#1

1.6K 92 0
                                    

Nový dům. Nové město. Nové lidi. Noví kamarádi. Nový život. Nová láska?

A tady to začalo.
Stála jsi před obrovskou budovou a zhluboka jsi dýchala a snažila se uklidnit.
„Nádech,výdech.."
Bála jsi se prvního dnu ve škole. Vešla jsi do školy a rozhlédla se okolo. Všude byly děti věku od druhého stupně až po střední školu.

Než jsi se vzpamatovala stála u tebe na pohled velmi sympatická zrzka.
„Ahoj. Ty budeš Y,N že? Já jsem Sadie a měla bych tě provést po naší škole. Tak pojď zamnou vše ti řeknu a ukážu."
Nepustila tě k slovu a pořád ti něco povídala až jsi se chvíli divila zda je možné aby někdo mluvil tak dlouho vkuse.
„Jsme u řiditelny. On už ti řekne co a jak. Bohužel tě budu muset opustit. Tak se uvidíme pa."
„Ahoj."
Vstoupila jsi dovnitř a již na tebe čekal řiditel. Bavili jste se o nějakých základních věcech. Zabralo vám to tak půl hodiny.

Pak jste se přesunuli ke třídě. Otevřela jsi dveře a usmívala se na tebe vysoká bruneta. Byla to tvá nová třídní učitelka. Nervózně sis stoupla před celou třídu a učitelka tě představila.
„Tak tohle je vaše nová spolužačka       Y,N. Doufam že na ní budete hodní.."
V tu chvíli jsi přestala poslouchat učitelku a tvůj pohled padl na chlapce v poslední lavici. Byl vysoký měl rozcuhané havraní vlasy,oříškové oči a pihy pod očima. Všimla sis že chlapec se na tebe díval tak upřeně jako ty na něj. Když sis sedla na jediné volné místo snažila jsi se přemýšlet nad učením ,ale šlo ti to velmi těžko. Pořád jsi musela myslet na toho chlapce.

Když přišlo na oběd opět ses setkala se Sadie. Ukázala ti jak to tady chodí s obědy. Úmorný první den byl konečně za tebou a ty ses tolik těšila až se projdeš novým městem. Na samém konci města tě zaujal polorozpadlý dům. Chvilku ses procházela domem a nakonec sis sedla na okno a zapálila sis cigaretu pro uklidnění. Cigarety jsi vždycky kouřila tajně. Věděla jsi že to není správně ,ale uklidňovalo tě to. Na okně sis připadla hrozně veliká a město ti připadalo malé.
Ahoj! Tak jsem po hooodně dlouhé době něco vydala. Tak doufám že se vám bude líbit. Pokud najdete nějaké chyby omlouvám se. Tak Ahoj u příštího dílu!

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat