Ozanla vedalaştıktan sonra arabaya atlayıp eve geldi Kerem.Zili ikinci çalışında Zeynep açtı kapıyı."Kerem?Ne var?Niye geldin?"
"Zeynep..Konuşabilir miyiz?"
"Dinliyorum."
"Şey..Ben çok büyük bi hata yaptım..Sana söylediklerim için özür dilerim.Aslında sadece kızgınlıktan söyledim onları..Yani..Özür dilerim.."
Zeynep hafiften gülümsedi..
"Bak yani..Affetmek istemezsin belki.Çok kırdım seni biliyorum..Allah benim belamı versin."
"Şşt.Deme öyle."
Ve Kereme sarıldı..
"Çok özledim seni"
"Bende seni çok özledim güzelim"
İçeri geçip koltuğa oturdular.Zeynep kafasını Kerem'in göğsüne yasladı..
"Kerem"
"Efendim güzelim?"
"Ben bazen senin çok mu üstüne geliyorum?"
"Nasıl yani?Nerden çıkardın bunu?"
"Öyle gibi hissediyorum.Yani ortaklığına kadar karıştım.Özür dilerim.Ben sana güveniyorum biliyosun.Bundan hiç şüphen olmasın.Sadece.."
"Zeynep..Sen haklısın.Ne mehveş,ne sertap ne de bi başkası..Hiç biri umrumda değil taam mı?Bana bi tek sen yetersin."
"(gülümsedi)Sertapa bi özür borcum var galiba."
"Hayır.Bunu yapmak zorunda değilsin.Ben zaten şirketle konuşucam ve sertapla olan ortaklığımızı sonlandırıcam."
"Kerem.Bunu yapmak için yapmıycam.Yapmak istediğim için yapıcam.Ayrıca gayet iyi ilerleyen bi ortaklığınız var neden bitiriceksin?Şu yaşadıklarımız yüzünden şirketin alehine bişey yapma.Lütfen."
"Zeynep.Ben artık sorun yaşamak istemiyorum taam mı?Ben artık seninle şu konularda aramızın açılmasını istemiyorum.O yüzden hiç vazgeçirmeye çalışma beni."
"Ama-Peki sen bilirsin."
"Seni çok özledim ben." dedi zeynep..
"Bende seni.."
"Bişeyler mi yapsak?" Kerem'in gömleğinin düğmeleriyle oynamaya başladı.
"Olabilir..Maç var bugün.Dünya kupası..Hadi mısır patlat izleyelim."
Zeynep kalakaldı. "Öküzsün!" ayağa kalkıp yukarı çıktı.
"Haydaa.Yine noldu ya?Ooğf." Kerem de Zeynep'in arkasından yukarı çıktı.
"Ya Zeynep.Noldu güzelim?Yine niye atarlandın?"
"Yok bişey." Zeynep aynanın karşısına oturmuş makyajını temizliyordu.
"Yine naptım?Bak ne yaptıysam özür dilerim." Zeynep'in yanına gelip saçlarını okşadı..
"Ben sana bişeyler yapalım diyorum sen maç izliyelim diyosun."
"Maç izlemek bişey yapmak değil mi?"
"Git Ronaldoyla seviş Kerem!" Zeynep yerinden kalkıp tuvalete girdi ve kapıyı çarptı.
"Haydaa.Ronaldo ne alaka amk?Ronaldoyla seviş,seviş..Tabi olum kız şeyi kastetti.Lan Kerem.Ulan Kerem." Kerem güçte olsa Zeynep'in ne demek istediğini anlayıp tuvaletin kapısını tıktıklamaya başladı.