verhuizen jeej

324 11 1
                                    

Ik werd wakker door een stom klote gepiep.

Ik haat wekkers mompelde ik zacht en ik kreeg reactie " Ja dat zal zo wel zijn maar je moet je klaar maken voor je training. " Ik keek op en zei " Hoe heet je eigenlijk? " De man begon te lachen en zei " Noem me maar Smith." Ik knikte en stond op. Ik liep achter hem aan en ik werd tegen gehouden. Ik kreeg een setje kleding in mijn handen gedrukt. Ik liep duf naar de badkamer. Ik ging douchen en kleedde me snel om. Ik liep naar buiten en werd meegenomen door Smith. We kwamen in een sportzaal aan en hij duwde me naar binnen en deed de deur op slot. Ik keerde me om en bonkte op de deur en schreeuwde dat ik dit niet leuk vond. Opeens kwamen er tientallen robots op mij af. Ik keek om me heen. Ik zag geen wapens liggen. Tuurlijk joh ze jagen je gelijk de dood in. Ik sprong behendig over een paar robots en die knalde tegen de grond op. Door een botsing. Ik keek nog eens om me heen ik zag een touw. Ik sprintte ernaar en pakte het touw. Ik sprintte langs de robots en kill ze gemakkelijk. Alle robots worden onthoofd. Opeens hoor ik geklap. Ga toch niet zeggen dat ze dat gefilmd hebben. Ik loop naar de deur en Smith loopt naar binnen en zegt " Goed gedaan meisie. Ik ben trots op je." Ik liep weer terug naar mijn kamer en zag een setje kleding liggen. Ik pakte het op en kleedde me snel om. Het was een zwart hemdje, met een zwarte broek met grote gaten erin. Eigenlijk gewoon mijn eigen styl. Ik keek even rond en liep daarna naar de woonkamer. Ik zat daar weer de hele avond en ging dan weer naar me bed. Zo ging het nog 2 dagen.

Ik werd wakker door Smith en die zei " Wakker worden slaapkop we gaan nu vertrekken dus kleed even snel om. " Ik knikte en sprintte weg. Na een paar seconden kwam ik er weer aan. We liepen samen naar de auto en we reden zo door. Dat we niet gingen stoppen ofzo. Nee ik lag daar nog 4 uur te slapen en Smith bleef gewoon de hele reis van 10 uur ofzo gewoon op. We kwamen eindelijk aan. Hij had blijkbaar al een week geleden een huis gekocht hier. Ik liep naar de achterklep en hielp hem met de spullen. Ik had bijna alles vast en we liepen naar het huis. Hij zei " Ik zou de wegen maar goed in je op nemen Ayden, want anders verdwaal je nog. " Ik begon te grijnzen en liep naar binnen. Ik zat na te denken en bedacht me nu pas dat ik geen eigen kleding had. Ik zei heel zacht " Smith uhmm ik heb niet genoeg kleding?" Smith keek me eerst aan en daarna zei hij " Hier heb je 1000 euro kies een paar setjes en zorg ervoor dat het geld opraakt." Ik knikte bang en liep naar buiten. Ik pakte een fiets en ging opzoek naar een winkelstraat. Ik had er na 10 minuten 1 gevonden. Ik stapte af en liep de eerste winkel in. Ik keek naar de kleding en zag een heel leuk zwart shirtje die stopte ik in een mandje en ging verder. Ik zag een leuk jurkje met rood en zwart. Zo ging ik 1 uur door en onder tussen had ik elke winkel wel gehad en had ik 10 grote tassen vol met kleding. Ik kocht ook nog een paar leuke sneakers en pumps. Ik had er 10 gekocht. Ik liep weer terug naar mijn fiets en pakte alle tassen vast en die maakte ik op alle mogelijke plekken vast. Ik had er een stuk of 4 a 5 op mijn achter rek, en de rest aan mijn stuur. Fietsen was geen probleem. Ik was er zo Ik kwam bij het huis aan en kwam binnen met 15 tassen. Smith kwam naar me toe en zei " Goed zo Ayden, je gaat trouwens morgen gewoon naar school. " Ik knikte en propte al mijn kleding in mijn kast en mijn schoenen stopte ik eronder in een mand.

De dag vloog voorbij door het uitpakken. En ik ging slapen.

De volgende dag kwam er weer een stomme piep en ik schrok wakker. Ik sprintte naar mijn badkamer en sprong onder de douche na 5 minuten was ik klaar en pakte een setje kleding. Het was een zwarte broek met enorme gaten. ( heb je een obsessie met enorme gaten in je broeken? Ja ik vind het lekker zitten. ) Ik pakte ook een normaal hemdje en deed daar een vest overheen. Ik rende naar beneden en Smith stond daar met een zwarte tas. " Hoe wist je dat ik van zwart hou?" vroeg ik. " Was een klein gokje toen ik zag dat je je kamer helemaal zwart bedekte." Zei Smith lachend. Ik begon te grijnzen en rende naar mijn fiets. Ik kreeg de locatie van de school en ik reed er zo snel mogelijk heen. Ik was ruim op tijd en liep naar de balie vrouw en vroeg voor een kluissleutel en rooster. De vrouw zei " Jij bent toch Ayden? " Ja beantwoordde ik de vraag snel en soepel. Ik kreeg een pasje en rende door de hele school. Ik had eindelijk mijn kluisje gevonden. Ik deed hem open en checkte mijn rooster. Ik deed alle boeken die ik nodig heb in mijn tas. Ik deed snel mijn jas in mijn kluisje en deed hem dicht. Ik rende naar mijn lokaal waar ik moest zijn de bel was al gegaan. Jeej de eerste dag al weer te laat. Gaat lekker zo. Ik liep naar binnen zonder te kloppen. Was ik spontaan vergeten. De docent keek me aan en zei " Ga je maar melden. " Ik keek hem vragend aan en zei " Maar ik ben er net. " De docent keek eens goed naar mij en vroeg daarna " Wie ben jij? " Ik zei heel normaal " Ik ben Ayden. " De man begon te lachen en zei " Dat geloof ik niet. " Ik keek hem kwaad aan en zei " Moet ik het bewijzen! " De man keek op en zei " Ja doe maar. " Ik keek even om mij heen en zag daarna wat informatie over mij liggen ik scande het even over en begon met praten en zei " Ik ben 10 keer geschorst en ow ja ik heb al 20 leerkrachten naar het ziekenhuis geslagen, ja met blote vuist, omdat ze me niet lieten zitten. " De man slikte en commandeerde mij om te gaan zitten. Ik begreep het en ging zitten. Ik deed mijn schoenen uit en ging op mijn tafel zitten. Iedereen keek me raar aan. Ik ging in een kleermakerszit zitten. De docent begon weer te praten en ik sloot mijn ogen en zei niks terug. Hij probeerde mij te negeren. Maar het lukte hem maar heel moeilijk. Hij ging toch maar door met de les. Na de les werd ik bij hem geroepen en zei hij " Ayden heb je wel wat opgepikt van de les? " Ik antwoordde soepel " Ik heb alles opgeslagen ik kan wel een verslag schrijven en na de pauze inleveren. " De docent knikte en ik liep weg. Ik schreef onder het lopen en was binnen een halfuur klaar. Het was namelijk een uur pauze ik stopte snel het blaadje in mijn zak en ging eten halen. Ik kwam daar aan en zag dat iedereen al wat te eten had gepakt. Ik kwam eraan en pakte snel een dienblad met wat troep en betaalde dat. Ik liep naar de tafels en zag dat er mensen seinde dat ik naast hun moest zitten. Ik negeerde ze helemaal en ging bij de nerdjes zitten en zei " Hey ik ben Ayden mag ik bij jullie zitten. " Ze keken mij eerst bang aan en dan lieten ze maar zitten. Ik ging zitten en zei " Zullen we vrienden zijn? " Het meisje knikte verlegen. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en opeens kwam er een meisje bij ons staan en die zei " Ayden je gaat toch niet bij die lelijke noobs zitten. " Ik stond op en liep naar haar toe en zei " Nog een keer mijn vrienden lelijke noobs noemen en je komt hier niet levend vanaf. " Ze slikte en liep weg. Ik ging zitten en begon te eten en zei daarna " En hoe was jullie dag? " Ze antwoordde alle 3 tegelijkertijd " Gaat wel. " Ik knikte vrolijk en stond op en zei snel " Ik moet gaan moet nog even wat inleveren. " Ik liep weg en gooide me dienblad op de stapel en liep door. Ik kwam bij de leraar en gaf hem de samenvatting. Hij keek er snel naar en stak zijn duim omhoog. Ik liep naar mijn plek en ging zitten. De leraar liep naar me toe en zei " Ga je niet op jou manier zitten?" Ik begon te lachen en zei " Dat was een grap meneer. " Hij begon nu ook een beetje te lachen. Hij liep naar zijn stoel en ging zitten de rest van de klas kwam naar binnen. Ze gingen ook zitten. Het meisje wat naar me toe kwam in de pauze ging achter me zitten. In de les gooide ze almaar briefjes naar me toe. Ik vouwde een briefje open en er stond op. Ga je echt om met die sletjes.

Ik stond vliegens vlug op en de docent keek me aan. Ik draaide me om en frommelde het papiertje in een propje en zei keihard " Nog iets slechts zeggen over mijn vriendinnen en ik zorg dat je al deze briefjes zult opeten en uberhaupt alle briefjes die je schrijft ook al zijn ze positief. Ik zorg ervoor." Ik ging weer zitten. De docent ging weer verder. De schooldag was zo voor bij. Ik liep naar mijn fiets en sprong erop. Ik was zo thuis. Ik ging naar binnen en gooide me spullen neer en net precies toen ik beneden kwam ging de deur bel. Ik deed open en ik keek recht in de gezichten van....

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu