i see it

266 10 0
                                    

pov van Ayden.

Ik kon niet meer opstaan. Niet te geloven de stomme Flashlight dei bond mij vast en zette mij in een cel. Ik sloeg tegen de tralies en riep keihard " Je kunt me hier niet altijd houden weet je. " Ik sloeg nog een keer tegen de tralies en ik zakte op de grond. Mijn mobiel trilde er stond

I got you.

Nee even serieus dit is allemaal een val ugh mijn stomme regels ook.

Je komt niet snel van mij af ik vind je en ik zal je verpulveren.

Och jochie toch ik weet alleen dat jij nu vast zit en dat je niks kan doen.

Ik werd zo boos van die gast. Dat ik de tralies uit de muur trok.

Wie zegt dat ik niks kan doen?

Ik hoor opeens mensen roepen en rennen. Ik ren zo hard ik kan en bots tegen iemand aan. Mijn masker valt af en iedereen kijkt mij verschrikt aan. Ze blijven stok stijf staan. Ik pak mijn kans en sla iedereen bewusteloos. Ik ren door en ik hoor weer geweerschoten. Ik hoor de kogels naast mij langs zweven. Ik ren zo hard ik kan. Ik loop een paatje in die doodlopend is. Ik draai vlug om en kijk in de ogen van Flashlight. Hij kijkt mij vragend aan en zegt " Ayden wat ben jij de gevaarlijke Ayden? " Ik begin te blozen. Huh wat. Ik begin alleen te blozen bij Shaden. " Nee jij bent Shaden. " Hij pakt zijn masker en haalt hem er van af. " Waarom Ayden Waarom. " Zegt hij smekend. Ik kijk hem schuldig aan. Daarna denk ik na. Ik geef mijn polsen en hij kijk mij vragend aan. Ik knik naar hem en geef mijn polsen weer. Hij geeft mij een kusje en dan bind hij mij weer vast. We lopen naar een andere cel. Ik kijk hem aan en begin te glimlachen. Ik loop nog heel even naar hem toe en zeg " Ik zit toch niet heel lang vast. Het was een opdracht plzz. " Shaden knikte en liep weg. Ik ging zitten en wachtte op een beweging of reactie. Opeens ging de deur open. Shaden kwam weer naar binnen en iemand liep achter hem. Shaden stond bij de deur en de man die liep glimlachend naar me toe. Hij ging tegen over mij zitten op een stoel en zegt " I got you. " Ik keek hem boos aan en zei " Niemand heeft mij. " Ik spuugde in zijn gezicht. Hij stond op en zei " Jawel we hebben je wel, want vanaf nu werk je voor ons. " Ik wees naar mijzelf en zei " Ik werken bij jullie. " Ik begon te grijnzen. Ik keek hem vuil aan. Ik werd uit de cel gehaald niet door Shaden, maar door een andere jongen. Ik begon om mij heen te trappen. Wat een hufter dat het is. Ik hoop dat hij sterft. We waren bij een kamer gekomen en ik werd naar binnen geduwd. Ik kwam vol op de grond. Ik zag dat er nog iemand in deze kamer zat. Ik gaf geen aandacht aan hem en probeerde op te staan, maar dat lukte weer eens niet. De jongen keek naar mij en zei " Sta op Ayden je bent een klein stuk ongedierte. " Ik keek hem vragend aan en zei " Zei jij nou dat ik een stuk ongedierte was. " Ik keek hem vuil aan. De jongen begon te grijnzen en knikte. Ik sprong op en liep naar hem toe. " De volgende keer dat je dat zegt denk dan na. " De jongen grijnsde en zei " En ik moet bang zijn voor een meisje. " Ik keek hem aan en ik trapte hem vol in zijn maag. Hij was verrast en dat moest. Ik bleef hem vuil aankijken. Die gozer begon te praten en zei " Ayden je verrast me, maar je werkt nu hier. Je vind het niet leuk hehehehehe." Zijn toon bevalt me eigenlijk wel. Ik begon nu ook vuil te grijnzen. Hij zag het en begon weer te praten " Ik denk dat je zelf traint en je mag gewoon naar huis. " Ik knikte, maar ik was echt niet van plan om terug te komen. Hahahaha mocht hij willen. Ik ben Ayden de meest gevaarlijkste spion. Ik ga niet bij een organisatie. Ik ben niet gek. morgen kom ik niet terug. Ik liep naar Starbucks en sprong op mijn motor. Ik reed snel weg naar huis lekker in mijn bedje. Ik kwam aan en ging gelijk naar boven. Ik kleedde me snel om en stond binnen 20 seconden in mijn sportkleding. Ik stond in mijn slaapkamer en ging trainen. Ik had al een boksbal in mijn kamer. Ik ramde er zo hard op dat er scheuren in kwamen. Ik ging iets van 400 keer opdrukken en deed 200 situpps. Ik deed ook nog 100 crunches. Shaden keek blijkbaar mee en ik liep naar het raam. Ik sprong uit het raam en klom naar zijn raam.  Hij deed hem open en ik klom naar binnen. Hij deed zijn raam weer dicht en ging op een stoel zitten. Ik ging op zijn schoot zitten. Hij keek me verbaasd aan. Ik ging op zijn borstkas leunen. Hij liet alles toe. Ik viel in slaap op zijn schoot. Ik voelde dat hij mij verplaatste. Ik voelde iets zachtst. Ik kroop er tegen aan en ik hoorde een deur open gaan en dicht. Ik sliep gewoon verder. Na een poosje ging de deur weer open en weer dicht. Iemand kroop erbij. Ik draaide me om en lag tegen Shaden aan. Hij legde een arm om me heen. Ik kon niet meer bewegen. Ik sloeg mijn armen om hem heen en bedacht me nu pas dat hij geen T-shirt aan had. O mijn gigantische grootheden. Hij is gespierd. Ik gaf een kusje op zijn buik en ging verder er slapen.

Pov van Shaden.

Ayden klom naar binnen nadat ik mijn raam open had gedaan. Ik ging zitten onverwachts ging ze op mijn schoot zitten en valt in slaap. Ik leg haar in mijn bed neer en loop even snel naar beneden. Ik ben beneden aangekomen en loop snel naar mijn moeder. Mijn moeder kijkt me raar aan. Ik zeg snel " Ayden is dood op door mijn raam geklommen en is in slaapgevallen op mijn bed, dus we hebben een logé. " mijn moeder knikte en liep weg. Ik liep snel naar de keuken en ging even snel wat drinken. Ik liep weer snel naar boven en deed zo zacht mogelijk de deur achter mij dicht. Ik deed snel me T-shirt uit en deed snel een pyjama broek aan. Ik kroop in mijn bed en ik voelde dat Ayden naar mij toe kroop. Ze kroop naar me toe en ik legde mijn arm om haar heen. Ze legde haar arm ook om mijn lichaam heen. Ze legde haar hoofd op mijn borstkast en gaf een klein zacht kusje op mijn buik. Ik kreeg zoveel vlinders in mijn buik Nee geen vlinders maar gewoon een hele dierentuin of zelfs meer. Ze viel in slaap en ik viel ook in slaap.

Ik werd wakker met een glimlach op mijn gezicht. Wat ik niet wist was dat ik op Ayden lag. Watte hack hoe kan dat nou.  Ik zou het moeten gevoeld hebben toen ik op haar rolde, maar ik voelde niks. Ayden werd wakker en klemde haar benen om mij heen. Ze duwde mijn lichaam op de hare.  Ik verstijfde helemaal en viel op haar. We bleven zo liggen. Ik hield haar vast. Na een poosje wou ze weg, maar ik liet dat niet toe. Ze moest blijven liggen. Ze moest bij mij blijven. Ze zei zacht in mijn oor " het is heel leuk enzo, maar ik moet nu echt gaan. " ik antwoordde snel en zacht " jij gaat helemaal nergens heen jij blijft hier. " ze knikte en plofte weer neer. Ik ging weer boven op haar liggen en zo vielen we in slaap. Ze hield me vast en liet mij niet los. Me moeder kwam binnen en zag dat we lagen te slapen. Ze probeerde min te wekken. Dat lukte maar Ayden wekken dat ging niet. Ze lag zo diep in dromen land. Ik keek naar mijn moeder en zag toen dat ik op Ayden lag. Ik begon te grijnzen. Mijn moeder keek me aan met zo'n blik van heb je het nou gedaan of lig je gewoon op haar. Ik schudde mijn hoofd en opeens voel 2 handen om mijn hoofd. Ze duwen mij naar Aydens buik. Ik rust op haar buik en mijn moeder die gaat weg. Ik bleef heel even zo liggen en daarna kon ik weer normaal liggen. Ze draaide zich om, zodat ik onder lag. Ze lag zo schattig. Ik probeerde haar weer om te draaien maar dat lukte niet. Ze was te sterk ook in haar slaap. Ze had mijn polsen vast gehouden en tegen het bed aan geduwd. Ik kon geen kant op. Ik gaf haar een kusje in haar nek. Ze zakte gelijk in. Ik kon mijzelf omdraaien en ik lag nu naast haar.  Ik hoorde haar mompelen dat ze niet wou dat ik weg ging. Ik hield haar vast. Ik gaf haar nog een klein kusje en ging uit bed. Ze greep gelijk met haar handen naar mij. Ik zei zacht in haar oren " ik ga alleen heel even douchen." ze liet me los en ik ging naar de badkamer. Ik stond onder de douche en bedacht me nu pas dat ik me kleding vergeten was. Ik douchde snel en droogde me zo ongeveer af. Ik deed een handdoek om mijn middel en liep de badkamer uit. Ayden was al wakker en stond mij met wijde ogen aan te gapen. Ik begon te grijnzen en zei " mooi uitzicht heh. " ik zag haar grijnzen en liep naar mij toe. Ze gaf mij een kusje. Ik werd zo verlegen

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu