Ik rende zo hard ik kon naar buiten.
Ik had niet door dat Shaden voor het raam zat en dat hij naar me keek. Ik rende zo snel mogelijk en sprong in de bosje na 10 seconden was ik omgekleed en had ik ook mijn masker op.
Ik rende de bosjes uit en rende naar een motor die ik ergens verstopt had. Toen ik hier heen verhuisde. Mocht ik er een kopen voor mijn missies. Ik liep er snel heen en haalde hem te voorschijn. Het was een zwarte motor. Ik stapte op en gaf flink gas. Ik reed rond de 250 km per uur ofzo. Ik was zo bij het adres. Na 2 uur ofzo. Ik verstopte de motor en ging op zoek naar de straat. Ik had de straat gevonden en keek naar de nummers. Yes gevonden dacht ik. Ik klom naar boven en keek waar hij was. Hij was blijkbaar bezig met hele belangrijke dingen, zoals vrouwen. Hij was blijkbaar vreemd gegaan, want dat zag je aan zijn voorzichtigheid en hij deed heel stiekem. Ik klom op het balkon aan de andere kant van het huis. En ging naar binnen. Ik stond nu in zijn huis en wachtte op het moment. Ik had een paar werpmessen in mijn schoenen en ik had een pistool of 2 mee. Met munitie. Ik ging ergens zitten en wachtte op het moment dat het heel stil was. Ik stond op en liep naar de kamer. Ze sliepen oke veilig dus. Ik sloeg de vrouw bewusteloos en stopte haar de kast in met handschoenen. Om geen afdrukken af te laten geven. Ik liep nu naar de man en draaide zijn hoofd naar mij toe en schoot hem door zijn ogen neer. ( dat is het mijn teken van ow Ayden is hier geweest.) en ik schoot hem ook nog eens door zijn mond.
Ik doorzocht het huis en vond het geld. Ik pakte het en sprong uit het raam. Ik rende naar een paar steegjes en klom over muurtjes heen. Ik rende 10 minuten en ging toen naar mijn motor toe. Ik sprong erop en reed volle toeren weg. Ik reed 300 km per uur of zelfs sneller. Ik was binnen ander half uur thuis. Ik legde de zak in mijn badkamer en Appte de man.Hey ja ik heb het geld binnen gekregen waar kan ik het dumpen.
De man antwoordde al pittig snel en zei.
Ja dump het maar in een restaurant dan haal ik het op.
Ik keek het na en zei.
Tot zo dan heh.
De man reageerde weer volop snel
Wacht gaan we het nu doen.
Ik stuurde snel
Ja ik zie je bij Starbucks om een half uurtje.
Ik sloot me mobiel af en liep weer naar mijn zwarte motor. Ik stapte op met mijn missie kleding nog aan.
Na 20 minuten was ik er.
Ik zag een man zitten met een capuchon en een masker. Ik had precies het zelfde. Ik liep naar de man toe en ging voor hem zitten.
De man zegt snel maar verstaanbaar" dus jij bent de beruchte Ayden?" ik knikte en gaf gebaren hoe hij heet. Ik wou niet laten merken dat ik een vrouw was. De jongen blijkbaar zei" Ik ben flashlight." ik had daar nog nooit over gehoord en keek in zijn ogen. De jongen zag het en zei " ben je een vrouw ofzo." ik zuchte en schudde mijn hoofd en gebaarde dat ik zijn grootste nachtmerrie was. De jongen keek heel normaal toen ik het deed, maar ik zag dat zijn houding veranderde en ik begon te grijnzen. Ik stond op en overhandigde de zak met geld. De jongen pakte het aan en ik liep snel weg. Ik stapte op mijn motor en reed weg. Ik was binnen 20 minuten thuis. Ik kwam binnen en liep gelijk naar boven. Ik kwam boven aan en kleedde me snel om zodat ik snel naar bed kon. Ik was net klaar met omkleden en toen kwam Shaden in zijn kamer. Ik keek dood normaal door mijn raam. Ik liep snel weg en ging slapen.Pov van Shaden.
Ik zat op mijn kamer en opeens kwam me moeder binnen en zei " Shaden je hebt een opdracht je moet van ene gevaarlijke Ayden moet je geld over pakken dus kleed je om en ga." ik keek me moeder raar aan en kleedde me toch maar om. Ik liep naar beneden en liep naar buiten.
Ik haalde me motor uit de achtertuin en stapte op. Ik moest naar ene Starbucks cafeetje, want daar wou Ayden afspreken. Ik zar er al. Opeens kwam iemand aanlopen met een masker en capuchon op. Het ging zitten en ik zei " ow jij bent de beruchte Ayden." het begon te grijnzen en gebaarde mij hou ik hete. Ik zei " ik heet flashlight." ik zag het naar mijn ogen staren en zei best wel snel " ben je een vrouw ofzo." het schudde grijnzend het hoofd en gebaarde iets met ik ben je grootste nachtmerrie. Ik kreeg hele erge rillingen en bleef toch proberen om normaal te kjjken. Ayden zag het en stond op en over handigde mij de zak met money. Ik pakte het aan en het liep weg en sprong op een motor. Ayden reed zo snel mogelijk weg. Ik ging ook maar naar huis en over handigde mijn moeder de zak met geld. Ik liep naar mijn kamer en deed mijn T-shirt uit. Ayden stond te staren uit het raam en zag mij blijkbaar ofzo en toen liep ze snel naar haar bed om te slapen. Het was best wel schattig eigenlijk. Ik begon een beetje te lachen en ging ook maar slapen.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
AcciónKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!