11.

193 13 0
                                    

Postanowiłam, że napiszę do mojej cudnej bff. Po chwili zorientowałam się, że taka nie istnieje. Tak. Nie miałam w ogóle przyjaciół. Zawsze się zastanawiałam dlaczego? Co robię źle? Chodzi o mój charakter czy o to jak się ubieram?
Nie miałam pojęcia po prostu. No bo jakim prawem 20- latka nie ma przyjaciół. Cóż tak mi zostało. Miałam jedną jedyną przyjaciółkę w szkole, w gimnazjum, ale kontakt się urwał, wtedy wiedziałam, że jestem po prostu do niczego. Jedynymi przyjaciółmi były postacie z anime. Wymyślone. Nie żywe. Nigdy z nimi bym nie porozmawiała.

Była 20:17 i nie wiedziałam co mam robić.
Wtedy Kookie wszedł mi do pokoju, przez co spadłam z łóżka.

- Co do?!

- Spokojnie to tylko ja - zaczął się śmiać czym mnie troche wkurzył.

- Śmieszne. - odpowiedziałam drętwo

- Nie obrażaj się no. Choć będziemy oglądać jakiś film.

- Hmm a jak nie chcę?

- No choć nie marudź.

- No dobra dobra. - pomógł mi wstać i od razu pociągnął za sobą

-  Ej, kurde, czekaj! Telefonu nie wzięłam.

- Bierz i choć. W ogóle to po co ci?

- Jakby ktoś z twoich przyjaciół zaczął mi coś robić żeby zadzwonić na policje.

-  Ok... dobra choć - poszłam za nim a chłopcy już siedzieli na kanapie i przeglądali jakieś tam filmy.

- Horror horror horror... - zaczeli chórem krzyczeć to jedno słowo, ale ja wiedziałam, że nie wytrzymię na horrorze z powodu strasznego strachu, więc odwróciłam się i już byłam przy schodach gdy Tae chwycił mnie za rękę i mocno pociągnął.

- Nie, nie, nie bedziemy uciekać.

- Ale ja nie chcę. - popatrzyłam na niego błagalnym wzrokiem

- Chcesz, chcesz - znów mnie pociągnął do salonu. Upadłam na kanapę. Siedziałam obok Namjoona i Yoongiego.

- To jaki horror obejrzymy? - zapytał Namjoon

- Zobaczymy "To" to nowe jest. - powiedział Jin

- No nie wiem a co jak będzie słabe? - wymamrotał Yoongi.

- Dawaj to, dobre bedzie. - krzyknął Kookie. Wziął pilot i włączył film.

- Jungkook-ssi - szepnęłam do niego za głowami chłopaków.

- Tak?

- Mogę iść? Nie mogę tego oglądać.

- Czemu nie możesz?

- Boję się. - powiedziałam ze smutkiem w oczach. Jungkook chciał coś powiedzieć, ale Suga, który być może podsłuchiwał naszą rozmowę wtrącił się.

- Jestem dla twojej dyspozycji. - powiedział z podejrzanym uśmieszkiem

- Sorki, ale chyba nie skorzystam kolego. - popatrzyłam na niego jak na kretyna

- Dasz rade - usłyszałam głos po mojej prawej. To głos Namjoona.

- Ale jak w nocy się obudze albo będę krzyczeć to wasza wina. - udałam obrażone dziecko i skrzyżowałam ręce na piersi.
Przez połowę filmu patrzałam na to z takim zachwytem, że oh po prostu. A drugą połowę przesiedziałam tyłem do ekranu. Suga kilka razy proponował mi żebym się do niego przytuliła, ale wolałam nie, trzeba być ostrożną. Kiedy film dobiegał końca, wiedziałam, że tej nocy umrę ze strachu.
Napisy zaczęły już lecieć i chłopcy zaczęli się przekszykiwać... tak... już się przekrzykiwali a dopiero film się skończył. Jedni, że horror super a reszta, że do dupy. Ja siedziałam jak sparaliżowana i zaczęłam widzieć już wszystko czego nie ma.
Po kilkunastu minutach Tae zauważył, że przez ten cały czas siedziałam w bez ruchu.

- Emm YuHwa?

- Yy tak? Tak?

- Wszystko dobrze?

- Raczej nie. - Popatrzyłam na niego tak przerażonymi oczami, że trochę się odsunął.

- Może lepiej jak Cię zaprowadzę do pokoju co?

- Ym ok~~ - Jungkook mi nie pozwolił skończyć i nagle się wtrącił

- Ja ją wezmę. - Tae chyba jakoś bardzo nie zależało bo tylko machnął ręką. Kookie poszedł ze mną do pokoju.

- Ej ja serio nie dam rady sama pójść spać.

- Dasz, dasz nie masz 5 lat.

- Yhm no dobra spróbuję zasnąć. - weszłam do swojego pokoju, zabrałam piżamę i szybko przebiegłam przez korytarz do łazienki. Przed wejściem jeszcze krzyknęłam, że ja tam teraz będę i nie mają wchodzić. Samo to przejście przez korytarz było dla mnie udręką. W mojej głowie wszystkie myśli krążyły koło klanów, krwi i strachu przed tym, że ktoś mnie napadnie.
Szybko się umyłam i przebiegłam do pokoju. Wzięłam telefon i chwilę oglądałam jakieś filmy, później fb i twt oraz ig. Była już 23:46 więc odłożyłam telefon i zamknęłam oczy...

______________________________________

Dajcie radę z tym czy to usunac bo nie chce miec jakiegos gowna u sb
Rozdzial dedykowany pewnej Julii i Wiktorii
Buźki😘👌🍠

Girl in luv ||BTS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz