Zeynep,Kerem ve Mehveş'in bakışmasını bölerek.
"İçeri geçin artık."
O an Kerem hemen toparlanıp Melis ve Mehveş'e yol verdi.Herkes koltukta gergin bir şekilde otururken çalan kapıya koştu Zeynep.
"Barış.Hoşgeldin."
"Hoşbulduk yenge.(güler)"
"Ooo Mehveş hanım.Bakıyorum sevgilimi dışarı çıkartabilmişsin.Valla iyi ki geldin."
Tekrar herkes koltuktaki yerlerini aldı.
"Aa ama olmaz böyle.Biraz sohbet edelim."
"Tamam.Mehveş başlasın o zaman.İngiltere nasıldı?" dedi Kerem.Zeynep ise ona kızgın ve anlamsız bakışlar atıyordu.
"İlgiltere güzeldi.Yani babamın zoruyla gittim(Kerem'e döner) bırakmak zorunda olduğum kişiler vardı.Ama güzeldi.Zaten herkes kendi yolunu çizmiş."
"Baban seni gitmen için niye zorladı?"
"Babamı bilirsin Kerem.O çok tutucudur.Eğitimim için en uygun yer İngiltere'ymiş gibi düşündü."
"Peki artık tamamen mi burdasın?Gidicek misin yoksa?"
Zeynep ikilinin sohbetine daha fazla dayanamaz ve ayağa kalkar.
"Ben yatıyorum.İyi geceler."
"Zeynep daha erken değil mi güzelim."
"Uykum var."
Zeynep yukarı çıktığında yatağa yatar ve zar zor tuttuğu gözyaşlarını serbest bırakır.
"Noldu şimdi Zeyno'ya?"
"Anlamadım ki?"
"Ben bi bakıyım."
Kerem kalkıp Zeynep'in odasına geldi.Zeynep lise 1 yıllığında ki Mehveş ve Kerem'in fotoğraflarına bakarak uyumuştu.Ve tabi ağlayarak...
Kerem kapıyı kapatıp yıllığı eline aldı.Lise 1,birinci dönemde okulla gittikleri piknikten çekilmiş bir fotoğraf.Mehveş ve Kerem.
Kerem Zeynep'in neden üzgün olduğunu anlayıp yıllığı kapatıp Zeynep'in dolabına koydu.Zeynep'in üzerini örtüp ışığı kapatıp odadan çıktı.
"Ah benim salak kafam!Sevgilimin yanında eski sevgilimle konuşursam tabi kız üzülür,Salak Kerem!"
Saat gece 1'i bulduğunda Mehveş otele gitmek için ayaklandı.
"Ben artık gidiyim."
"Nereye?"
"Melis,ben otelde kalıyorum kuzi."
"Ya burda kal.."
"Ama..."
"Yaa kal işte."
"Peki."
Kerem Melis'e kızdı,Zeynep'in evinde Mehveş'e nasıl kal derdi ki?Zeynep bunu öğrenince var ya...
Mehveş ve Melis,Melis'in odasına gitti.
Barış ve Kerem de salonda oturuyordu.
"Abi Zeynep baya bozuldu yalnız Mehveş'e."
"Aynen.Ama haklı kız.Resmen Mehveş'le ikiniz sohbet ettiniz."
"Ya ben laf olsun diye.."
"Kerem yapma abi.Hamile bir sevgilin var.Tehlike ayları..Bide kızın yanında eski sevgilinle.Çık cık cık olmuyo Sayer."