Ann
Siedzimy już w tej knajpce jakieś 2 godziny i wcale mi to nie przeszkadza.
Na parkingu kiedy go zobaczyłam zmiękły mi kolana i zrobiło mi się trochę słabo. Czekałam tylko aż ktoś mnie uszczypnie i się obudzę.
Teraz siedzimy pijemy już trzecią kawę i Shawn kończy drugiego muffina.Tęskniłam za nim. Strasznie.
Kiedy jechaliśmy tutaj bałam się, że będzie niezręcznie. Kiedy wyjechał byłam na niego wściekła i obiecywałam sobie, że kiedy go spotkam nawrzeszczę na niego ale tak nie jest.. Kiedy zobaczyłam, że jest tak samo wystraszony zapomniałam o wszystkim.
- Ann co ty na to?- zapytał.
- Hm? To bardzo dobry pomysł- uśmiechnęłam się.
- Tak? Ok to kiedy idziemy do fryzjera?
- Co?- spojrzałam na niego jak na idiotę.
- No pofarbować włosy.- jeszcze bardziej zmarszczyłam brwi.- Nie słuchałaś.- zaśmiał się.
- Przepraszam.. Zamyśliłam się.
- O czym tak myślisz?
- Po prostu.. Tęskniłam..- uśmiecham się lekko.
- Ja tez.. Strasznie.- chłopak chwyta moją rękę.- Jesteś z nim?
- Co?
- No z Parkerem..
- Z Samem? Nie, to tylko przyjaciel. Znaczy raz powiedział, mi że chciałby coś więcej czy coś ale ja nie chciałam.
Shawn tylko pokiwał głowa i uśmiechnął się.
Głaskał moją dłoń patrząc na nią.
- Wciąż ją nosisz...- uśmiechnął się do siebie przejeżdżając palcami po bransoletce, którą mi dał na moje szesnaste urodziny.
- Nigdy jej nie ściągam. - cały czas go obserwuje kiedy ten ogląda bransoletkę.- skąd wiedziałeś gdzie chodzę do szkoły?-pytam po chwili.
- Ummm no tak jakby cię wyszukałem -uśmiecha się niewinnie.
- O matko Shawn stalker.- śmieje sięSpędziliśmy tak czas gadając jakoś do ósmej wieczora. Nie gadaliśmy o nas ani co będzie dalej, mówiliśmy o tym co robiliśmy będąc osobno.
Śmialiśmy się, kłóciliśmy o totalne bzdury.
Shawn jednak cały czas trzymał moją rękę bawiąc się bransoletką od niego.
W końcu odwiózł mnie do domu i od razu położyłam się do łóżka z wielkim uśmiechem.
OD SHAWN 💕: Dobranoc xo.
I tak zasnęłam z jeszcze większym uśmiechem.
••••••••••
Jest mi tak mega wstyd, że tak długo nic nie pisałam ale jest mam ferie wiec postaram się pisać coś więcej 💜
Rozdział pisany był przy piosence na górze wiec polecam włączyć ❣️❣️❣️
CZYTASZ
Neighbour • S.M
Fiksi PenggemarStare wspomnienia Nowe miasto Nowe znajomosci i... Nie tylko Ania chce żyć inaczej w nowym mieście... Czy uda sie jej to ze swoimi sąsiadami? Tym znanym i tym nieznanym?