Myslela jsi si že to dokážou vyřešit bez rvačky. Vlastně jsi vůbec nepomyslela na to že se někdy budou prát. Finn ti vyprávěl to jak spolu byly už dlouho ti nejlepší přátelé a kolik věcí spolu zažily. Všechno spolu zvládli dobré i zlé. Ale tohle očividně ne. Nikdy jsi nechtěla aby se někdo pral kvůli tobě. Ani jsi nedoufala v to že se o tebe někdo někdy bude prát. Ano sice je pravda že to je znak toho že o tebe má zájem,ale...
„Klid hlavně klid.."
Opakoval jsi si stále dokola. Už jsi byla u domu. Doma sis jen vzala peníze a hodila tašku do pokoje. Zašla jsi do nejbližší samoobluhy. Vzala jsi to nejlevnější víno. Ještě jsi netušila co je to za hnus. U kasy ses zastavila. Hleděla si na balíček žiletek a sáhla pro něj do poličky.
„Poslední týden co používám falešnou občanku.Alespoň něco pozitivního."
Řekla sis jen tak v duchu pro sebe když sis brala drobné a nákup. Zamířila jsi na jediné místo kam teď bylo možné utéct. Do domu na kraji města. I když jsi v tomhle domě byla tolikrát nikdy jsi se neodvážila vejít do druhého patra protože schody se znatelně rozpadaly. Dneska tě tahle paranoia ani nenapadla a prostě si nahoru šla. Procházela si místnost po místnosti. Schované drogy,grafitty,znepokojující atmosféra a spoustu myšlenek co se zde stalo a proč takhle hezký dům vlastně takhle zchátral. Nechybí něco typické pro tyhle domy? Ach ano, ještě mrtvola a je to všechno. Nad touhle myšlenkou jsi se otřásla a vrátila se do prvního patra. Sedla sis na svoje místo a otevřela víno. Napila jsi se a na tváři ti zůstal úšklebek.
„Fuj!"
Zadívala jsi se na víno a řekla sis že vlastně ti nezbývá nic jiného než to prostě jen vypít a tak si pila dál. Po chvíli jsi vyndala balíček žiletek a jednu rozbalila. Ale teď to nebyla opilost kdo tě do toho nutil. Byla jsi to ty. Když jsi dokončovala třetí řez někdo vešel dovnitř.
„Nech toho!"
Moc známý hlas. Finn.
„Při příchodu se říká ahoj."
„Poslechni mě a nech toho."
Ignorovala jsi ho a studenou žiletku sis tiskla k ruce. Seběhl k tobě a žiletku rozlomil na dvě poloviny které pak letěli i s krabičkou z okna.
„Fajn."
Vydechla si otráveně.
„Co máš na srdci?"
„No..za poslední dny se toho dost událo. Skoro jsem tě zabil,asi ztratil toho nejlepšího kamaráda a hodně dalších kteří když se dozvěděli co jsem ti provedl řekli že už semnou nikdy nechtějí mluvit. A to nejhlavnější je to že jsem zničil krásnej vztah s ještě krásnější holkou. Je to nejhorší věc co jsem kdy udělal a kurva toho lituju."
Zadívala jsi se na něj a začínalo ti ho být líto,ale řekla sis že ho nemůžeš litovat. Vyndala jsi z kapsy fotku kterou jsi vzala ze skřínky při odchodu. Přitiskla jsi ji Finnovi do dlaně a začala mluvit.
„Tenhle den si pamatuji. Já a ty. Šli jsme do kina. Tady jsme seděli na lavičce před kinem a čekali až bude čas na to jít si koupit popcorn. Usmíval jsi se a já taky. Byly jsme šťastní. A co je teď? Smutek a zamračené tváře. Nedá se to vydržet prostě ne! Chci jen jednu jedinou věc a to aby všechno bylo jako tady na týhle posraný fotce!"
Tady je další ranní kapitolka. Přesněji je 3:36 ,ale tak co až na to že je škola nic závažného :D Abych řekla pravdu nemám nejmenší ponětí kam na tohle chodím ,ale líbí se mi to. Tak doufám že to máte stejně. Zatím paa♥
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?