#41

376 38 0
                                    


Finnův pohled

Když jsi opustila restauraci Finn šel na záchod. Zamkl za sebou dveře a sklouzl se po nich dolů.

„Co mám dělat,co mám dělat,co...."

Když se Finn zvedl šel ke zrcadlu. Podíval se na sebe a několik minut na sebe zíral do zrcadla. Hlavou se mu honilo milion myšlenek. Nevydržel to a opravdu hodně se naštval. Bouchl pěstí do zrcadla a to se rozletělo na tisíce malinkých kousíčků v kterých by bylo možné najít střep od střípku krev. Finn krvácel. Ne moc ,ale krvácel. Ruku si obalil do papírových ubrousků a odešel ze záchoda. Na stole nechal peníze za útratu a odjel domů. Když otevřel dveře ani se nerozhlédl do obývacího pokoje kde seděla jeho otec a matka která na něho volala ,ale on nevnímal a běžel do svého pokoje. Ruku si pořádně omyl v umyvadle a zabalil do jiných utěrek. Když už mu z ruky neteklo moc krve přišel dolů.

„Mami musím do mého bytu. Neptej se na nic dnes tu zůstat nemůžu. Mám tě rad. Ahoj tati."

Ani jeden nestihl odpovědět a už byl pryč. Velikou rychlostí dojel domů kde si ruku obvázal. Hned po tom odjel za Y/N. Přišel ke dveřím a zazvonil. Nic. Zazvonil tedy znovu. Otevřela tvoje matka.

„Dobrý den je tu Y/N?"

Finn se posnažil o úsměv který zrovna pro tuto ženu neměl.

„No to neni."

„A víte kde je?"

„No to teda nevim."

„Ale vědět by jste to měla."

Řekl Finn nasadil si helmu a odešel k motorce. Tvoje matka s naprostým nezájmem zabouchla dveře. Finn obešel všechny bary,restaurace či kavárny ve městě nikde nic.

Finn se plácl do čela a odjel do rozpadlého domku na konci města. Na první pohled by se nezdálo že by vevnitř někdo byl ,ale přeci jen šel dovnitř.

„Hledáš mě?"

Finn se rychlostí blesku otočil a zadíval se na tebe. Bezmocně jsi posedávala na polorozpadlých schodech a koukala do díry v zemi.

„Hledám."

„Fajn. Co potřebuješ?"

„Promluvit si."

„Není tu o čem mluvit. Do té doby než se rozhodneš na mě prosím nemluv."

Zvedla jsi se a pomalým krokem přešla k Finnovi. Věnovala jsi mu letmý polibek na ústa. Chtěla jsi mu ho dát jako znamení že budeš čekat. Poté jsi se vydala domů. Nešlo si nevšimnout Finnovy krvavé ruky. Ale radši jsi řekla že se na nic ptát nebudeš.


Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat