Ik steek mijn hand in de lucht en diegene stopt. Ik klap in mijn handen en zeg trots " Jongens dit bedoel ik dus. " Zo gaan we door totdat iedereen het lukt en totdat iedereen het echt kan. Zo verloopt een hele dag.
************************************************************************************************************We hebben ons best gedaan dat kun je zo zien. Nu maar hopen dat we tegen de rest kunnen. "Jongens we gaan op weg!" Roep ik hard genoeg. We pakken alle wapens en gaan achter elkaar aan. Na een uur komen we een groep tegen en moorden we ze gemakkelijk uit. Dat gaat zo een paar keer door en nu staan we in het midden van het hele veld, want ik had laatst nog in die boom gezien dat er nog een heel groot gebied was.
"Jongens en meiden we gaan hier uitrusten, graag wel je wapens bij je houden voor noodgevallen. Het seintje van een noodgeval is een luid fluitje en als je niet kunt fluiten geef je gewoon 2 harde klappen met je handen. " iedereen knikt en zoekt een plekje op. Ik zelf ga in het midden zitten, want dan kan ik overal even snel bij. Alles loopt rustig en als het 's avonds is besluit ik om iedereen bij elkaar te roepen. Iedereen zit nu voor mij en dat voel ik ook. Opeend voel ik meerdere mensen. Ik fluit oor verdovend en ik hoor iedereen op springen en om zich heen kijken. " een grote groep staat om ons heen, doe wat jullie hebben geleerd." Iedereen knikt en stemt ermee in.
Ik hoor geschreeuw en weet dat het echt is begonnen. Ik zie een jongen staan en ren erop af. Hij staat stil. Ik sta stil. Iedereen zie ik stil staan. Ik kijk om mij heen en zie echt dat iedereen stil staat. Opeens knuffelt shane een meisje. Hij schreeuwt huilend " ik dacht dat ik je nooit meer zou vinden. " ze beginnen allebei te huilen en verdiepen de knuffel. De jongen voor mij zegt " samen werken? " ik kijk betwijfelend naar shane en het meisje en draai dan weer om naar de jongen en zeg " oke, maar wij zijn de leiders. " hij knikt glimlachend en zegt " ik dacht heel even dat ik je moest doden, maar dat wil ik helemaal niet. " ik knik en zeg " verwelkom ons nieuwe leider en de rest van het team. " iedereen geeft een knuffel en staat weer normaal uit elkaar. " oke jongens en meiden ga maar uitrusten we houden wacht per 4 tal en de eerste zijn shane, ik, je nieuwe leider waarvan ik de naam nog niet weet, maar zeker te weten ga komen en jayd. Ze knikken en de rest gaat slapen. Wij staan ondertussen op de wacht en kletsen wat. Opeens voel ik een raar gevoel om mij heen en ik voel dat er mensen aankomen. Ik zeg " 2 blijven hier wie gaat ermee? " De leider die trouwens Jamie heet die steekt zijn hand op en zegt " Jullie blijven op de rest letten oke en maak desnoods nog 2 mensen wakker. " Shane en Jayd knikken en ik sta snel op. Ik en Jamie gaan de richting op en ik sla mijn arm voor Jamie uit. Hij kijkt vragend en zegt " Er is niemand. " Ik zet mijn vinger tegen mijn mond aan en let goed op de weg. Opeens zie ik 3 mensen lopen. Als ze bijna voorbij zijn. Spring ik voor ze en richt mijn pistool op ze. Ze schrikken erg en vallen bijna om. Ik zeg " Wat doen jullie hier? " Er word gezwegen en Jamie staat nu ook naast mij. Ze zeggen " Huh Jamie, hoor je bij haar? ' Jamie knikt trots en zegt " Ja het is dat een paar teamgenoten familie of stel waren, want anders was ik al dood. " De jongens knikken en zeggen " Dus je hoort nu bij haar? " Ik schudt mijn hoofd en zeg " Hij hoort niet bij mij hij hoort bij ons. " De jongens kijken vragend en ik sein dat ze mee moeten komen. Als we bij ons kamp aankomen dan kijken ze met grote ogen. Ik zeg " Hij hoort niet bij mij, maar bij ons. " En ik wijs naar het kamp. Ik zeg daarna " Willen jullie ook bij de groep? " Ze knikken hevig en lopen gelijk naar het kamp. Ik begin te lachen en Jamie kijkt mij aan met een blik van waarom lach je? Ik negeer het en loop ook het kamp in.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!