Louis Pov.
'Ze hebben echt een rommel achtergelaten..' mompelt Harry als we de woonkamer inlopen.
'We hadden beter maar geen housewarming moeten geven.'
'Natuurlijk wel. Het was wel leuk. En we konden Kaylin weer zien.' Glimlacht Harry naar me.
'Over Kaylin gesproken..' mompel ik. Ik loop naar de logeerkamer en zie Kaylin daar, snurkent, in het logeerbed liggen. De zachte rainbowbear ligt in haar armen.
Een grote glimlach staat op mijn gezicht.'Lief he..' Zucht Harry als hij zijn armen van achteren om me heen slaat en zijn hoofd op mijn schouder legt.
Ik schrik een beetje, omdat ik niet door had dat hij me volgde, maar wordt verzacht als Harry me een zachte kus geeft op mijn wang.'Het is een schatje.' Mompel ik terug.
'Ik ben blij dat ze niks heeft gehoord.' Hoor ik Harry grinniken in mijn nek.
'Hoe bedoel je?'
'De luide kreunen die je vanmorgen hebt geproduceert.' Lacht Harry. Dat doet me denken aan de manier hoe Harry me vanmorgen heeft wakker gemaakt. Harry heeft me wel vaker een blowjob gegeven, maar me er nooit mee wakker gemaakt. Ik moet wel toegeven dat dat de beste manier is die je kunt bedenken.
'Laten we het huis maar schoonmaken voordat het prinsesje wakker wordt.' Antwoord ik snel terug. Harry knikt en zo lopen we de logeerkamer weer uit.
______________________________________
2 uur opruimtijd later
(En wat gezoen en gekreun maar
dat laten we erbuiten)'Eindelijk klaar.' Zucht ik vermoeit.
'Bijna. Kan jij deze nog even in de prullenbak doen? Dan kunnen we samen een film kijken, als je dat wilt.'
Zegt Harry als hij me nog een paar gebruikte plasticbekertjes aangeeft.'Ja, tuurlijk. Zoek maar alvast een film uit.' Harry knikt en loopt de woonkamer in. Ik daarintegen loop naar de prullenbak, maar wordt gestopt door twee kleine armpjes om m'n been.
'LouLou!' Schreeuwt Kaylin blij. Ze staat in haar pyjama glimlachend naar me te kijken. Ik til haar op en heef haar een kus op haar voorhoofd.
'Hey, kleine. Lekker geslapen?' Vraag ik. Ze knikt en legt haar hoofdje slaperig in mijn nek.
'Kom, dan gaan we samen met Harry een film kijken.' Zeg ik als ik met haar de woonkamer in loop. Harry kijkt op van zijn telefoon en glimlacht groot.
'Hey, Kaylin.' Kaylin strekt haar kleine armpjes naar Harry uit, zodat hij haar kan overnemen. Hij zet Kaylin op schoot en kust haar ook op haar voorhoofd. Ik ga naast ze zitten en kijk glimlachend toe.
'Welke film wordt het?' Vraag ik.
'Ik wou 50 shades of grey kijken maar ik denk niet dat dat zo'n goed idee is.' Zegt Harry nogsteeds kijkend naar Kaylin. Ik grinnik.
'Nee, laten we dat maar niet doen.'
'Ikke Simba kijken!' Zegt Kaylin enthousiast.
'Simba?' Vraagt Harry.
'Ja! Leeuwtjes!'
'Leeuwen? Een film met leeuwen? Vind ze dat niet eng?' Vraag ik.
JE LEEST
It's Complicated. Larry Stylinson❤
Fanfiction{COMPLETED} Momenten kunnen moeilijk zijn. Dat weet Louis Tomlinson als de beste. Hij maakt lastige momenten mee en hij ziet geen toekomst meer voor zijn ogen. Is Harry sterk genoeg om Louis te helpen? Is er nog een toekomst voor Louis of besluit hi...