Ik richt mijn wapen en schiet van bovenaf. Het slachtoffer valt naar voren, op zijn vrouw. Ik maak alles schoon en maak dat ik weg kom. Weer een missie afgerond! Ik kom op het kantoor en leg al mijn spullen op het bureau neer. Mijn baas komt op mij af gelopen en zegt " En missie afgerond? " Ik knik met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik loop met mijn baas naar de vergader zaal en ga zitten. Ik luister aandachtig mee met een paar gesprekjes, totdat ik naar huis mag. Ik kleed mij snel om en ga ervandoor. Ik liep altijd naar huis, dat was maar een kwartiertje. Ik liep en liep en liep. Ow ja bijna vergeten ik moet me nog voor stellen. Ik ben Annouk. Ik ben de gevaarlijkste top spion en mijn spionnen naam is Ayden. Waarom Ayden? Nou mensen verwachten dan dat het een jongen is en iedere spion of schurk denkt nu dat ik een jongen ben, dus helemaal geweldig! Want als ik dan naar binnen kom, dan staan ze met grote ogen en ik vermoord ze daarna, Geweldig vak! Om zomaar te zeggen, ik ben de slimste spion en de snelste, maar snel weer terug. Want niemand mag dit geheim weten 😉. Ik loop verder en kom eindelijk aan bij mijn huis. Mijn moeder staat al in de deur opening en verwelkomt mij met een knuffel. Ik loop naar boven en ga achter mijn laptop zitten. Ik hackte altijd, maar ze wisten nooit dat ik het was en dat wil ik graag zo houden. Na een halfuur sluit ik mijn laptop af en loop snel naar beneden om de TV aan te doen. Ik zet het op het NOS. " Er is weer een moord gepleegd, er zijn nergens sporen gevonden, zelfs niet op 2 km afstand. Het onderzoek wordt voortgezet." " Ow boy, ze zijn zo dom, ouwe." Dat zei ik allemaal heel zachtjes. Ik doe de TV weer uit en loop naar de keuken. Het was namelijk alweer bijna 6 uur en ik had hele erge honger. Ik ga rustig aan de tafel zitten en schep wat overheerlijke van mijn moeders zelfgemaakte spaghetti op mijn bord. Ik eet het op en ga weer snel van tafel. Ik loop naar boven en kleed mij om. Ik ren naar de deur en ren zo door naar het kantoor zoveel energie heb ik. Na ongeveer 5 minuten te hebben gerend, kwam ik eindelijk aan bij het kantoor. Ik doe de deur open en laat het pasje zien. Ik loop rustig door naar de sportzalen en ga daar aan mijn conditie werken. Ik rende een half uur op de loopband en deed 200 pushupps en 300 situpps. Na een uurtje gesport te hebben, ren ik weer terug naar huis, maar ik knal per ongeluk tegen een jongen op. Hij helpt mij over eind en zegt " Gaat het? wacht jou heb ik hier nog nooit gezien." " Ik ben ook net verhuisd." zeg ik pijnsend. Ik sta eindelijk recht overeind en hij kinkt begrijpend. Hij loopt weer verder en ik begin weer te rennen. Na nog een paar minuten gerend te hebben kom ik eindelijk thuis. Mijn moeder komt naar me toe en zegt " Hoe ging het met de training." Ik kijk haar vrolijk aan en zeg " Ging super goed heb nieuw record." " Wow goed hoor meisje." zegt ze blij terug. Ik loop naar mijn kamer en spring onder de douche. Na een half uur douchen doe ik hem uit en doe mijn pyjama aan. Ik kruip in mijn bed en ga slapen.
POV van de jongen.
Ik loop per ongeluk tegen een meisje op, die bijzonder knap is, al zeg ik het zelf. Ik help haar en zeg " Gaat het? wacht ik heb jou hier nog nooit eerder gezien." Het meisje antwoordde met ik ben ook net verhuisd. Ik knik begrijpend en loop verder. Ik moet van mijn moeder naar de supermarkt, omdat we geen groentes meer hebben. Ik kom terug met een hele tas vol met groentes en ik overhandig het aan mijn moeder. Mijn moeder zet het op de aanrecht en zegt " Je weet toch wel dat we nieuwe buren krijgen." Ik kijk mijn moeder raar aan. Mijn moeder die zegt daarna " Ja een moeder en een meisje van jou leeftijd volgens mij?" " Wat moeten die met zo'n groot griezelig huis?" zeg ik sarcastisch. Mijn moeder antwoord bloedserieus " Ik heb ze voor morgen uitgenodigd om bij ons te eten." " Maar mama heb je dat wel eerst aan mij gevraagd" Zeg ik weer sarcastisch. Mijn moeder schudt haar hoofd en zegt" Asher doe is normaal " Ik knik langzaam en ga zitten. Ze schept mijn bord vol met macaroni. Na het eten sta ik op en loop ik naar de woonkamer, ik plof neer op de bank en ga nog even TV kijken, daarna ga ik douchen. Na het douchen spring ik gelijk in bed en ga slapen.
POV van Annouk.
"Annouk word wakker" Hoor ik mijn moeder schreeuwen. Ik kijk op en mijn deken word weg getrokken. " Mama laat me nog even slapen, Ik ben namelijk vandaag vrij. "zeg ik geïrriteerd. " Annouk jij gaat naar school als een stoere chick. Nou dat is jou missie." zegt mijn moeder droogjes. Ja ze weet dat ik een spion ben, want zelf is ze er ook 1. Ik spring op en zeg " School?!!!" Mijn moeder knikt en gaat mijn kledingkast in. Ik ga naast haar staan en kijk wat ze uit mijn kast haalt. Het is een strakke zwarte broek met hele grote gaten, met een wit topje met BAD A$$ erop en een cool jasje. Ik doe het snel aan en styl mijn haar en doe het aan 1 kant. Ik doe snel BAD A$$ make-up op en pak een zwarte tas. Ik spring op mijn fiets en rijd naar de locatie. Ik stap van mijn fiets af en zet hem op slot. Ik loop naar binnen en ga op zoek naar iemand die mij kluissleutels kan geven. Ik heb eindelijk iemand gevonden en die is zo vriendelijk dat hij mijn kluissleutel geeft en ook gelijk mijn rooster en plattegrond. Ik loop op de trap en probeer mijn kluisje te vinden. Ik heb hem uiteindelijk gevonden. Ik stop snel de boeken die ik nodig heb in mijn stoere tas en doe mijn kluisje daarna weer dicht. Ik hoor de bel en loop naar boven. Ik doe extra sloom om een beetje te lijken op een stoere te laat komer. Ik kom eindelijk aan bij mijn lokaal en ruk de deur open. " Zo en wie moet jij zijn." Zegt de docent blijkbaar en ik zeg droogjes " Ik ben Annouk je grootste nachtmerrie." Ik begin griezelig te grijnzen en loop naar een plek. Ik gooi mijn spullen neer en leg mijn voeten op tafel. " Annouk je kunt misschien wel nieuw zijn, maar net zoals bij iedereen gelden de regels ook voor jou." Zegt die verlepte docent. Ik kijk hem aan en pak kauwgom en steek het in mijn mond. " Nu ga je te ver Annouk je bent net binnen en je hebt nu al straf eruit." Ik pak mijn spullen en spring op mijn tafel en zeg " Ik heb schijt aan u. " Iedereen begint te lachen en ik spring rustig naar de volgende tafel en zo ga ik naar de deur en bij de laatste tafel maak ik een salto en maak ik een buiging. Iedereen begint te klappen en de docent kijkt mij boos aan en mijn reactie is " Ciau adios I'm gone" En loop uit de deur. Ik hoor achter mij keiharde gelach van de hele klas. Ik loop naar beneden en ga buiten zitten. " Een schooldag beginnen met straf en dat nog wel negeren top dag." Zeg ik lachend. Iemand komt naar mij toe. Nog een docent. Man die docenten vinden mij gewoon geweldig ik ben nu al populair bij ze. De docent gaat voor mij staan en wijst naar de deur en ik sta op en zeg " Goede ochtend meneer hoe is het met u klas." De man kijkt me verbaasd aan en loopt daarna met mij vast naar zijn klas. Ik sta opeens naast hem voor de klas. En de man zegt " Annouk wilt wat zeggen heh Annouk" Ik kijk hem vuil aan en zeg daarom heel sarcastisch " Ow ja zeker, tuurlijk wil ik wel wat zeggen." De man kijkt me gelijk met vragende ogen aan. Hij wist dat er iets ging gebeuren. En weet je wat ik deed ik zei " Ik vind het onacceptabel dat ik uit de klas word gestuurd, terwijl u gewoon het probleem bent. " Ik geef een speelse blik naar de man en hij werd gelijk woedend en zegt " Oke Annouk ga nu maar weer zitten. JE hebt geluk gehad vandaag, maar de volgende keer heb je een probleem." Ik grijns en loop met mijn spullen naar een tafel. En ga weer met mijn voeten op de tafel en bellen blazen van mijn kauwgom. De les is eindelijk voorbij en we hebben pauze. Ik loop naar de aula en ga ergens staan. Een jongen komt naar me toe en zegt " Hey jij bent diegene die tegen mij op liep. " Ik kijk in de ogen van een jongen en zeg " En wie moet jij zijn? " " Ow ik ben Asher en jij bent Annouk toch." Ik knik.
Na een hele lange schooldag kwam ik eindelijk thuis. Mijn moeder komt gelijk op mij af en zegt " Kleed je om Annouk, want we gaan naar de buren." Ik zucht en loop naar de douche en ga douchen. Na een kwartiertje ben ik klaar en doe ik weer mijn kleding van vandaag aan en licht make-up. Ik loop naar beneden. Me moeder kijkt me eerst even raar aan en daarna lopen we naar buiten. Ik loop me moeder achteraan en we komen zo bij de buren. Me moeder drukt op de bel. Er word gelijk open gedaan door een vrouw. We lopen naar binnen en ik sta stok stijf, want ..............
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!