#28

539 38 0
                                    

Celý den jste s Finnem sledovali filmy u něho v bytě. Když jste koukali na horror Finn ti ležel v klíně a upřeně zíral na obrazovku televize zatímco ty jsi jednou rukou držela Finna za ruku a tou druhou jsi uždibovala brambůrky. Po třetím filmu jste se vydali k Finnově matce. Zastávku jste si udělali u tebe doma kde jsi se převlekla a lehce jsi se nalíčila.
„Není nejmenší potřeba k tomu aby jsi tohle na sebe patlala. Jsi krásná i bez toho."
Na tvářích ti vyrašila červeň a chtěla jsi Finna políbit což v čas zastavil protože jste oba uznali že by nebylo dobé kdyby měl někde otisk rtěnky na tvojí první návštěvě u matky. Dům Wolfhardových byl ještě větší než tem váš což už bylo oprvadu co říct. Když otevřela Finnova matka na tváři měla veliký zářivý úsměv.
„Pojďte dál už jsem vás čekala!"
Finn tě nechal vejít první. Ve dveřích jsi se zastavila a potřásla si rukou s paní Wolfhardovou.
„Dobrý den jsem Y/N.Moc mě těší."
„Já jsem Mary. Mě take!"
Hned po tobě vešel Finn a zavedl tě ke stolu. Když Finnova matka donesla limonádu začala mluvit.
„Tak mi řekni něco o sobě."
Řekla vlídně s úsměvem.
„Fajn. Nijak nevím co bych vám řekla. Jsem asi naprosto normální dívka. Včera mi bylo osmnáct. Zde žiju necelý půl rok. Jako malá jsem se věnovala zpěvu ,ale teď už skoro vůbec. Mým hlavním koníčkem je posilování a čtení a hlavmě nákupy."
Mary se ze zaujetím dívala a pečlivě poslouchala každé slovo.
„Wow no super. Musím říct že už teď jsem si tě oblíbila. Řekněte mi něco ,nevím třeba jak jste se vy dva poznali nebo tak něco."
Finn se usmál.
„Není to nic neobvyklého prostě přišla jako nováček do školy a narazili jsme na sebe na chodbě."
Mary byla opravdu zvědavá a připadalo mi že to bere tak jako když spolu jsme již několik let. Ale z jedné strany to bylo asi dobře. Neměla jsi tušení zda je takhle pozitivní vždycky ,ale dnes předčila tvé očekávání. Je to opravdu úžasná žena.Když jste dovečeřeli byli jsme přioraveni k odchodu.
„Děcka jsem moc ráda že jste dnes přišli. Určitě sis vybral dobře,mooc dobře o tom žádný pochyb. Těším se příště. Papa."
Finnovi věnovala obětí a tobě dva letmé polibky každý na jednu tvář. S Finnem jste se museli rozejít do vlastních bytů protože nebylo pochyby o tom že se zítra musí do školy. Je pravda že by bylo načase učit se na maturitu.

Snad se vám dnešní díl líbil a uvidíme se zase ve čtvrtek. Zatím papa♥

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat