#33

456 41 0
                                    

Další den ráno když jsi se probudila tentokrát tam Finn byl a usmíval se.
„Připrav se protože dnes to bude náročné."
Než jsi cokoliv řekla vyskočil a šel se převlékat. Po chvíli jsi vylezla také a oblékla se. Když sis jako poslední nasadila kulich Finn už byl dávno oblečený. Zamkl pokoj a výtahem jste jeli do recepce kde jste si schovali klíče. Následně jste nasedli do auta a odjeli.
„Řekneš mi kam jedeme?"
„Až na místě! Musíš počkat."
„Fajn."
Prokulila jsi oči a dívala se dál z okna. O čtvrt hodiny později jste dorazily na místo.
„Až vystoupíš nebudeš otevírat oči. Až ti řeknu."
Finn ti pomohl z auta a ještě několik kroků ti radil kudy máš jít.
„Teď je otevři."
Když jsi otevřela oči bylo to něco úžasného. Byli jste v Disneylandu.
„Nemám slov. Jak jsi věděl že mým snem bylo vidět Disneyland?"
„Někdy tenkrát při naší myslím první zchůzce. V tom kině. Řekla jsi mi to."
„Pamatuješ si hodně věcí. I tyhle maličkosti. A přijde mi že zasněžené je tu všechno hezčí."
„Pro mě je všechno hezčí s tebou."
Po dlouhém objetí jeste se vydali prohlédnout si celý Disneyland. Je pravda že tím že byla zima několik atrakcí bylo uzavřených ,ale to místo i přes to neztrácelo své kouzlo dětství. Každý kout tohoto místa ti připomínal otce. Vzpomínala jsi jak jste s otcem sledovali mišaká Mickeyho. Všechno jako kdyby to bylo včere. Ale přitom je to už sedm let. Sedm..
S Finnem jste šli do restaurace v které se topilo a naštěstí jste našli poslední volný stůl. Finn objednal pití. Když ho číšník donesl nenápadně jsi si chtěla vzít pilulku ,ale Finn tě viděl.
„Prásek jsi neměla od...(vezmou tvou ruku a pohladí jizvy). Tak co se stalo?"
Finn se díval velmi ustrašeně. Pověděla jsi mu všechno a jak ti tohle místo připomíná tolik věcí. Finn si všechno pozorně vyslechl.
„Rád bych ti pomohl ,ale...,ale já nevím jak. Nikdo v rodině mi neumřel a nevím jaké to je. Jediné co ti teď můžu věnovat je moje láska."
Usmál se a posunul se na levou stranu abych jsi se vešla vedle něho. Zahalil tě pevným láskyplným objetíˇ.
(Omlouvám se ,ale měla jsem toho teď opravdu moc.)
VŠICHNI SE PROSÍM PODÍVEJTE NA MŮJ PŘÍBĚH ALWAYS TOGETHER POKUD JSTE FANOUŠČI ČI SHIPPEŘI FACK. PŘÍBĚH BY SE VÁM MOHL LÍBIT.
Děkuji a zatím paa❤️🙈

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat