Znaczącą część tej szkoły, ma korytarz poświęcony absolwentom. Uczniom, którzy coś osiągnęli, dobre wyniki w nauce, śpiewie, tańcu, czy dyscyplinie sportu. Ich zdjęcia wiszą na ścianach, a pod nimi puchar za daną umiejętność. Patrząc na ten korytarz, wyobrażam sobie siebie i moje zdjęcie wiszące pośród innych.
Mnie i Christiana. Uśmiechniętych do aparatu. Jak normalna para. Prawda jest taka, iż większość zdjęć przedstawia uczniów, których ta tradycja połączyła prawdziwym uczuciem. Tylko skąd mogli wiedzieć, że to się stanie? Że się w sobie zakochają? Przecież musieli czuć się dziwnie wiążąc się z osobą, której się nie zna. Więc dlaczego się kochają?
Grace Thorne i Elliott Avlee.
"Nie lubiłem, nie kochałem, polubiłem i z czasem pokochałem."
"Nienawidziłam, nie lubiłam, nie tolerowałam, ale jedno wydarzenie zmieniło cały bieg historii. Jakby los tak chciał..." 1983.Angelina Princthon i Jake Marston.
"Znaczy... Według mnie to miało sens...
- Doprawdy? Bo wydawało mi się, że powtarzałaś calutki czas -Chcę z tym skończyć, chcę z tym skończyć.
- Ale wtedy to było coś innego. A teraz...
- Jest to coś nie innego?
- Czy ty zawsze musisz mi przerywać?!
- Tak, raczej tak."1994Parskłam śmiechem czytając ten wywiad. Ta dziewczyna jest nawet podobna do mnie, też nie lubi jak ktoś jej przerywa. Ciekawe czy z nami też zrobią taki wywiad? Już to widzę...
Anastasia Kanavan i Christian Morgan.
"Nienawidzę cię. To się nigdy nie zmieniło i nie zmieni. A jak wyjdziesz z tego budynku potrąci cię autobus"
"Jego opinia nie znana"2018Z grubsza tak to by wyglądało. Albo by wyglądało tak jak innych. Nie pomyślałam o tym! Eh... Kogo ja oszukuje? Jak każda kobieta chcę mieć rodzinę. Męża i bliźniaki alias trojaczki. Ale czy tak się stanie? Nie wiem. Jedyne co wiem to to, że moim mężem i ojcem moich dzieci nie będzie Christian. To wtedy byłby koszmar. Uprawiać z nim seks wiedząc, że przeruchał większość dziewczyn z tej szkoły. Fuuj...
Dominica Belch i Kendall Shmit.
"Ach... I pomyśleć, że na początku naszej znajomości chciałam go zabić.
- Powiem ci, że nawet ze wzajemnością.
- Teraz cię kocham.
- A ja ciebie bardziej." 2000Aww... Jakie to słodkie...
Zauważyliście, że wszystkie te historie mają szczęśliwe zakończenie?
Ciągnąc wzrokiem dalej, jeden opis przykuł moją uwagę. Na którym jest zdjęcie moich rodziców. Aż musiałam całość przeczytać.Angela Montenegro i John Kanavan.
"To nie jest tak, że nagle go pokochałam. Nienawidzę go dalej. Tylko inaczej.
- Inaczej czyli jak?
- Dowiesz się w swoim czasie.
- Ange ja chcę teraz...
- Inaczej czyli tak jak na początku z nutką miłości.
- Nie rozumiem.
- I nigdy tego nie zrozumiesz.
- Hmm... Kiedyś mi to wytłumaczysz. Nie teraz, nie jutro, kiedyś..."1997Babcia i moi rodzice mieli rację, poznali się w liceum, a o tym jak się poznali, dowiedziałam się w swoim czasie. I nagle wszystko stało się jasne...
Reakcja ich mnie zaskoczyła. Spojrzeli na siebie, później na mnie nic nie mówiąc. Przysięgam, jeśli mi nie wytłumaczą czemu się tak patrzą, to ich zabije.
- Córciu...- zaczął ojciec.
- Obiad!- szybko przerwała mu mama,
Historia kołem się toczy...
Pomyślałam.
CZYTASZ
I'm Your Fake Girlfriend
Teen FictionDużo jest historii o sztucznych związkach, związkach z przestępcą i wielu innych tego typu rzeczy, a gdyby wrzucić to do jednego worka? Czy to coś zmieni? Czy każdy będzie miał swój "HAPPY END"? Czy nienawiść zmieni się w przeznaczenie? Tego nie w...