7.

221 12 1
                                    

~~~~
Przyszłam do domu po pracy i włączyłam laptopa.

(Użytkownik zmienił nazwę na: YuHwa)

Popatrzyłam na to i chciało mi się płakać. Jeon nazywał mnie tak gdy byliśmy mali bo trudno mu było powiedzieć Joasia. Powiedział wtedy, że bardzo podoba mu się tę imię i kiedy będzie mieć dziecko, dziewczynkę tak ją nazwie. Ja mówiłam do niego Kookie i tak zostało. Uczyłam się wtedy angielskiego - to było w 4 klasie podstawówki. Chodzi o ciastaka.

(Użytkownik Kookiś jest aktywny)

- Hej Kookie.

- Siemka.
To jak kiedy będziesz mogła przyjść?

- Emm...
Właśnie przypomniało mi się coś o co muszę Cię zapytać.

- Tak?

- Masz współlokatora? - po tym nie odzywał się przez 15 minut chociaż był aktywny.

- Mogę zadzwonić do Ciebie?

- Ok...

(Użytkownik przestał być aktywny 1s temu)

Ugf. Zadzwonił już po chwili.

- Hej...

- No to co z tymi współlokatorami?

- A może się spotkamy to ci opowiem?

- Co ty chcesz opowiadać?

- Ughhh no widzisz...

- Nie widzę.

- Mmm... Wiesz co to k-pop?

- Emm... nie?

- To sobie wejdź na Google i ogarnij to. Jak już o tym poczytasz zadzwoń ok?

- Jeon! - nie skończyłam bo się rozłaczył. Wzięłam laptopa i wpisałam k-pop. Ukazało mi sie bardzo dużo informacji, chciałam zacząć czytać o tym, ale mama zaczęła mnie wołać.

- Córcia!!

- Co?!

- Choć coś zjeść!

- Nie chce!

- Jadłaś na mieście?!

- Nie!

- To choć teraz!- ughf położyłam laptopa na łóżku i poszłam na dół.

- No choć mam kluski. - usiadłam i zaczęłam jeść, kiedy skończyłam od razu uciekłam do pokoju.

Czytałam o tym k-popie z pół godziny po czym dużo wiedziałam. Przesłucham też kilka piosenek i nawet mi się podobały. Ale miałam przecież dzwonić do Jeona.

- Jeon.

- Sorki.

- No dobra to jak?

- No bo ja...

- Co ty? - już się zaczęłam denerwować

- Dobra nie będę owijał w bawełnę. Jestem członkiem zespołu
k-popowego.

- Yhm no super no spoko. Ej czemu mi nie powiedziałeś. O kurde to musi być super!!!- zaczełam krzyczeć ze szczęścia nie wiem czemu, no bo jeśli Kookie jest jest znany to ja mogę poznać sławne osoby. Podjarka na maxa.

- Emm... cieszysz się?

- Nooo jestem szczęśliwa bardzo. Matko musisz mieć super życie- trochę posmutniałam, ale na szczęście nie zauważył - Jungkook-ssi!

- Tak?

- Jak się nazywa twój zespół?

- Emm... no własnie nas jest aż 7...

- ..... no to, nie wiem czy dam radę z wami mieszkać.... ale gadaj jak sie nazywacie.

- BTS

- Oki~~ poczytam o was ok?

- No ok, fajnie jak sie nami zainteresujesz. Mam nadzieję, że piosenki też ci się spodobają.

- Raczej tak bo kilka już przesłuchałam.

- Okey...

- Idę o was czytać papa.

- Pa...

- Buziaczki~~~- rozłączyłam się i przez pół nocy czytałam o BTS, słuchałam ich piosenek i oglądałam filmiki.
Są super!

_____________________________________

Hej mam nadzieję że sie podoba.
Gwiazdkujcie to cos i komentujcie.
Zostańcie ze mna buziaczki~~~
😘😘

Girl in luv ||BTS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz