dance battle met tutje 1

134 6 0
                                    

Uiteindelijk stop ik met proberen en val in slaap.
Ik woel in mijn bed en kan totaal niet in mijn slaap komen. Opeens hoor ik iemand keihard gillen. Ik zit gelijk recht op en kijk wilt om mij heen. Het is Ayden die vooruit staart. Ze heeft iets anders in haar ogen. Het lijkt op een soort angst. Ik kijk haar vragend aan en ik zie dat ze wilt praten, maar dat ze zichzelf tegen houd. Een voordeel ze kan praten, maar een nadeel dat doet ze niet. Zie je waar ik mee zit. Ik vind iemand leuk die iets kan, maar ook weer niets. Huh wat ik zei helemaal niet dat ik haar leuk vond skip dat stukje oke. Ik denk snel over wat ik moet doen om haar te troosten. Ik sla mijn armen over haar heen en zeg "rustig maar Ayden wat er in het verleden is gebeurd, gebeurd niet weer." Ik voel dat ze rustiger word. Ze heeft duidelijk iets meegemaakt, maar wat?
Ik zeg snel " kom probeer nog wat slaap te krijgen." Ze knikt en kruipt tegen mij aan. Ze is schattig als ze bang is. Ow shoot over 2 uur moet ik me klaar maken voor school. Dan zie ik Annouk ook weer ik mag haar niet echt, maar ey je moet met iedereen kunnen leven waar of niet? Ik val rustig weer in slaap en slaap nog 2 uurtjes.
Als ik wakker word zie ik Ayden niet meer, waar zou die zijn? Ik stap uit bed en kleed me aan. Ik loop rustig naar beneden, maar zie Ayden daar ook niet. Ik loop naar mijn vader en zeg " Waar is Ayden? " Me vader antwoord simpel " Ze is sporten. " Ik knik en pak mijn tas in. Als ik alles heb gedaan loop ik naar een voertuig en stap in. Ik rijd naar school en kom met een leuk plannetje aan. Ik ga Annouk laten schrikken. Als ik aan kom op school stap ik uit en loop richting school. Ik zie Annouk ergens staan met een paar tutjes aan het praten, volgens mij is het niet praten, maar is het meer uitdagen. Die tutjes gaan om haar heen staan. Annouk kijkt snel om zich heen, maar ziet geen uitweg. Alle tutjes rennen op haar af en Annouk springt opeens heel hoog. Alle tutjes knallen vol tegen elkaar op en ze roepen mijn vrienden. Ow nu word het leuk. Ik hoor mijn naam en ik loop er geamuseerd heen. Als ik aankom zegt 1 tutje " Schatje help even en sla haar in elkaar. " Oei nu moet ik iemand in elkaar slaan terwijl ik daar helemaal geen zin in heb. Ik kijk even naar mijn vrienden en die kijken strijd lustig naar Annouk. Annouk daar in tegen kijkt geamuseerd naar ons en maakt rare kots bewegingen als tutje 1 begint te praten. Ze zegt " Wacht even hoe hete je ook alweer tutje? Ja weet je wat ik noem je gewoon tutje 1, dus tutje 1 dat daar is jouw vriendje? " Ze knikt overtuigend. Ay jakkes ze haalt mij erbij. Annouk zegt " Nou tutje 1 kijk begrijp me maar heel goed, als iemand op jou valt dan bedoelen ze dat letterlijk, want niemand gaat jou leuk vinden. " Ze knip oogt even naar tutje 1 en draait om. Tutje 1 rent op haar af, maar zonder geluk. Annouk draait snel om en geeft een boksface ( Dat noem ik zo omdat ze met der vuist tegen haar gezicht slaat. Vond er wel leuk bij passen. ) Tutje 1 valt hard op de grond, eigenlijk had ik dit niet verwacht van Annouk. Annouk draait weer om en loopt weg. Tutje 2 en 3 staan daar een beetje verward te kijken en de jongens zitten echt van ja ik zag het wel aankomen. Ik loop naar Tutje 1 en geef haar een klein zetje in haar zij. Ik zeg " Hey tutje 1 ik denk dat je net in ben gemaakt door Annouk. " Ik geef nog snel een knipoog erachter aan en vertrek. Ik hoor tutje 1 afkeurend gillen. Ik begin te grijnzen dat kind maakt school alleen maar leuker. Annouk maakt de school leuker. Ze maakt mij leuker. Wacht wat neeee Blaze je haat haar net zo erg als eerst. Of is het wat verminderd? Neeeeee ik mag haar gewoon niet. Ik loop snel naar de les en ga zitten. Ik zie in mijn ooghoeken Annouk naar tutje 1 kijken. De docent ziet het ook en zegt " en Annouk heb je al nieuwe vrienden en vriendinnen?" Annouk kijkt peinzend rond om te denken. Na een paar minuten zegt ze " ja hoor heel veel vrienden en vriendinnen en ik zag zelfs een hond dat was echt bijzonder, want in deze school zijn honden toch verboden?" De docent knikt achterdochtig en zegt " hoe zag die hond eruit?" Ze denkt niet na en zegt " nou het was zo'n grote bruin zwarte weet je wel." De docent slikt en schreeuwd " ow nee dat is mijn hond!" De docent sprint weg en ik zie Annouk vuil grijnzen. Dat was haar plan. Briljant idee, maar hoe wist ze dat dat de hond was van deze docent? Ik zie Annouk naar trutje 1 lopen ow sorry ik bedoel tutje. Ze loopt huppelend en dat ziet er echt mongolisch uit. Als ze voorbij tutje 2 en 3 is staat ze voor tutje 1 en gaat voor haar staan. Ze zegt " ow hey tutje 1 hoe gaat het? Ik zag je helemaal niet." Oei daar raakt ze een snaar, want tutje 1 is 1 van de populairste mensen op school. Ik ga erbij staan en kijk amuserent naar wat er gaat gebeuren. Annouk gaat op de tafel zitten en zegt " waar ben je eigenlijk goed in? Ben gewoon nieuwsgierig." Tutje 1 kijkt zelfverzekerd naar Annouk en zegt " ik ben de beste in dansen!" Annouk knikt en zegt onverwachts " maar iedereen weet toch dat ik beter ben." Iedereen kijkt verbaasd en geschrokken. Tutje 1 roept door de klas " dans battle!" Annouk stemt mee en iedereen schuift de tafels opzij. Tutje 1 zegt " ik kies de muziek uit." Ze rent voor dat Annouk iets kan zeggen naar de computer. Annouk knikt dan maar gewoon. Als tutje 1 iets van muziek heeft opgezet staan ze tegen over elkaar. Wat gaan ze doen? Annouk kijkt uitdagend tutje 1 aan en tutje 1 trekt haar jasje uit. Ze ziet er sexy uit, maar naja. Ze begint te dansen en als ze klaar is schudt Annouk deftig haar hoofd. Ze trekt haar shirt uit en ik begin zelf te gloeien. Ik blijf naar haar lichaam kijken. Ze is zo gespierd. Ze maakt een deftige buiging en maakt dan de dans. Zo gaan ze door totdat de docent naar binnen komt.

Dit is de dans ( de winnaar is Ayden als jullie het willen weten.)
AAls video opeens is verdwenen hij staat ana begin van hoofdstuk ook.

Ik kijk om mij heen en iemand zegt " oke wie het hardste applaus krijgt wint!" De docent kijkt ons raar aan. De jongen zegt " wie vond olivia de beste?" Het kwam er eigenlijk heel zielig uit. Een paar mensen klapte luid, maar je hoorde het zelfs niet in het andere lokaal dus het was niet heel hard. De jongen zegt " wie vond Annouk de beste?" Iedereen begon te juichen en te klappen. Ik geef eerlijk toe Annouk was echt perfect. Nee Blaze ze was goed in het dansen, maar ze is niet perfect.

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu