Rychle to uteklo a bylo tu pondělí. Snad první a taky poslední pondělí na které jsi se těšila. Každou minutou jsi byla nervoznější. Škola dnes byla jen aby se neřeklo a většina lidí koukala na dokumenty,někdo připravoval sál a občerstvení a někdo třeba ani nepřišel. Sadie tě poprosila aby jsi s ní šla vyzdobit sál. Souhlasila jsi.
„Ahoj! Jsi připravena?"
„Pche, pro tohle jsem se narodila!"
„Tak na co ještě čekáme?"
Když jsi viděla spoustu krabic s ozdobami trochu tě to vyděsilo ,ale nakonec jsi se bavila. Šlo vám to rychle a ten obrovský sál jste vyzdobily za necelé dvě hodiny. Šli jste pak k automatu s kávou dát si odměnu. Nikdy jsi na silnou kávu nebyla ,ale dnes jsi ji opravdu potřebovala. Co nevidět byl oběd. Byly hamburgery. Jak moc je zbožňuješ. Seděla jsi u stolu a jedla si své jídlo když jsi ho spatřila. Seděl u stolu s těmi hroznými kluky. Hrozně hezky se na tebe usmíval a tebe to tolik těšilo.Po chvíli se parta zvedla a mířila k tobě moc dobře jsi věděla že z toho nekouká nic dobrého.
„Čau co to píšeš?"
Optal se tě jeden kluk. Nic jsi mu neřekla. Pozorovala jsi Finna který jen stál odpodál a všechno to smutně pozoroval. Po několika stupidních připomínkách konečně odešli.
Myslela sis že po tomhle už nemáš opravdu ani nejmenší naději že by sis mohla alespoň jedinkrát zatancovat s Finnem.Zatím je to nudné a krátké ,ale nezoufejte!Co nevidět se to pořádně rozjede! Doufam že se vám to zatím líbí. Uvidíme se u další kapitoly.❤️
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?