#14 Ik ga je helpen, weet je nog?

1.3K 46 10
                                    


Louis Pov.

Ik loop weer naar school en heb alweer zin in school. Deze keer komt het niet doordat ik een goede ochtend heb gehad, maar door Harry.
Hij maakt me vrolijk. Ik krijg kriebels in mijn buik als ik aan hem denk.
Ik ken hem nog maar 2 dagen en heb nog maar 1 keer goed met hem gepraat. Toch voel ik me fijn bij hem.
Gisteren ben ik Zayn, Liam en Niall gelukkig niet meer tegengekomen.
Mijn dag was gisteren eigenlijk..
Perfect. Ik heb eigenlijk gewoon een vriend erbij. Misschien denkt Harry er anders over, maar ik zie hem wel als mijn vriend. Mijn soul mate.

Ik loop de school binnen en zie Harry bij Leo zitten. Wat doet hij bij Leo?
Ik weet dat Leo een toffe gozer is, maar waarom zit Harry daar?
Dit is nog maar zijn 3e schooldag..
Ben ik nu jaloers? Jemig Louis..
Je kent hem niet eens zo goed en je word meteen al jaloers.. Zielig kindje..

Ik zie dat Harry naar me kijkt en glimlacht naar me. Hij loopt naar me toe.
'He, Louis!'
Hij geeft me een knuffel.
'He, Harry.'
Antwoord ik best wel zenuwachtig.
Harry merkt het en trekt meteen weg van de fijne knuffel.
'Het spijt me.. Ik wou je niet ongemakelijk laten voelen..'
Zei Harry onzeker.
Ik knuffel hem nog een keer.
'Het is oke. Ik krijg gewoon niet vaak een knuffel.'
Hij knuffelt me terug.
Na een paar seconden gaat de bel en trekken we beiden uit de knuffel.
We lopen samen naar de les.
Het voelt zo fijn en veilig als er iemand naast je loopt. Ik heb nog nooit echt een goede vriend gehad op deze school, maar Harry beschouw ik vanaf nu wel als een goede vriend.
Toch wil ik hem natuurlijk niet als een vriend, maar als mijn vriendje.
Dat gaat toch nooit gebeuren.
Hij is never nooit gay. Dat is totaal niet stoer. Hij is zo'n badboy type, maar toch heeft hij een lieve kant.
Bad boys zijn vaak niet gay.
Dat is slecht voor hun reputatie.
Slaat ook nergens op...
Tegenwoordig draait alles om reputatie in deze school. Mijn reputatie is erg laag..
Iedereen weet dat ik gay ben en ik heb ook niet echt de duurste kleding aan.
Mijn moeder probeert zoveel mogelijk te betalen voor mij, maar ik weet dat dat haar nooit kan lukken. Mijn vader had veel geld, maar waar is mijn vader? Nergens.. geen idee.

We komen de les binnen en hebben alweer van mevrouw Huisman.
We hebben elke dag van haar, omdat ze onze mentor is. Onze klas is zo druk en heeft zoveel problemen dat we haar elke dag zien. We moeten dan praten over onze problemen.. slaat nergens op. Alleen maar onzin..

We gaan naast elkaar zitten en ik glimlach naar hem. Hij glimlacht terug. Ik hoor Zayn al roepen:
'Harry, je maakt een groot probleem nu heh?'
Harry lacht.
'De enige die hier een groot probleem maakt ben jij, Malik. Hou je bek en laat ons met rust.'
Ik glimlach van binnen en ben blij dat Harry dat druft te zeggen. Zelf zou ik dat nooit durven. Zayn zou mij meteen een pak slaag geven maar het ziet erna uit dat Zayn dat niet zou doen bij Harry. Ik ben blij dat ik Harry heb ontmoet. Misschien kan hij ervoor zorgen dat Zayn, Liam en Niall stoppen. Misschien was dat ook zijn plan. We hebben elkaar beloofd dat we elkaar zouden helpen. Op dit moment doet hij dat perfect.
Hij is gewoon perfect..

De laatste bel gaat en ik loop weer snel de klas uit. Ik voel een hand op mijn schouder en schrik. Ik draai me om en merk dat het Harry is.
'Je hoeft niet bang te zijn, Louis.
Ik ga je helpen weet je nog?'
Ik glimlach naar hem.
'Belooft?'
Hij slaat een arm om me heen en fluistert in mijn oor:
'Belooft..'
Ik krijg een rilling over mij heen.
Zijn stem is zo sexy.
Het moment wordt onderbroken door Liam:
'Yo Harry! Ga je vanmiddag met ons mee?'
Ik leg Harrys hand snel van mijn schouders af. Ik wil niet dat hij
ook wordt gepest door mij.
'Nee bedankt. Ik ga vanmiddag al met Louis mee.'
Hij slaat opnieuw een arm om me heen. Ik glimlach.
Liam kijkt even naar ons en loopt dan weer weg. Ik heb nogsteeds een glimlach op mijn gezicht.
We lopen naar onze kluisjes. Onze kluisjes zitten niet dicht bij elkaar.
Als eerst komen we bij mijn kluisje.
Ik had verwacht dat Harry zou doorlopen naar zijn kluisje, maar hij wacht op me. Hij is zo lief.
Ik pak mijn jas uit mijn kluisje. Als ik naar Harry kijk, merk ik dat hij naar me zit te staren. (Cutee aahhh)
'Lukt het?' Vraag ik hem.
'Uhm.. Uh, ja natuurlijk!'
Hij lacht zenuwachtig.
We lopen naar zijn kluisje en vond het ook wel even aardig van mezelf dat ik ook ga wachten op Harry. Ik weet niet eens waarom, want we moeten straks toch een andere kant op lopen.

Als Harry klaar is bij zijn kluisje zegt hij lief:
'Kan je nog even wachten? Ik moet nog even wat vragen aan Leo.'
'Uhm, ja is goed.' Antwoord ik.
Hij glimlacht naar me en loopt dan richting de balie. Ik zie hem praten met Leo. Hij komt al snel weer terug.
'Zullen we naar huis?'
Ik knik. Hij slaat weer een arm om me heen en we lopen samen de school uit.

Heee,
Hoofdstukkie voor vandaag😊
Misschien ga ik nog 1 posten.
In iedergeval..
Alvast Gelukkig Nieuw Jaar!
Maak er een mooi 2018 van❤
X A

It's Complicated. Larry Stylinson❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu