#9

833 67 7
                                    

Když jste byly tak blízko že jste si dýchaly do obličeje vyrušili vás nějaké zvuky oba jste vyskočili a stoupli si na zem. Podívali jste se jeden na druhého a utíkali pryč. Byla jsi naštvaná protože to skazilo takovou úžasnou chvíli.

Nasadila jsi si helmu a sedla si na motorku. Objala jsi Finna v pase jako předtím a zamířili jste k tvému domu. Když jste zastavili u tebe před domem sesedla jsi z motorky a dala Finnovi do ruky helmu.

„Dekuju za krásný večer a popkorn."
„Maličkost."
„Tak já půjdu. Ahoj."
Otočila jsi se a vydala se k domu.
„Počkej!"
Otočila jsi se a nechápavě se na něj podívala.
„Neco ti dlužím myslím."
Chytl tě za tvář a vlepil ti polibek. Zrudla si v obličeji. Usmál se na tebe nasadil si helmu a odjel pryč. Jako v tranzu jsi vešla do domu a ani nepostřehla matku která si v kuchyni dávala sklenici jejího olíbeného červeného vína.

„Co v kině?"
„Bylo to super. Užila jsem to."
„Je moc milý. Drž se ho."
Dopita sklenku a odešla si lehnout. Ty taky protože jdi zitra vstavala do školy.

Ve škole
Vzala sis tác s jídlem a sedla sis na venkovní terasu kde obvykle nikdo neseděl. Neustále jsi musela myslet na ten polibek který tu zůstal v hlavě. Usrkla sis své coly a zakousla jsi se do hamburgeru. Slyšela jsi jak vrzají dveře na terasu.

„Je tu volno?"
„Jak vidíte ano pane Wolfharde."
„Přestaň."
„Je to rozromilý."
„Na tebe to nemá."
Opět jsi rudla v tváři. Oba jste se s chutí pustili do jídla.
„Nemáš dnes po škole čas?"
„ No vlastně bohužel nemám omlouvám se."
„No to je jedno tak snad jindy. Pa."
„Ahoj."

„Proč jsem si zrovna na středu objednala fitko?"
Zabručela si pod nosem a odnesla jsi tác. Hned ze školy jsi se vydala do fitnesscentra.

Hodina a půl cvičení byla za tebou. A vydala jsi se do sprch.
„Ahoj."
„Čau..?"
„Drž se od Finna dál zlato. Je můj."
„A ty jsi kdo?"
„Millie. Ale drž se mojí rady."
Dívka se usmála a odešla pryč. Říkala sis že nebudeš nic dělat dokaď se nezeptáš Finna.
Tahle je o něco kratší. No každopádně jsem si toho během nemoci dost předepsala a můžu říct že se opravdu máte na co těšit. Zatím pa a uvidíme se příště.❤️

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat