Druhý den jsi procházela chodby školy v ruce si měla referát který jsi měla odevzdat a v druhé svůj mobil ve kterém sis četla zprávy od kamarádek ze staré školy. Ani jsi nepostřehla že jde někdo naproti tobě a tak jsi vnímala už jen papíry které se rozletěly všude okolo a přímý naráz do neznámé osoby. Když jsi se sehla pro papíry osoba na protější straně taky. Když se vaše oči střetly nemohla jsi tomu uvěřit. Byl to on chlapec ze třídy.
„Promiň ,já.."
„Neomlouvej se. Chápu zprávy od kamarádek jsou důležité."
Podal ti papíry do ruky usmál se na tebe a zmizel v davu. Ještě několik hodin po tom jsem na to musela myslet.Když jsi opět mířila na oběd přidala se k tobě Sadie. Říkala že tě chce s někým seznámit. Když jsi nesla svůj tác z ničeho nic jsi se octla na zemi i s jídlem. Když jsem se otočila viděla jsi kluka ze třídy a jeho partu Někdo ti nastvil nohu a zakopla jsi. Všichni se smáli jen chlapci do kterého jsi narazila nebylo do smíchu.
„Každý nováček tohle zažije takže jsme tě i tohle připravit nemohli. Pojďte kluci."
Všichni jako sluhové poslechni a otočili a odešli. Nejvíc ti drásalo srdce že mezi nimi byl i ten chlapec. Ustaraně k tobě Sadie přišla a pomohla ti ze země.
„A tohle je Gaten a jeho parta. Radši nebudu komentovat."
„Kdo je ten chlapec s kudrnatými vlasy?"
„Ten? Oh to je Finn Wolfhard. Celebův kamarád. Teď pojď seznámím tě s někým."Sadie tě vedla přez jídelnu až k venkovním stolům kde seděla dívka s krátkými hnědými vlasy a hned vedle zrzka kterou sis malém spletla s klukem.
„Takže Justty tohle je Sophia."
„Těší mě."
„Nás taky."
S holkama jste si padli do oka za což jsi byla neskutečně ráda. Všechny ti připadali moc milé.
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?