ZeyKer sahilde el ele dolaşır ve 'ZeyKer' yazdıkları ağacın yanındaki banklarına gelirler.
"Pamuk şeker alıyım mı sana?"
"Farketmez."
"Alıyım alıyım.Bebişimizin canı çekmiştir."
"Bebişimiz mi?(güler)"
"Aman ne biliyim.Televizyonda duydum(güler)"
"E iyi al o zaman."
"Tamam o zaman.Ben geliyorum."
Zeynep'in yanağına öpücük kondurup pamuk şekercinin yanına gider ve 1 tane pamuk şeker alıp tekrar Zeynep'in yanına döner.
"Sen yemiycek misin?"
"Seninkinden biraz yeriz."
Zeynep pamuk şekerden biraz koparıp Kerem'in ağzına götürür.
"Kerem.Ben seni çok özledim.Yani hiçbizaman aklımdan çıkmadın.İlk gittiğim zaman çok pişman oldum dönecektim ama sonra sen beni hiç aramayınca kaldım.Yani aslında sen gelip bana 'gitme' deseydin hiç gitmiycektim ama demeyince- gerçi bunun için sana kızamam ben suçluyum çünkü..."
"Bitti mi?(burukça gülümser)"
"(derince nefes alır)ben sadece özür dilerim."
"Özür dileme.Artık sadece benim ol.Benimle ol.Kaybettiğimiz yılları telafi edelim.Hem artık bizim bebeğimiz olucak.Onuda düşünmeliyiz."
"Evet..Kerem annemler daha benim döndüğünü bilmiyorlar.Havai den gelene kadar söylemiycem onlara.Ama onları çok özledim."
"Biliyorum güzelim.Ama yakında dönerler.İkimiz gider anlatırız."
"Tamam."
Kerem pamuk şekerden bir parça alıp Zeynep'e yedirir.
ZeyKer Zeynep'lere gelir.Melis kapıyı açıp onları el ele görünce sevinç çığlığı atar(arkadaş görün :D)
AKŞAM:
Mel&Bar ve Zey&Ker Zeynep ve Melis'in evinde toplanıp beraber akşam yemeği yerler.
YEMEKTEN SONRA:
"İnanamıyorum ya.Eskisi gibiyiz.ZeyKer ve MelBar efsanesi..." dedi kolasını yudumlayarak Barış.
"Evet.Bide ZeyKer'e bir bebiş gelicek." dedi heyecanla Melis.
"Amca olucam." dedi Barış.
"Teyze olucam." dedi Melis.
"Anne olucam." dedi Kerem'e bakarak Zeynep.
"Baba olucam." dedi Kerem gülümseyerek.
"Ama bu böyle kuru kuruya olmaz ki.Bebişinizin şerefine birşeyler yapmalıyız."
"Ne gibi mesela?"
"Tatilll!!"
"Oha süper."
"İyi fikir."
"Tamam o zaman.Siz mekan seçin kızlar,biz de odaları ayırtalım."
"Zeyno neresi olsun?"
"Bilmem.Sen seç."
"Maldivler?"
"Harika.Evet Maldivler olsun."
"Tamam.Kerem hadi abicim biz otel bakalım."
1 HAFTA SONRA:
"Herşey hazır mı?Aldın mı güzelim herşeyini?"