#42

370 41 0
                                    


Finn se posadil na malou chvilku na okno a hned poté odjel domů. Věděl co bude dělat. Věděl že bude muset hodně věcí vysvětlit ,ale na tom teď nejspíš nezáleželo,

„Co to sakra bylo?"

Ptala se matka přesně jak Finn předpokládal.

„Je to složité mami. Musím mluvit s tátou a to hned."

„Je nahoře."

Hned okamžitě Finn vyběhl schody a šel do pokoje pro hosty.

„Tati?"

„Hmm?"

Otec se stále koukal do počítače a nezvedl od něj hlavu.

„Nepojedu nikam. Prostě tu mám přítelkyni a nikam bez ní nejedu. Samozřejmě bych jel ,ale opravdu ne na rok. Myslím že ti to mohlo dojít když jen tak přijdeš a zeptáš se mne na něco takového že to nepůjde jen tak odsouhlasit. "

Otec se tentokrát od počítače zvedl ,ale nevypadal ani trochu překvapeně.

„Jo čekal jsem to. Tak to zítra nejspíš odjíždím."

„Tak hele.Nedělal jsi to náhodou pro zájem urovnat rodinné vztahy? Protože jestli ano zůstaneš. Jestli ne jeď. Klidně si jeď ,ale za té možnosti už by jsme se my dva nemuseli nikdy vidět. Takže byl bych rád kdyby jsi za hodinu přišel dolů abych ti mohl představit svou přítelkyni. Nebo si chceš zbalit?"

Finn se zákeřně usmál a opustil místnost.

Zprávy:

Finn: Potřebuji aby jsi přijela prosím. Hned.

Y/N: A co když řeknu že ne?

Finn: No tak sakra. Prosím.

Y/N: A co z toho budu mít já?

Finn: Odpověď na tvojí otázku.

Y/N: Fajn..

Finn: DÍKY BOHU. Mám tě rád..

Přečteno

Zatím co ses chystala na odjezd za Finnem, Finn vykládal matce vše a zodpovídal její přihlouplé otázky. Naštěstí své zranění na ruce zamluvil nějakou tou lží. Kupodivu mu to opravdu vyšlo což se často nestávalo. Všichni v domě napjatě čekali na zazvonění zvonku. A když jsi zazvonila všichni tři leknutím nadskočily. Dveře ti otevřel Finn.

„Ahoj."

„Čau. Pojď dál."

Finn se snažil usmát ,ale v téhle situaci mu to opravdu nešlo. Vešla jsi dovnitř a pozdravila Mary. Na gauči jsi viděla Finnova otce. Bylo až nemožné jak si ti dva jsou podobní. Kdyby nebyl starší bylo by možné si je splést. Mrzelo tě že mě vidí zrovna takhle. Byla jsi nenamalovaná,rozcuchaná a měla kruhy pod očima. Ale upřímně ti to teď bylo naprosto jedno. Jediné co tě teď zajímalo byla odpověď na tvou otázku.

pokračování příště

Doufám že se všichni máte krásně zlatíčka. Pokud né poslechněte si nový song (který máte nahoře) od Finnovi skupiny a myslím že budete mít hned lepší den. Miluju vás ♥♥

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat