Ik duwde Shaden gelijk weg en de deur ging open.
Zijn moeder keek ons raar aan en liep toen nog wat verder naar binnen en legde een stapeltje kleding neer op Shaden zijn bed. Ik stond snel op en zei snel gedag. Ik liep naar beneden en ging door naar buiten. Buiten aangekomen liep ik naar huis. Opeens kreeg ik weer een berichtje daar stond in.En ben je al begonnen?
Ja ik heb er al 3 neer nu de rest nog.
Goedzo brave jongen.
Ja zal wel ik moet gaan.
Wacht wanneer ga je de rest doen?
Ik ga maan dag nog een paar doen en waarschijnlijk woensdag ofzo.
Oke veel geluk Ayden en ken jij flashlight?
Ik ken hem niet goed Hoezo?
Omdat die ook bij die organisatie zit.
Oke goed om te weten thxx. Doei.
Ik sloot mijn mobiel af en liep naar mijn slaapkamer. Ik ging achter mijn laptop zitten en ging rechearch doen op flashlight. Inderdaad hij stond er ook bij alleen hij droeg altijd een masker en een capuchon. Zoals ik. Ik keek heel even naar het raam en opeens zat flashlight voor mijn raam. Ik klapte mijn laptop dicht en liep naar mijn raam. Ik keek hem raar aan en deed het raam open. Hij sprong naar binnen en ik gaf mijzelf een knijpje zodat ik wist dat ik lag te slapen,maar nope hielp niks ik wa slaap wakker. Dit was eigenlijk wel een briljante tijd, maar niet heus. Hij liep naar me toe en ik liep steeds meer naar achteren. Ik wist dat hij iets van plan was, maar wat.
Hij kwam steeds dichterbij mij. Ik vond dit niet leuk. Ik vond dit echt niet leuk. Ik pakte zijn hand en draaide hem vlug op zijn rug ik pakte zo ook zijn andere hand en liep naar het raam. Ik gooide hem eruit. Ik sloot mijn raam en deed hem opslot.Pov van Shaden.
Ze liep weg en ging naar huis. Ik dacht na en zei " Ayden moet dan beschermt worden dood de organisatie waar ze bij zat, want hoe overleeft ze het anders." ik dacht na en had eindelijk een idee. Ik kleedde me snel om en sprong over van raam naar raam. Ik klopte bij Aydens raam aan en ze draaide om. Ze klapte haar laptop van schrik dicht. Ze liep naar het raam en opende die twijfelend. Ik klom naar binnen ne zag dat ze zichzelf kneep. Best wel grappig om te zien dat ze denkt dat ze droomt. Ik liep naar haar toe. Ze liep almaar naar achter totdat ze gene kant meer op kon. Ik stond nu tegen over haar en ik wou haar wat vragen over Ayden. Ze vond het blijkbaar niet zo fijn, want ze pakte mijn hand en draaide hem op mijn rug. Daarna pakte ze mijn andere hand en liep naar het raam. Ze gooide me letterlijk eruit. Ik kwam neer op de grond. Dat deed volop veel zeer. Ik klom snel weer bij mij erin en kleedde me vlug om. Dat ging niet zoals verwacht helaas. Opeens kreeg ik een appje van mijn baas. Je moet weer bij Starbucks zijn rond 4 uur. Ayden komt dan met iets belangrijks. Ik knikte vrolijk naar mijn scherm en kleedde me vlug om. Zo het is over een uur al 4 uur het is een half uur rijden dus jeej. Ik liep naar mijn motor en stapte op. Ik reed naar Starbucks.
Pov van Ayden.
Ik was net klaar met huiswerk en opeens kreeg ik een berichtje.
Hey Ayden ik wil weer dat je iets terug haalt wat van mij is.
En wat moet het zijn?
Het is een koffertje.
Oke.
Ik sloot mijn mobiel af en kleedde me snel om. Ik liep naar mijn motor en reed naar de plek. Ik stapte af en ging het gebouw in. Ik had nu heel veel schijt aan iedereen. Ik schoot iedereen door zijn benen, zodat ze niks konden doen. Ik zocht het koffertje en nam hem mee. Ik stapte op mijn motor en reed naar Starbucks. Ik had een stemvervormer in mijn masker gedaan. Zodat ik op een monster leek. Ik liep naar binnen en schoot het koffertje naar Flashlight toe. Hij pakte het aan en zei " je hebt toch niemand vermoord?" " Nee hoor"
Zei ik hoofd schuddend. Hij knikte en bestelde een colaatje. Ik dacht hele even na en bestelde daarna ook een colaatje. Hij keek me eerst raar aan met zijn ogen en daarna dronk hij uit zijn glas. Ik schudde mijn hoofd weer en zei " mag het beste moordmachine gene pauze ofzo. " hij begon een beetje te lachen en opeens viel mijn stemvervormer uit.
" kut ding " mompelde ik zachtjes.Pov van Shaden.
Ze bleef zitten en bestelde ook een colaatje. Ik keek haar eerst vragend aan en zij zag dat en zei " mag het beste moordmachine geen pauze ofzo." ik begon een beetje te lachen. Opeens hoorde ik een klein klikje en hoorde ik Ayden zacht kut ding mompelen. Ik begon een beetje te lachen en zei " zulke dingetjes werken niet al te best. " ik zag dat ze bloedserieus keek en dat was het teken. Ik liep weg en ging op mijn motor zitten. Opeens hoorde ik Ayden achter mij. Staan en die stapte achterop. Ik keek haar eerst vragend aan en toen zei ze " ga dan rijden man malloot. " ik drukte het gas pedaal in en we waren binnen een kwartier op het hoofd bureau. Ze keek om haar heen en liep naar binnen. Iemand hield haar tegen. En ja hoor het kan nog erger ze trok een pistool. Ze liep naar de man toe en schoot hem door zijn knie. Ze liep verder. Ze wou naar het hoofdkantoor. Dit is foute boel. Ik pakte snel mijn pistool en schoot. Ze ontweek de kogel en schoot mijn pistool uit mijn handen. Watte hack zelfs ik kan dat nog niet. Ze rende door. Nu met 2 geweren. Ze schoot iedereen door de enkels of knieën. Ik zag 1 gast die schoot ze door de ogen. Ze liep verder en en schoot weer iedereen die ze zag door de knieën. Ik zag weer een gozer en die schoot ze ook door de ogen. Ik schrok en pakte snel een ander pistool. Ik schoot ene paar keer achter elkaar, maar ze ontweek alles. Hoe moest ik haar nou neer krijgen. Opeens hoor ik een geweer en ze valt kreunend neer. Ze pakt snel een werpmes en gooide die naar de man recht in zijn hand met de pistool erin. Oei dat was ik liever niet. Ze stond op met moeite en liep door. Ze kwam de laatste man tegen en die schoot ze ook neer door zijn ogen. Ze liep naar de volgende verdieping en schoot daar 2 mensen door de ogen en de rest door de benen. Ze ging zo verder het hele gebouw af. De laatste verdieping was zwaar bewaakt. Ze kwam er gewoon doorheen. Wth. Niet te geloven. Ik rende haar achter na en schoot weer. Ze ontweek alles. Iemand stond achter haar en schoot haar door haar arm. Ze viel neer door de pijn. Ze keek om haar heen en greep haar pistool weer. Ze schoot door de man zijn knie en die lag al na 1 keer op de grond. Ze schoot hem door zijn ogen opeens hoorde ik weer kogels de ruimte door zoeven. Het waren er 10 om precies te zijn. Ze ontweek er 7 en de laatste 3 kwamen in haar been of in haar arm. Ze keek nog eens om haar heen en ze pakte end werpmes en gooide die. Het mesje kwam net langs mijn hoofd heen en raakte de man in zijn schedel. Het is gewoon ongelooflijk. Ze werd nog een keer beschoten en toen viel ze neer. Ze kon niet meer opstaan en ik liep naar haar toe. Ik bond haar vast en nam al haar wapens af. Ik nam haar mee naar een cel.
---------------------------------------------------------
Mijn mobiel doet klote als ik mij. Teksten zwart gedrukt wil springt hij over naar gewoon dus sorry daarvoor.
JE LEEST
Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)
ActionKen je het gevoel van gevaar? Moet je dingen doen die je niet wilt doen, maar toch moet? Herschreven deel staat op ander account, staat ook aangegeven bij me profiel, veel lees plezier!!