Melis ve Zeynep taksiye atlayıp eve geldiler.Eve girdiklerinde Melis ağlamaya başladı.
"Ben bunu hakedecek naptım ya?Aldattı resmen beni o oro**** dansözle.."
"Sakin ol ya.Hem abartma ne aldatması yatakta bastık sanki.Hem..Ben biliyorum onlara nasıl ders vereceğimizi.."
"Bırak dersi Zeynep..Bak sen affedebilirsin Kerem orada sadece oturup içki içiyordu.Ama benim öküz(!) dansözle kendinden geçmişti resmen.Bunun affedilir bir yanı mı var?"
"Ya bak..Kerem konusuna hiç girme.."
"Neyse ben yatıyorum iyi geceler."
"Sanada."
-
"Allah Sedat'ında seninde belanızı versin Barış."
"Ya abi üstüme gelme moralim bozuk zaten."
"Bana bak.(!) eğer senin yüzünden Zeynep benimle evlenmezse,seni var ya öldürürüm."
"Ya yürü onlara gidelim.Affetirelim kendimizi."
-
Zeynep tıktıklanan kapıya koştu.Saat geç olduğu için gelen her kimse düşünceli biri.
"Kimoo?" diyerek kapıyı açtı.
"Ne işiniz var sizin burda?"
"Ya güzelim bak ben.."
"Gidin..Dansözlerin yanına gidin siz.!"
"Ya Zeynep göründüğü gibi değil..Biz sadece eğlenecektik.Dansözleri Sedat getirmiş haberimiz yoktu."
"Dansözleri Sedat getirdiyse siz niye fingirdeştiniz?"
"Ya Zeynep ne biçim konuşuyosun?Ne fingirdeşmesi?"
"Neyse ya..Konuşçak birşey yok!Melis uyuyo zaten.İyi geceler!"
"Ya Zeynep bi-"
Zeynep dinlemeden kapıyı kapattı.
"Öküz!!"
ERTESİ SABAH:
Zeynep uyandığında eşofmanlarını giyip salona indi.Melis henüz uyanmamıştı herhalde.Zeynep'te yürüyüşe gitmek üzere evden çıktı.Kapıyı açtığında Kerem arabasının içinde uyuyordu..
"Ayy burada mı uyudun sen?Kıyamam ya.."
Arabanın camını tıktıkladı.Bir iki tıktıklamadan sonra Kerem direksiyondan kafasını kaldırıp etrafa bakındı ve sonra Zeynep'i gördü..Hemen arabadan indi.
"Günaydın."
"......"
"Ya bak Zeynep.Ben yani,ben hiçbişey yapmadım.Hatta başta istemedim bile bu partiyi.Israr etti Barış.Dansözleri görünce Sedat'a çok sinirlendim.Ama dansözlerle hiç ilgilenmedim sende gördün ben oturuyordum."
"Hala anlamadın dimi?"
"Neyi?"
"Boşver Kerem.Boşver.."
Zeynep tam arkasını dönmüş giderken nazikçe kolundan tuttu.
"Söyle..Lütfen.."
"Peki..Ben partiyi benden gizlediğin,gizli saklı iş yaptığın için kızdım.Sana güvenim sonsuz,beni aldatmak gibi birşey yapmayacağını biliyorum.Sadece bana söylemeni isterdim partiyi.."
"Bunun için mi kızdın?(Elini Zeynep'in yanağına koydu.)Ya güzelim..Kızmandan korktum.."
"Şimdi daha da çok kızdım."