. Ze ging alle maal oefeningen doen. Ze bleef me in de gaten houden en na een kwartiertje had ze al iets van 100 oefeningen gedaan. Ze sprong van de tak af. En landde op haar voeten. Ik keek haar raar aan en zei uit het niks " Je hebt vast al een six pack?" Ze begon te lachen en trok haar T- shirt omhoog en ik keek naar haar buik. Het waren er gewoon 8. Like watte hack. Ze zei niks en zag mijn verbaasde gezicht en begon nog harder te lachen. Ze viel op de grond. Ik zag het en bukte om haar te helpen, maar wat zij doet ze gaat me kietelen. Ik verloor mijn balans en landde op haar. We begonnen nu allebei te lachen.

Smith en mijn moeder kwamen rennend naar achter en keken ons geschrokken aan. Ik stond op en hielp Ayden ook. Ze keek naar beneden. Haar vader kwam naar ons toe en wierp een blik op Ayden. Zijn woedende blik veranderde al snel toen hij zag dat ik het was. Het werd een glimlach en hij zei " Hebben jullie je vermaakt?" Ik keek nu ook naar beneden. Mijn moeder kwam net als geroepen en zei " Het word denk ik tijd dat we naar huis gaan heh Shaden?" Ik knikte en rende naar mijn moeder.

POV van Ayden.

Na dat de jongen naar zijn moeder rende. Liep ik naar binnen. Ik liep naar mijn kamer en wierp een blik op mijn mobiel. Een bericht. Een bericht van een annoniem nummer. Ik opende het en zag

Hey u bent toch Ayden.

Ik typte snel ja.

Ik heb je nodig voor een missie.

Ligt eraan wat voor missie?

Je moet voor mij geld terug brengen van een man die in los angeles woont ( Sorry voor de type foutjes)

Oke geef me het adres en ik regel het.

Het adres is.

Ik zag het adres staan en sprintte naar mijn kast ik haalde een masker en wierp die in een tas en een setje zwarte kleding. Ik liep naar Smith en zei " Ik mocht toch gewoon missies doen. nou nu heb ik er een dus ik zie je later." Ik rende naar de deur en rende zo hard ik kon.

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu