Zavedl tě tam kde kapela zkouší.
„Rekni mi nějakou písničku kterou umíš."
Zamyslela jsi s nic tě v tu chvíli nenapadlo.
„Nevím.."
„Dusk till dawn?"
Jen jsi nejistě kývla.
„Bojím se."
„Jsme tu jen já. Nemusíš se ničeho bát."
„...You never be Alone..."
Když skončila hudba jen jsi se usmála na Finna.
„O můj bože. Musíš s námi někdy vystupovatat!"
„To rozhodně ne. Roky jsem před lidmi nezpívala.."
„Když sem semnou budeš pravidelně chodit dostaneš se do toho. Věř mi. Alespoň nad tím zapremýšlej. Budu přemýšlet.Ale teď už musím domu. Pa."
Stoupla sis na špičky a dala Finnovi pusu na tvář.Usmála ses a odešla. Když jsi přišla domů. Čekala te nemilá zprava. Na stole jsi našla dopis od mámy.
„Ahoj! Bohužel jsem okamžitě musela odletět na pracovní cestu. Hrozně mě mrzí že jsem se s tebou nemohla rozloučit. Počítám ze tohle bude minimálně na dva týdny. Doufam že to budeš zvládat. V obálce máš peníze které budes potřebovat na jídlo a takové věci. Máma."
Hned jak sis to přečetla věděla jsi
co budes dělat.Ty: Finnie??
Finnie W.: Anooo?
Ty: mamka odjela na pracovní cestu. Jsem doma sama nechtěl by jsi mi dělat společnost? Alepsoň dneska prosimmmmm.🙂
Finnie W.: co za to dostanu?🤔
Ty: hmm co takhle večeři ode mě?
Finnie W: tak tohle nejde odmítnout. Do půl hodiny jsme u tebe❤️
Sedla sis na gauč a pustila si seriál.Po chvíli se rozezněl zvonek. Běžela si ke dveřím a a otevřela.
„Ahoj! Jsme rada že tu jsi."
„To já taky."
„Tak si sedni a řekni mi co chceš k večeři."
„Co takhle bbq?"
„Máš to mít. "
Na zahradě jste rozpálila gril a udělali bbq.
„Tak snad ti to bude chutnat."
Dal si do pusy první kus masa a hodil vážný pohled.
„ Je to výborné!"
„Tak to jsem ráda.
U jídla jste si řekli opět spoustu věcí. Nikdo nikdy tě nedokázal tolik rozesmát jako on.Vylezla jsi z koupelny a viděla Finna který byl již připravený na to jít spát.
„Budu spát na gauči."
„Ne
„Kde teda?"
„Semnou."
Finn nasadil vyděšeny výraz.
„Dáš mi jinou možnost?"
Zavřela jsi hlavou. Zavedla jsi Finna do svého pokoje. Lehla sis a on na zem vedle tvé postele. Nebylo nic platné chystat matraci protože jste nakonec leželi spolu v jedné posteli.
Moc se omlouvám že ve čtvrtek nevyšla kapitola. Snad vám to nevadí. Uvidíme se příště pa.❤️
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?