42.Bölüm

12.5K 291 31
                                    


Otele gelene kadar Kerem'le tek kelime konuşmadı Zeynep.Kerem,Zeynep'in bu kıskanç hallerini çok seviyordu.

Zeynep yatağa yattıktan biraz sonra Kerem'de yattı.Zeynep Kerem'e sırtı dönük bi şekilde ve aralarına 2 kişinin sığabileceği mesafeyle yattı.Birazdaha yataktan düşecekti.

Kerem Zeynep'in omzuna minnak bir öpücük kondurup omzunu okşamaya başladı.Zeynep omzunu oynatınca elini çekti Kerem.

"Zeynep."

"....."

"Zeynep?Güzelim noluyo?"

"Yokbişey."

"O zaman ne bu tavırlar?"

"....."

"Yapma ama güzelim böyle."

Zeynep yüzünü Kerem'e döndü. "Ben birşey yapmıyorum Kerem."

"Ben anladım seni.Biliyorum bugünkü kıza kızdın.Ama sadece çarptığı için özür diledi o kadar.Sohbet etmedik ki."

"Valla ben araya girmeseydim edicektiniz." ellerini göğsünde birleştirdi.

"(Güldü)Oldu mu şimdi?Oldu mu yani?"

"Gülme Kerem."

"Gülme."

Kerem gülmemek için dudaklarını ısırıyordu.

"Tamam ya gül.Çok güzel gülüyosun içim gidiyo zaten."

"Gel buraya."

Kerem Zeynep'i göğsüne yasladı.

"Bak..Ben burdaki bütün kadınlarla konuşsamda,muhabbet etsemde sadece seni sevdiğimi ve hep seni seveceğimi ve de bunun ASLA ama ASLA(!) değişmiyceğini bil.Unutma tamam mı?"

"Peki."

"Ağğ şey..Hani biz..Bu gece için.."(Neyi kastettiğini siz anladınız :D)

"İyi geceler Kereem."

"Ze-Zeynep..Pekii iyi geceler."

ERTESİ SABAH:

Sabah kahvaltıda havuza inmeye karar verildi.Herkes odaya çekilip hazırlanmaya başladı.

Zeynep:Siyah straplez bikini üstünü,altınada beyaz bikini altını giydi.Güneş gözlüğünü,şapkasını taktı.Ayrıca bikinisinin üzerine siyah ama içi görünen askılı mini elbise giydi.

Kerem Zeynep'i öyle görünce donup kaldı.

"Zeynep.Böyle gelmiyceksin dimi?"

"Nasıl böyle?"(Operasyon başlasıın :D)

"Bu bikiniyle."

"Ha sen onu diyosun?Kerem pardon da başka ne giyebilirim?"

"Ne giyersen giy ama şunu giyme."

Hayatıma Yeniden Hoşgeldin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin