A co nevidět byl začátek prvního dne v Paříži což znamenalo procházení památek. Jako první jste se vydali k Vítěznému oblouku. Tuhle stavbu jsi vždycky obdivovala a líbila se ti.
„Nemůžu nějak uvěřit že stojím tady a prostě to vidím. Vždycky jsem o tom snila a těd prostě jsem tady."
Finn se usmál.
„Ani jsme nevěděl že sis to někdy přála nebo jsi mi to alespoň nikdy neřekla. Vybíral jsem mezi Paříží a Hollywoodem. Tohle mi přišlo zajímavější."
„S tím naprosto souhlasím!"
Kousek dál jste si dali horkou čokoládu. Drželi jste se za ruce a šli městem. Cestou několika autobusy i metrem jste došli do Versailles. Byla to opravdu nádhera.
„Víš kdyby nám bylo třeba o pár let víc teď by byla ta pravá chvíle abych tě požádal o ruku."
Zasmála jsi se a dala Finnovi pusu.
„Kéžby,kéžby.."
Trochu jsi zesmutněla protože jsi myslela na to že se to možná ani nestane protože po maturitě půjdete každý jinam.
„Co bude po maturitě?"
Finn se na tebe zadíval a úsměv mu spadl.
„B-budeme si vídat určitě,já-já udělám pro to všechno!"
Na Finnovi bylo vidět zděšení a taky ti bylo jasné že ho o tom ještě nepřemýšlel.
„Co když si najdeš někoho jiného? Je spousty holek co jsou lepší než já."
„Koukni se na mě, dobře? Nenajdu. Slibuji ti to! Když mám tebe nepotřebuju nikoho jiného!"
„No,dobře.."
Řekla jsi trochu nejistě a usmála se.
„Teď si pojď užít Paříž. Koukni jak je krásná! Nemysli na to. Né teď."
„Dobře."
Finn se nervózně usmál s pohladil ti tvář.
„Projdeme se a pomalu pojedeme do hotelu."
Kývla jsi a usmála se. Prošli jste se a po dlouhé cestě dorazily do hotelu. Finn šel objednat něco k večeři do restaurace. Mezitím jsi ze sebe sundala všechno oblečení a vlezla si do vany. Myslela jsi že zachvíli vylezeš ,ale mezitím jsi si ve vaně zdřímla. Finn přišel a rovnou zamířil do koupelny. Když otevřel dveře zastavil se a nevěděl co dělat. Otočil se a zacouval zpět. Je pravda že tahle chvíle ve vašem vzatahu ještě nenastala. Probudil tě chlad studené vody. Otřásla jsi se a vylezla ven z vany. Zapomněla jsi si pyžamo takže sis vzala pohodlnou sportovní podprsenku a krajkované kalhotky. Když jsi vešla do pokoje Finn tam nebyl. Řekla sis že si šel pro pití nebo tak něco. Pustila jsi si televizi která naštěstí měla i programy v angličtině. Finn přišel a přinesl víno a dvě sklenky.
„Už jsem si myslel že nevylezeš."
Finn nalil víno a sedl si k tobě do postele.
„Pořád mi vrtá hlavou proč si myslíš že bych si našel někoho jiného."
„Je to normální,děje se to když odjedeš pryč."
„Ale to se nestane. Protože tě miluju. Nesmíš si tohle myslet protože hned po tomhle (chytí tě za ruku s jizvami) by to byla druhá věc kterou bych si neodpustil!"
Zadívala jsi se mu do očí a objala ho. Když jste se odtáhli Finn ti dal pramínek vlasů který ti zasahoval do obličeje za ucho a políbil tě. Polibek jsi opětovala. Opět bylo z obyčejného polibku líbání. Finn se přesunul trochu níž a několik polibků zanechal na tvém krku mezitím co jsi ruku držela na Finnově těle a tou druhou jsi mi sahala do vlasů. Po chvilce se na zemi ocitlo i spodní prádlo. A myslím že co se dělo dál si všichni umíme představit.
Toto je zatím asi ten nejdelší díl co jem zatím napsala. A za tu věc nakonci se omlouvám ,ale podrobněji to popisovat nechci mám pocit že to takhle stačí a mavíc věděla jsem že to jendnou napíšu protože to sem prostě patří😊. Mám vás ráda.Zatím pa příště❤️
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?