Den osmnáctých narozenin část první„Dnes je mi osmnáct. Wow. Je divný jak jsem o tom všem vždycky snila a dneska je ten den tady. Je ze mě oficiálně velká holka jak to vždycky říkával otec. Je to divný ,ale na jednu stranu úžasný."
Říkala jsi si v duchu jen tak pro sebe. Žádná oslava ani nic takového nebylo v plánu takže sis řekla že dnešní výjimečný den ponecháš náhodě. Jako obvykle jsi šla do školy. Kde na tebe Sadie před školou nečekala což bylo velmi neobvyklé no vlastně se to ještě nestalo. Ale řekla sis že třeba nestíhá nebo tak něco a tak jsi vešla dovnitř. Celý den byl zvláštní. Kromě Millie která na tebe házela neurčité pohledy jsi nepotkala nikoho z tvých známých. Až po škole kde sis na venkovní terásce četla knihu se objevila známá tvář. A byl to Jack. Od incidentu jste spolu nemluvili.
„Ahoj,asi je namístě abych se omluvil."
„Ahoj jo to jo."
„A chci ti popřát hezké narozeniny. Tady je taková pozornost."
Jack ti dal do ruky obálku nejistě se pousmál a odešel. Je pravda že tě obálka nijak moc nezajímala takže jsi ji dala do tašky a zapomněla na ni. Když se jídelna vyprazdňovala rozhodla jsi se jít taky domů. Před domem stála dodávka a nějaký pán.
„Dobrý den,co potřebujete?"
„Hledám slečnu Y/N."
„Ano to jsem já."
„Tak tu pro vás mám květiny a dopis."
„Oh děkuji vám."
„Naschledanou."
„Naschle."
Zabouchla jsi dveře a květinu i dopis položila na stůl. Tašku jsi položila pře dveře a zvědavě otevřela dopis.
„Milá Y/N.
Přeji ti všechno nejlepší k dnešním narozeninám.Dneska slavíš svůj velký den. Takže nesmí být jen tak obyčejný. Proto tě zvu do restaurace. Přijď v 19:00 do restaurace U červené růže. Mám tě rád.
S láskou Finn."
Nad tím jsi se usmála a přičichla k květinám. I ldyž jsi nic netušila je pravda že když Finn včera psal tento dopis rozhodoval se zda má nakonec dopisu napsat že „tě má rád" a nebo že „tě miluje". Ale usoudil že na to druhé je nejspíše moc brzy i když ho v hloubce svědomí hřálo že kdyby to napsal byla by to naprostá pravda.
pokračování příště
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?