#43

376 37 3
                                    


„Tati seznam se,toto je moje přítelkyně Y/N."

„Těší mne."

Snažila jsi se usmát ,ale v téhle složité situaci to bylo těžké. Natáhla jsi ruku a podala ji Finnovu otci.

„Mě také. Takže ty jsi ta která teď vlastní Finnovo srdce?"

„Asi už to tak bude."

„Aha."

„Rozhodl jsem se že nikam nepojedu a zůstanu."

„Díky bohu."

Šeptla jsi si jen tak nenápadně pro sebe. Ale Finn to slyšel. A moc dobře.

„Myslím že všichni tady v téhle místnosti vědí co by se stalo kdybych odjel. A to já nechci."

Finn se podíval na tebe usmál a chytl tě za ruku. Pohledem pak střídavě těkal z matky na otce.

„...no a tak mám řešení. Myslím že by jsi tu mohl na chvilku zůstat. Pokud by to nevadilo mamce. A taky chci aby jste vy všichni tři šli na náš zítřejší koncert."

„Ty pořád hraješ?"

Usmál se na Finna otec.

„Mám i kapelu."

Finn úsměv opětoval.

„Věděl jsem že to dotáhneš daleko. No já se tvému nápadu nebráním ba naopak jsem rád! Ale teď ještě co tvoje mamka."

Mary neměla v obličeji žádný výraz. Ani trochu se nedalo vyčíst co si myslí.

„No...myslím že pokud to nebude na dlouho nebude v tom žádný problém.."

Nepatrně se usmála a prohlédla si vás všechny od hlavy k patě.

„Fajn jsme domluveni."

„Jsem moc ráda jak to je ,ale bohužel budu muset jít domů. Matka se bude schánět...no to spíš ne ,ale mám ještě nějaké věci na práci takže... Ahoj Mary. Moc ráda jsem vás poznala pane Wolfharde,uvidíme se zítra."

„Já tebe taky, měj se."

Finn tě políbil a šel tě vyprovodit.

„Tak zítra."

„Zítra."

Usmála jsi se a vykročila k domu. Pomyslela jsi si že to bude zítra velmi zajímavé a že by jsi se měla hezky obléknout když jdeš na večeři s rodiči svého přítele. Chtělo by to něco nového.

„Ano!"

Radostně jsi zajásala. Měla jsi v plánu vzít Sadie na nákupy. Přece jen jste se opravdu dlouho neviděli.

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat