„To nemůžeš myslet vážně tati..."
„No ,ale já to vážně myslím."
„Sedm let nám od tebe nepřišla ani jedna jediná zpráva. Proč teď tohle děláš?"
„Byla to blbost já vím ,ale chci to napravit. Záleží mi na tom."
Finn se zadíval otci hluboko do očí. Oči měl Finn stoprocentně po otci. Otcovi oči byly o něco méně výraznější než Finnovi ,ale jinak byly stejné.
„Já-já potřebuju čas."
„To chápu. Zcela."
„Fajn,teď mě omluvte potřebuji odjet pryč."
Finn bez jediného slova nebo pozdravu odešel. Sedl na motorku a jel za Y/N. Motorku nechal před domem a zaklepal na dveře. Dveře k jeho údivu neotevřela Y/N ,ale Jack.
„Oh ahoj je v kuchyni, Zrovna jsem na odchodu."
Finn si nedůvěřivě prohlédl Jacka a vstoupil dovnitř.
„Ahoj miláčku."
Pozdravil potichu a hleděl na tebe.
„Čauky!"
„Co tu dělal Jack?"
„Víš máme společný referát na biologii a tak jsem Jackovi předávala materiály. Věříš mi že jo?!
„Ale nebuď taková, Proč bych ti nevěřil?"
„Fajn to jsem ráda."
Řekla jsi a políbila ho jemně na tvář.
„Tak co pustíme si Film? Půjdeme do klubu? Na večeři?"
„Ne,ne,ne potřebuji s tebou něco probrat."
„Co se stalo? Je všechno v pořádku?"
„Půjdeme na tu večeři a řeknu ti to tam."
„Fajn..,ale vůbec se mi tohle nelíbí. Vůbec."
Finn si oddychl a sedl si přímo naproti Y/N.
„Jdu se připravit."
Tvůj pohled
Byla jsi opravdu vyděšená a nevěděla si vůbec o co kráčí. Když jste s Finnem zaparkovali před restaurací šli jste si objednat. Když donesli kávu Finn ti všechno pověděl. Seděla jsi a mlčky poslouchala. Když Finn domluvil nastalo absolutní nepříjemné ticho.
„...no já na tohle opravdu nemám co říct..."
Vzdychla jsi.Finn sklonil hlavu a zadíval se do země.
„Já nemůžu odjet ,ale je to je můj otec a neviděl jsem ho sedm let a já bych tam měl jet..."
„Dělej si co chceš. Alespoň budeš mít čas přemýšlet."
Vzala jsi si své věci a odešla pryč. Finn vyběhl z restaurace aby tě donutil jít zpět ,ale bylo pozdě už jsi byla pryč. Je pravda že za to Finn nemohl a ty jsi to věděla moc dobře. Ale takové odloučení by už znamenalo jediné a to rozchod. A to jste věděli oba dva moc dobře.
Jak se tedy Finn rozhodne?
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?