Ze is goed in het dansen ja daar heb je gelijk in Blaze inderdaad. Ik kijk naar de klok en zie dat school uit is dat duurde niet heel lang. Ik loop rustig naar buiten opzoek naar Annouk. Waar zou ze zijn? Na een kwartier komt ze nog steeds niet naar buiten. Na dna ga ik wel naar huis ook goed ik wou een grap uithalen, maar het lukt weer eens niet. Ik loop maar gewoon en ga me voertuig in. Ik rijd naar huis en zie Ayden aan de deur rammelen. Hmm die heeft lang gesport? Ik loop naar haar toe en doe de deur open. Ze kijkt een beetje duf voor zich uit en stapt naar binnen. Je ziet niet echt dat ze gesport heeft of je ruikt het ook niet. Ze draait om en haalt haar schouders op en zwaait met haar handen van wat is er. Ik zeg " heb je wel gesport je ruikt niet zo?" Ze knikt en pakt een deo bus met parfum spuit en nog wat spullen. Ik knik en loop door. Wat doet zij allemaal wel niet. Ik snap het niet meer. Ik loop naar de keuken en Ayden volgt mij. Waarom moet ze mij almaar volgen aargh ik word er nu al knetter gek van. Ik doe de koelkast open en zeg " ey Ayden wil je ook wat koud water?" Ik draai expres mijn hoofd niet om, want ik wil dat ze praat. Na een kwartier gewacht te hebben. Hoor ik opeens een heel raar accent. Het klinkt wel grappig. Ik draai me om en zeg " ohw dus dat is je stem?" Ze schrikt er zelf ook van en slaat wilt om haar heen. Ik schudt lachend mijn hoofd en zeg " heb je nog nooit je eigen stem gehoord?" Ze schudt nee en loopt met het flesje water weg. Dan heeft ze wel een hele grote packt vast gelegd. ( ik weet niet hoe je het schrijft, maar packt is een soort van belofte met ondertekening.) Wacht dan heeft ze zo juist die belofte verbroken. Woeps dat was de bedoeling niet. Ik loop naar waarschijnlijk Ayden is en dat is de woonkamer. Jup daar staat ze. Ik loop heel langzaam naar haar toe en zorg dat ze mij niet opmerkt. Ze kijkt namelijk uit het raam. Ik sta nu achter haar en ze heeft nog niks door. Ik doe opeens iets onverwachts en sla mijn armen om haar middel. Ze laat alles toe. Best wel chill. Ik leg mijn kin op haar schouder en begin haar te knuffelen. Na een poosje zo gestaan te hebben geef ik snel een kusje in haar nek en laat los. Ze staat als verdoofd op de grond. Ze maakt geen beweging. Ik besluit om naar boven te gaan. Ik loop snel de trap op en stap me kamer in. Ik zet alles heel snel op een rijtje. Ik vind Ayden leuk, maar ik krijg ook gevoelens voor Annouk. Het zou raar zijn als ik nu op dezelfde persoon val. Ze lijken zo erg op elkaar, maar zijn zo verschillend. Ik ga aan mijn bureau zitten en regel een paar zaakjes. Na een poosje zie ik dat het 6 uur is en loop weer naar beneden. Als ik beneden sta loop ik rustig de woonkamer in. Ik zie Ayden nog steeds op de zelfde plek staan. Wacht zit ze in een soort trance ofzo. Ik loop naar haar toe en net voordat ik haar kan aanraken draait ze zich om en pakt mijn hand. Ze slaat mij over haar heen en ik kom op de grond terecht. Ik kijk haar pijnlijk aan en ze loopt gewoon simpel weg. Ze was dus niet meer zo in een trance heh balen. Ik bedoel jammer. Ik bedoel ach laat ook maar. ik sta voorzichtig op en loop naar de keuken. Ik zeg tegen Ayden " Ey Ayden zullen we naar een snackbar ofzo, of restaurant? " Ze kijkt mij aan en zegt dan op dat grappige accent " Laten we eerst maar eens naar de stad gaan heh, Blaze. " Oehh hoe ze Blaze zegt echt verrukkelijk. Net een lekker taartje wat je langzaam eet. Ik knik en zeg " Oke? " Ze loopt naar de deur en trekt hem open. Ik neem voor de zekerheid ook een jasje voor Ayden mee. We lopen naar het centrum en gaan ergens bij een snackbar zitten. Na een poosje zit Ayden te zeuren met haar grappige accent " Blaze wanneer gaan we wat halen? " Ik zeg snel " Kom dan? " We lopen samen naar binnen en ik bestel snel wat ik wil hebben ik zeg snel " Ey wat wil jij? " Ayden kijkt snel op het menu en zegt " Uhmm mag ik de mega burger met XXL patat. " De man knikt en we lopen weer terug naar onze plek. Na een poosje komt de man weer met onze bestelling. We pakken het en even laten schreeuwt Ayden " Wie is Annouk? Meneer je hebt mij de verkeerde bestelling gegeven. " De man komt weer terug en zegt " Nee hoor u had toch een mega burger besteld en een XXL patat? " Ze knikt en de man zegt " Ja u heeft besteld op Annouk. dat staat hier. " Hij wijst op een papiertje? Wacht wat? Is Ayden Annouk? Neeee dat kan niet. Plzz laat het een foutje zijn. Ayden knikt heel even en zegt dan " hmmm meneer kan ik even meelopen? " De man knikt en ze lopen weg. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig wie ze is? Ik zie dat ze haar mobiel op tafel heeft laten liggen. Ik kijk om mij heen en pak snel het mobieltje. Ik ontgrendel hem met gemak. Ik bel snel een nummer en als eerste krijg ik te horen " Heeeey Annouk dat is lang geleden. " Ik hang gelijk weer op en ik schrik me kapot. Ik ben verliefd op Annouk!
POV Annouk/Ayden.
Ik kom weer naar buiten en zie Blaze met mijn mobieltje klungelen. Het zal wel eens niet waar zijn. Ik loop naar hem toe en zeg op accent en een nep boze manier " Ey wat doe je op mijn mobiel? " Hij schrikt duidelijk, want hij laat mijn mobiel vallen. Ik pak hem op en neem al het eten mee en sleur Blaze mee. Als we een privé plekje hebben gevonden zeg ik heel zachtjes " Hiihihi grapje ik ben niet boos. " Ik zie Blaze opgelucht kijken, maar het veranderd al snel. Hij zegt " Ayden ben jij Annouk. " Ik kijk snel of er camera's of mensen lopen. Ik grijp naar mijn mond kapje en haal hem voorzichtig af. Ik geloof het zelf ook nog niet echt dat ik dat had gedaan, maar goed. Ik zie Blaze kijken naar mijn gezicht en zijn ogen gaan van mijn ogen naar mijn lippen. Ik heb gevoelens voor Blaze. Alles ging al verkeerd vanaf het begin toen ik hem zag. Het lijkt net of ik een hele dierentuin in mijn maag heb zitten, geen idee of dat wel past. Ik zet de stap en geef hem een volle smakkerd op zijn gezicht. Hij kijkt eerst verrast dat ik de stap had genomen en daarna gaat hij mee in de zoen. Na een poosje gezoend te hebben stoppen we en zegt hij " Waarom had je niks gezegd? " Ik schudde mijn hoofd en zeg " Ik was bang dat ik nog iemand kwijt zou raken. " Hij kijkt vragend, maar laat het hangen.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!