Hoe moet ik iemand beschermen als ik gewend ben om mensen te vermoorden of pijn te doen?
Wie zouden er achter hem aan zijn?
Wat willen ze van hem?
En wat is hij, waardoor ze achter hem aan zijn?
Hoe kan ik ze de grond in hakken?
En waarom ben ik uitgekozen om Chasen te beschermen?
Met deze vragen val ik in slaap.
~
Ik word wakker en kleed me snel om. Ik heb vandaag school of zo iets. Ja ik moet naar school, want het is woensdag. Ik strompel naar de badkamer en douche even snel en kleed me om. Ik doe mijn haar, mijn make-up. Ik ren naar beneden met mijn tas en stap mijn motor op. Ik rijd naar school en parkeer mijn motor. Ik ren naar binnen en prop al mijn spullen in mijn kluisje. Ik kijk op een klok en zie dat ik freaking te laat ben. Ik ren naar het lokaal wat heel toevallig op de 3de verdieping is. Ik ren zo vlug ik kan de trappen op. Ik kom eindelijk aan bij het lokaal en doe de deur open en klop er een paar keer op. Ik word geskipt jeej. Ik stap naar binnen en ram de deur dicht. De docent kijkt eindelijk op en wijst weer terug naar de deur. Ik zeg " Ow rustig maar mevrouw je hebt geen last van mij. Je zag mij net ook niet terwijl ik daar 10 minuten stond. " de mond van de vrouw valt open en ik loop rustig naar mijn plek. Ik ga zitten en zeg " Mevrouw je kunt door gaan hoor." Ze kijkt weer in haar boek en gaat weer verder.
~ Skip lessen.
POV van Chasen.
Ik loop het lokaal uit en zie Jayden nergens. Shit waar moet ik nu heen. Ik loop rustig en onopvallend naar buiten en zie de jongen met het mes staan. Hij kijkt al een poos naar mij en loopt nu naar me toe. Shit i'm gonna die today goodbye beauteful world. Ik sta stevig en wacht af.
POV van ayden.
Shoot ik ben Chasen kwijt. Ik hoor opeens keihard geschreeuw van buiten komen en ren als reactie snel naar het geluid toe. Dus voor mij is de snelste weg. Ik ram een lokaal deur open en spring door het raam. Ik kijk snel om mij heen en zie Chasen. De jongen met de mes shoot ze zijn in een gevecht. Ik ren erop af en spring over het publiek. Ik zie de jongen uithalen en Chasen kan te laat wezen. Ik ren erop af en haal uit naar de jongen met de mes. De jongen kijkt eerst verbaasd, maar herpakt zich. Ik roep " Chasen zorg dat je weg komt ik regel dit wel. " Chasen knikt en rent weg. Ik houd de jongen goed in de gaten. Hij pakt een mes en werpt hem op mij. Ik ontwijk hem met een salto. Ik pak een werp mes uit mijn laars en werp hem zo dat de jongen tegen de boom geketend staat. Ik loop op hem af en en leun met mijn hoofd naar zijn hoofd en fluister " Jochie ik zou oppassen als ik jou was, want nog 1 keer Chasen aanraken en je ziet het dag licht niet meer. Ik zak naar zijn wang en geef er een kusje op. Ik pak mijn mes en maak er een kruisje op zijn wang mee. Ik verberg mijn mes en loop weg. Ik loop naar de richting waar Chasen naartoe is gerent. Ik zie hem tegen de muur staan omsingeld door vechters. Ik loop er rustig naar toe en herken ze. Ik heb vaker tegen ze gevochten en heb ze toen verslagen. Ik loop de muur op en loop klim naar ze toe. Als ik boven Chasen ben daal ik een beetje en zeg " Hey jongens hebben jullie mij zo erg gemist? " De jongens kijken omhoog en kijken recht in mijn ogen. Ze herkennen mij na een minuut en zeggen " Ayden" Ik kijk ze met een grijns aan en spring van de muur af. Ik loop naar ze toe en sla ze allemaal bewusteloos. Als ik ze allemaal neer heb loop ik naar Chasen en pak zijn hand. Hij kijkt er naar en ik sleur hem mee. Ik stap op mijn motor en sein dat hij achter op moet. Hij stapt achterop en ik geef extreem veel gas. Na een paar tellen zijn we bij het huis van Chasen en stapt Chasen af. Hij zegt " Dankjewel Ayden. " Ik knik snel en wacht totdat hij naar binnen gaat, maar dat doet hij niet. Ik kijk hem vragend aan en doe mijn glas voor mijn ogen vandaan. Ik zeg " Wat is er? " Hij schut zijn hoofd en zegt " Niks het is alleen zo raar dat ik beschermt word door een meisje " Ik glimlach en zeg " Wees blij dat je mij niet kent dat wil je niet." Chasen draait zich om en loopt naar de deur. Zijn moeder had hem al open gegooid. Zijn vader stond naast haar. Hij loopt naar hun toe en zijn moeder knuffelt hem stevig, wat schattig. Huh wat nee dat mag niet. Hij mag niet weten dat ik op missie ben.
Zijn vader kijkt mij aan en schrikt dan. Ik doe mijn glas weer voor mijn ogen en race er van door.
POV van Chasen.
Ik loop met mijn ouders naar binnen, maar mijn vader is er almaar niet bij met zijn hoofd. Hij heeft namelijk in zijn kop koffie melk en zout gedaan. Ik kijk hem aan en zeg " Papa gaat het we goed?" Hij schut zijn hoofd en zegt " Je komt er later wel achter."Ik knik en loop dan naar boven naar mijn kamer. Het is nu al best wel laat dus besluit ik me maar om te kleden en in mijn bed te kruipen. Als ik in bed lig denk ik na.
Waarom deed mijn vader opeens zo raar toen Ayden weg ging? Ayden heeft een geheim, maar wat? Ze zegt niet wie ze echt is ik weet het gewoon.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
БоевикKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!