Ik werd wakker door een lawaai. Ik spring op uit mijn bed en kijk in mijn moeders ogen. " Hallo kleintje kom anders kom je te laat op school." Zegt mijn moeder een beetje te enthousiast.
Ik loop naar de badkamer en ga douchen. Ik sta in mijn BH voor mijn kast en zoek een leuk stoer T-Shirt uit. Opeens hoor ik mijn mobiel trillen en ik loop er in mijn ondergoed heen. Ik kijk erop en zie dat Asher wat had gestuurd.
AS. Mooi uitzicht hoor.
A. Ow kut dat mocht jij niet zien.
AS. Maar toch had je je gordijn open.
A. aa mijn moeder vast gedaan.
Ik sluit mijn mobiel af en loop met een leuke broek en shirt naar beneden en mijn moeder die komt lachend naar me toe en zegt " Het was allemaal een grapje. Het is weekend." oew als een blik kon doden deed die van mij dat al en viel mijn moeder al 100 keer neer. Ik loop weer naar boven en plof op mijn bed. Me mobiel trilt weer. Ik kijk erop en een bericht van Asher.
AS. Ben je nu al uitgeput ofzo.
A. Nee me moeder is gewoon slecht in dagen onthouden.
AS. Hahahahaha, daarom schreeuwde ze dat je naar school moest.
A. Hoe weet jij dat nou weer?
AS. Ik heb oren gekregen Annouk en je raam stond open.
A. Mijn moeder vast gedaan gisteren.
AS. Mwhahahhaha, het lijkt net of jij helemaal niks doet.
A. Dat is ook zo.
AS. oke?
A. Laat maar.
AS. Wanneer kom je ons eigenlijk ophalen?
A. Dat is een verrassing.
AS. Ik hou niet van verrassingen.
A. Dan heb je pech.
AS. Hahahaha oke ik zie je zo dan wel.
A. Doei.
Ik sluit me mobiel weer af en ga naar mijn kast. Ik heb daar hele grote arm banden die tegen kogels kunnen. Ik doe ze om en doe er ook een paar om mijn benen.
Ik loop naar benden. Je zag niks van de arm banden. Ik pak snel een broodje en die prop ik naar binnen. Ik loop rustig naar buiten en neem ook een beetje geld mee. Ik loop zo zacht dat ze het niet zien. Ik klop tegen de deur en blijf wachten. Opeens doet Tommy open en springt in mijn armen en zegt " Jeej Annouk je bent er." Ik hou hem vast en loop naar binnen. Ik zeg " Tommy ga jij je broer even halen die wou ook wat kindertijd met ons door brengen. " Tommy springt uit mijn armen en sprint naar boven naar Ashers zijn kamer. Na een poosje komt Asher en Tommy weer naar beneden en pakken hun jas. We lopen samen naar het park en daar krijg ik een sms'je van mijn moeder en die schreef
Annouk, Asher en Tommy lopen gevaar bescherm ze. Ik bescherm hun moeder en heb haar uitgenodigd. En leg haar dan alles uit oke.
Ik stuur snel
Kay ( Van oke )
Ik deed mijn mobiel weer terug in mijn broek en loop goed oplettend naar Tommy toe. "Hey Tommy zullen we even rennen." Tommy springt op en neer en sprint weg. Ik ren achter hem aan en Asher sprint met Tommy weg. Opeens zie ik een geweer die op Tommy gericht staat. Ik sprint zo snel mogelijk naar ze toe en het geweer gaat al af. Ik duik en vang de kogel op met mijn armband. Tommy en Asher kijken verbaasd rond. Ik zei " Blijf achter mij nu. " Ze doen direct wat ik zeg en blijven achter mij staan. Er word nog een geweer afgeschoten en ik kaats hem weer weg met mijn armband. Zo gaat het 2 minuten door. Toen waren waarschijnlijk de kogels op. De man dook op en gelukkig had ik een pistool op zak. Ik pak hem en schiet recht in zijn schouder en daarna in zijn benen. Hij valt neer. Ik check de omgeving snel en er was niemand meer. Ik loop naar de man en zeg " Voor wie werk je mongool. " De man houdt stevig zijn mond dicht en ik schiet nog eens in zijn andere been. Hij begint te krijsen als een baby en grijpt naar zijn been. " Je wilt niet dat ik het nogmaals herhaal, voor wie werk je? " Zeg ik nu op een bozere toon. De man kijkt me aan en zegt "ik werk voor de banditoos" Ik dacht na en zeg " Zeg maar tegen ze dat ze op moeten houden, want je wilt niet met Ayden te maken krijgen." De man slikt duidelijk en knikt. Ik begin te lachen en hij strompelt weg. Asher en Tommy omhelsde me en bedankte me. We lopen samen naar mijn huis terug en onderweg zei ik tegen Asher " Ik leg je het later uit oke. " Hij knikt en loopt verder. We komen met zijn drieën binnen en gaan naar de woonkamer. Ik doe de deur goed op slot en alle ramen ook. Ik loop naar de woonkamer en sein mama of ze het al verteld heeft. Mama seinde dat ze het nog niet had gedaan en dat ik het moest doen. Ik stond nog en begon te praten en zei " Jullie weten vast niet waarom jullie hier heen zijn gebracht. " Iedereen schudt zijn hoofd en blijft stil. Ik ga weer verder en zeg " Hoe heten jullie vader." Tommy begin te snikken en zegt " Tobias. " Ik knik begrijpend en aai hem over zijn hoofd. " Jullie vader en uw man was een spion. " Iedereen keek geschokt. " Ze willen jullie hele familie uitroeien, maar gelukkig bent u bij de goede, want ik ben een top spion en mijn moeder ook. " Ze kijken al snel opgelucht naar ons. " Maar het nadeel is, jullie moeten een hele poos bij ons wonen. " Tommy kijkt blij en zegt "" De hele tijd bij Annouk jeej. " Ik begin te lachen. " Ik zou jullie kamer wel even laten zien. " IEdereen loopt mee naar boven en ik wijs ze de kamers aan. " Oei dit is een probleem we hebben maar 2 gastenkamers. " zegt mijn moeder. Ik zeg tot mijn moeders opluchting " Er kan nog een matras of bed in mijn kamer, daar kan misschien Tommy slapen ofzo. " Tommy knikt vrolijk en zegt " Ik claim Annouk. " Ik begin keihard te lachen en loop naar mijn kamer. We beginnen gelijk met spullen verplaatsen en klaar maken. Ik zeg " Mag ik even jullie huissleutel dan kan ik jullie belangrijkste dingen pakken. " De moeder knikt en geeft de sleutel aan mij. Ik pak de sleutel aan en ga naar beneden en pak ook gelijk een vol geladen pistool. Met 200 kogels erin. Ik loop naar buiten en loop naar het huis. Ik check eerst buiten en dan ga ik naar binnen. Ik ga eerst heel even naar tommy's kamer en pak daar een koffer en laad hem vol met kleding. Ik neem de koffer mee en loop naar Ashers zijn kamer en pak daar ook een koffer en gooi die vol met kleren. Ik hoor een geluid en loop naar de overloop. Ik check alles en kom er achter dat er een deur open staat. Ik loop zacht er naar toe en zie 2 mannen rommelen. Ik schiet de een neer en de ander ook. Ik pak snel de koffers en loop naar Ashers zijn moeders kamer en laat daar ook een koffer vol. Ik loop naar de kamer, waar weer een man staat te rommelen en die schiet ik ook neer. Ik kijk in die kamer en pak alle papieren en neem die mee. Ik bekijk het hele huis nog op kluisjes en ja hoor ergens op de zolder zit er een. Er zitten allemaal brieven in dus die stop ik ook in een koffer. Ik hoor voetstappen en iemand komt binnen. Ik schiet hem neer en zo nog wel 30 man. Ik loop met alle koffers en check elke hoek. Ik loop nu ongeveer met 7 koffers vol geladen. Ik sprint naar mijn huis en doe de deur open en daarna gelijk dicht en op slot. Ik deel de koffers uit en leg de vrouw uit dat ik papieren heb gevonden en dat daar nu mannen dood liggen. Ze knikt en geeft mij al snel toestemming om door de papieren te kijken. Ik leg 2 koffers per persoon neer op de kamers. De moeder was erg dankbaar en gaf mij een knuffel. Ik hou niet van knuffelen maar deze was eigenlijk heel anders dan normaal. Deze knuffel straalde dankbaarheid en geluk uit. Ik gaf de papieren aan mijn moeder en die lag ze weer in een verborgen kluis.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!