Beklediğimden hızlı yazdım :) ben salı paylaşırım falan diyordum ama dün gece yazıverdim :)
50.Bölüm
Eve geldiğimizde ilk iş olarak üstümdekileri çıkarıp pijamalarımı giydim.
Depresyona kot pantolonla girilmez.Helin ve Efe salona geçiyorlardı ben odama çıkarken. Aşağı indiğimde onları salonda farklı koltuklarda otururken buldum. İkisi de birbirine sırt çevirmişti.
Tam ağzımı açacaktım ki kapı çaldı. Ben de mecburen kapıya yollandım. Kapıyı açtığımda karşımda Ufuk duruyordu.
Tamam bunu beklemiyordum."Hayırdır Ufuk?"
"Az önce geldiğinizi gördüm de Alina..."Bu arada çocuğu sap gibi kapıda bekletiyordum. Nihayet jeton düştü.
"Geçsene."
Kafa sallayıp ayakkabılarını çıkardı Ufuk. O bağcıkları açmadan nasıl çıkardı anlamlandıramadım bir süre. Sonra benim daha ciddi dertlerim olduğu aklıma geldi ve Ufuk'un peşinden salona geçtim.
"Hoşgeldin Ufuk" diyip sarılıp öptü Ufuk'u Helin.
Ufuk da ben de şaşırsak da Efe burada diye yaptığını anlamam uzun sürmedi. Ama Ufuk kesin kendi kendine uzun bir süre düşünmüştür bu kız dengesiz mi diye."Ufuk bu Efe okuldan arkadaşım. Ayrıca en yakınlarımdan biridir. Efe bu da Ufuk Ezra'nın arkadaşı ama kısa sürede iyi anlaştık."
Karşılıklı memnun oldum dediler ve ben merakla Ufuk'a döndüm. Buraya öylesine uğramadı değil mi?
Uff!
Aslında öğrenmek istediğimden emin değilim. Yani Ezra'nın şuan ne yaptığını...
Muhtemelen Hazal'la oturuyorlardır. Uzun süre görüşemediler ya 1 hafta konuşurlar onlar şimdi. Gerçi uzun süre mi oldu görüşmeyeli bilemiyorum. Hazal çocukluk arkadaşıydık dedi ama belki de hâlâ görüşüyorlardı. Zaten görüşmeseler kız ev adresini nereden bulacak Ezra'nın. Gerçi Ezra da şaşırdı görünce Hazal'ı ama...
Of!
Delirmek için çok gençsin Alina. O yüzden düşünmeyi bırak.Kafamı düşüncelerimden kurtulmak istercesine salladım. Kafamı hafif kaldırdığımda bana bakan üç çift gözle karşılaştım.
"Daha delirmedim sakin olun!"
Efe : O ne biçim laf şimdi? Kimse delirdiğini düşünmüyor zaten.
"O zaman öyle bakmayın bana!"
Ufuk : Alina.
"Söyle Ufuk. Geldiğinden beri kıvranıyorsun zaten."
Ufuk : Ya ben sana durumu açıklamaya geldim.
Helin : İyi yapmışsın. Sadece Alina'nın değil benim de bir açıklamaya ihtiyacım var.
Ufuk : Ben anladığım kadarını anlatayım size. Hazal'la Ezra daha çocukken çıkmaya başlamışlar. Sonra 5. ya da 6.sınıfta, orayı tam anlamadım, Hazal yurtdışına gitmiş. Bunlar da ayrılmışlar.
Efe : Şimdi? Önemli olan o Ufuk. Şimdi ne değişmiş? Kız kesin dönüş mü yapmış yoksa?
Ufuk : Yok. Kuzeninin mi ne düğünü varmış. O yüzden teyzesine gelmiş.
"Gelmişken çocukluk aşkına uğramadan gitmek istememiş tabi."
Ufuk : Eh, orası biraz öyle.
Helin : Ee bu mu yani? Ne konuştular onca zaman?
Ufuk : Ya bir süre sonra bizi yalnız bırakır mısın dediler. Ben dinleyemedim haliyle. Ama başında Hazal bunları anlattı işte.
"Sırf düğüne gelmiş yani? Geri dönecek mi?"