missie gefaald.

243 6 0
                                    

Ik stond op en huppelde mee. Shan keek me aan met een blik van wth girl ik kon het dus ook gewoon vragen. Ik ging in zijn kantoor zitten. Hij knipte met zijn vingers en opeens komen er mensen. Ze grijpen mij. Ik probeer los te slaan. Ze hebben mij te stevig vast. Ik kijk Shan met een dodelijke blik aan. Ik kan nergens heen. " wat een vieze hufter ben jij eerst iemands vertrouwen winnen en dan diegene vast laten houden door stupid bitches." Shan begon te lachen en liep weg. De mannen die mij vast hebben lopen met Shan mee en nemen mij natuurlijk mee. Ugh hopeloos dit. Waarom mij? Waarom moet dit mij in grote teddy's gebeuren? Ik keek de mannen vuil aan en stribbelde toch maar niet tegen, vanwege tja ik weet eigenlijk niet. Ik voelde voor de eerste keer blijkbaar angst. Terwijl ik mijn gevoel uit had staan. Ik voelde het er doorheen. Alles de blik van Shan en hij Shaden zei dat er niks ging gebeuren met mij. Ik vertrouwde ze nog wel. Ughh Ayden regel nog wat vertrouw of word nooit verliefd, maar hey regels zijn er om te breken heh. Ik baal nog steeds als een stekker, want ik kan geen uitgang vinden. Ik werd meegesleurd naar een andere kamer. Daar zat al mijn familie op ene varen reden. Ik weet niet hoe ze wisten waar iedereen zat maar ik had nu al spijt. Shan zegt snel " Je doet wat wij zeggen of anders moorden we iedereen uit. " Ik knikte en hij richtte zijn geweer op mijn moeder. Hij schoot haar dood. Ik sloot mezelf op in mijn hoofd en liet een zo'n grote muur bouwen dat niemand mijn gevoel kon veranderen. Iedereen begon gelijk te gillen en te huilen. Ik daarin tegen ik gaf geen kick. Ik keek ijskoud naar mijn dode moeder en bleef staan. Ik werd later weg getrokken en ergens anders gezet. Ik zat daar en deed helemaal niks.

Een jaar later.

Shaden kwam nog steeds niet langs nu is het al een jaar later en ik voel me steeds slechter en alleen. Ik zit in een kamer op een stoel. Shan komt binnen en gaat voor mij staan. Hij kijkt mij vuil aan en zegt " Ayden je gaat op missie. " Ik kijk hem aan en kijk dan weer naar de grond. Hij ziet het en gaat verder " je missie is je breekt in bij het gebouw die ik aanwijs en zorgt ervoor dat deze camera in de muur komt. Je gaat daar weer weg en komt hier weer terug. " Mijn handboeien worden los gemaakt en ik sta op. Ik wrijf over mijn polsen, omdat ik al een week met handboeien om loop. Ik loop naar de deur en wacht op Shan. Hij opent de deur en ik loop snel naar mijn wapen kast. Ik pak een silentsgun en een k47. Ik loop naar buiten en loop naar het adres. Ik spring door een raam en loop naar de aangewezen muur. Ik monteer de camera. Na 5 minuten is alles gedaan. Ik loop naar een gang en hoor opeens geschreeuw en voetstappen. Ik word bewusteloos geslagen en meegesleept.

Ik word wakker in een cel. Wat een cel jemig. Ik kijk om mij heen en zie niks. Ik zie alleen een bed en een stalen deur. Yes mijn droom is uitgekomen. Alleen is dit mijn droom niet. Ik besluit maar om op het bed te liggen en een beetje naar het plafond te kijken. De plafond heeft ribbels en hele kleine deukjes. Ik blijf zo een half uur zitten. Ik ga weer zitten en kijk een beetje voor mij uit. Opeens gaat de deur open en zie ik een jonge jongen naar binnen stappen. Ik kijk hem aan met een vuile blik. Ik weet niet hoe oud hij is, maar hij lijkt wel even oud als mij. Hij gaat voor mij staan en zegt " Jij bent dus de beroemde Ayden. " Ik kijk hem aan en stuur hem afschuw met mijn ogen. Hij zegt snel " Je hoort nu bij ons. " Ik knik en richt mijn blik ergens anders op. Hij vraagt nog snel " Hoe zit het eigenlijk met je familie? " Ik slik en kijk nog steeds weg. Hij houdt meteen op, omdat hij mij zag slikken. Hij loopt weer weg en ik blijf achter in dit verlaten hokje met een versleten bed erin. Ik ga weer liggen en val in slaap. Ik val in een hele diepe slaap.

POV van Mathijs.

Iemand klopt op de deur en ik zeg " Binnen. " Het is Tim ik begroet hem zoals normaal. Hij blijft staan dat betekent goed nieuws. Ik kijk hem aan en hij begint gelijk hij zegt " Nou uhmm Mathijs we hebben de beruchte Ayden te pakken, maar het is een vrouw. " Ik kijk hem vragend aan en zeg dan " Is ze goed in vechten? " Tim knikt en loopt weer weg. Ik loop achter hem aan. Ik kom bij een kamer en ik doe voorzichtig de deur open. Ik loop naar binnen en ik zie inderdaad een meisje. Ik ga voor haar staan en zeg " Jij bent dus de beroemde Ayden. " Ze stuurt mij een blik met veel afschuw. Ik word er een beetje bang van dus ik zeg snel " Je hoort nu bij ons. " Ze knikt en richt haar blik ergens anders op. Ik ben benieuwd naar haar familie ik vraag snel " Hoe zit het eigenlijk met je familie? " Ik zie haar slikken en begrijp al dat iedereen uitgemoord is. Ik loop weg en doe de deur weer dicht. Ik loop weer naar mijn kantoor. Ik ga weer zitten en ga weer verder werken. Na een uur denk ik over het Ayden na en denk dat dat kamertje toch niet goed is. Tim komt binnen en meld dat Ayden ligt te slapen. Ik sta op en loop naar een andere kamer. Ik check even of alles op slot staat en loop dan naar Ayden toe. Ik doe de deur open en zie Ayden inderdaad slapen. Ik til haar op en breng haar naar haar nieuwe kamer. Ik leg haar op bed en doe een lekkere wollen deken om haar heen. Zo moet het wel goed zijn. Ik draai me om en loop weer terug naar het kantoor.

POV van Ayden.

Ik word wakker in een zachte bed met een wollen deken. Ik stap uit bed en kijk om mij heen. Het is een andere kamer. Ik zie een kast en loop er snel heen. Ik doe hem open en zie allemaal kleding in mijn maat. Ik pak een leuk setje en heb overal schijt aan. Het is een zwart topje met een 2 op de achter kant. en een strakke witte broek met grote echt hele grote gaten. Ik doe ook nog eens zwarte all stars aan. Prachtig hahaha. Ik loop door de kamer en doe mijn haar in een hoge staart.

POV van Mathijs.

Het word tijd dat ik het ga zeggen. Ik loop stil naar Aydens kamer en loop naar binnen. Ik zie Ayden in andere kleding staat haar eigenlijk best goed. Nu alleen nog vertellen. Ik loop naar haar toe en zeg " Ayden we gaan verhuizen. " Ze kijkt mij begrijpend aan en zegt dan " Oke " Ik wist niet dat het zo simpel was. Ik loop naar de gang en pak een paar koffers en leg die op het bed en zeg " Pak maar alvast wat kleding uit die kast die je leuk vind. " Ze knikt en loopt naar de kast. Ik loop rustig naar mijn kantoor en pak daar ook een paar spullen in en leg die alvast in mijn auto.

POV van Ayden.

Ik kreeg de opdracht om kleding die ik leuk vond in te pakken. Ik kijk nog steeds in de kast en zie hele leuke setjes. Ik pak ze en gooi ze in de koffer. Ik zie ook nog een paar leuke schoenen en die gooi ik erbij. Ik sluit de koffers en loop ermee naar de jongen. Hij staat bij een auto en pakt de koffers aan. Ik wacht rustig af en hij commandeert mij om in de auto te zitten. Ik ga zitten en ga lekker slapen. Ik hoor de auto starten en word weer wakker. Ik kijk naar buiten en zie een hele andere omgeving. WAar zijn we. Ik kijk naar de jongen en zeg " Waar gaan we heen? " De jongen kijkt mij aan en zegt " We gaan naar Florida. " Ik knik en val weer in slaap.

Eyes Of A Nerd Spy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu