#36

378 42 1
                                    

Pomáhala jsi Mary v kuchyni s večeří  zatím co Finn zapínal všechna světýlka po domě.

„Zapomněla bych. Přinesla jsem dárky. Mám je dát pod stromek?"

„Ano,ano. Ale pamatuj o ty tu vůbec nejde. Hlavně aby jsme byli všichni spolu. Ani nevíš jak jsem ráda že jsi tu."

„Ale to já taky a mooc!"

Vzala jsi dva balíčky a dala je pod stromeček.

„Už jsem svůj dárek dostal. Proč neseš další?"

Zeptal se překvapeně Finn.

„Něco tomu totiž chybí."

„VEČEŘE JE NA STOLE!"

Všichni tři jste se sešli u stolu. Mary přinesla jídlo a najedli jsme se.

„A mám ještě něco!"

Mary donesla talířek se sušenkami. 

„Rozlomte ji.Ale to co bylo uvnitř si nechte pro sebe."

Finn rozlomil svou jako první. Radostně se ušklíbl a svůj papírek schoval do kapsy. Mary na svůj neměla žádnou reakci a jen ho odhodila na stůl jako kdyby jí to nezajímalo. V té tvé bylo jen „život je krásný". Stejně jsi nikdy na tyhle věci nevěřila.

„No večeře byla výborná. Myslím že zrovna dávají v televizi Grinche."

„Zbožňuju Grinche."

„Myslím že není o čem přemýšlet."

Přemístili jste se do obývacího pokoje kde jste si pustili televizi. Mary seděla zabalená v dece na kraji gauče a ty s Finnem na druhém. Finn ležel a ta jsi ležela vedle něho. Obtočil kolem tebe svou ruku a ty sis položila hlavu na jeho hruď. Všichni byli šťastní a všichni byli spolu. Je lepší způsob jak prožít dokonalé,bezchybné Vánoce? Samozřejmě že ne! A tovlastně ještě není úplně tak vše..

pokračování příště

Vím že je to hrozně rozkouskované ,ale já nevím mě to takhle přijde lepší a více napínavé.  taky se hrozně omlouvám za mojí neaktivitu. Snad vám nevadí že vydávám jen jeden díl týdně. Zatím papa♥

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat