Když se schylovalo k šesté hodině začala jsi se připravovat na koncert. Šaty jsi nikdy nenosila ,ale dnes jsi udělala výjimku. Něco uvnitř ti říkalo že si ty šaty dnes máš vzít. Vyžehlila jsi si vlasy a na obličej si nanesla trochu více provokativnější make-up než obvykle. Jako doplněk jsi přidala síťkované silonky. Ještě než jsi odešla převázala jsi si ruku a namazala mastičkou od doktora. Přesně ve tři čtvrtě na sedm jsi dorazila do klubu. Lidí bylo plno jako minule. U baru nikdo nebyl a tak sis šla pro pití. U baru byla mladá dívčina s vysokým blond culíkem. Mile se usmála a zeptala se co si dáš. Přemýšlela si zda chceš alkohol nebo ne. Tvůj pohled padl na ruku v obvazech a neklidně jsi odpověděla že si dáš kolu. Když před tebe postavila sklenici s kolou byla jsi připravena dát jí peníze ,ale odmítla je.
„Tohle je na pana Wolfharda. Jste slečna Y/N pokud se nemýlím že?"
„Ano, to jsem."
„Fajn.Poprosil mě abych vám tu nic neúčtovala."
Usmála jsi se a poděkovala. Přešla jsi a pracně jsi se dostala do první řady k podiu. Až po deseti minutách začali hrát. Hned první slovo v první písni bylo úžasné.Přesně tak jak sis to představovala. Rytmus tě naprosto pohltil a přestala jsi vnímat všechno okolo. Slyšela jsi jen hudbu,zpěv a jediné co jsi teď měla na obzoru byl Finn který soustředěně hrál a do toho zpíval. Bylo to něco úžasného. V ten moment jsi cítila že ho opravdu miluješ a když ne tebe mrkl nebo se usmál věřila jsi i tomu že on tu lásku opětuje. Ale jistá jsi si tím stále nebyla. Stále tu někde velmi hluboko přebývali jakési obavy. Ta hodina a půl ti ve výsledku přišla jako pět minut. Seznámila jsi se s několika lidmi a dokonce jsi potkala i Caty. Hezky jste si popovídali a probrali vše co bylo potřeba.
„Teď potřebuji vaši pozornost. Udělal jsem chybu. Někteří z vás ví jakou ,někteří netuší nic. Ať patříte do první či do druhé skupiny tak poslouchejte tuhle píseň protože se tady a teď veřejně omlouvám jedné velmi krásné,milé,úžasné osobě. Nepovím její jméno ,ale je tady a ví že tohle je pro ní. Takže ti chci věnovat tuhle píseň a moc se ti omluvit."
Nevěřícně si hleděla na podium. Až Caty tě vytrhla z přemýšlení poplácala tě po zádech a dodala
„No tak tohle je zřejmě pro tebe. Takového chlapa si nenech utéct. Věř mi. Říkám ti to jako dobrá kamarádka!"
Až když jsi se zaposlouchala do textu už i ty hluboko schované obavy se vytratily do neznáma pryč. Hleděla jsi na Finna a nemohla jsi z něho odtrhnout oči. Po tvář se ti koulely slzy. Ale tohle byly vyjímečné slzy. A to slzy štěstí.
Ahoj! Doufám že už budu moct vydávat pravidelně. Budu se o to snažit! Mimochodem úplně jsem zapomněla vám poděkovat za 1k shlédnutí teď už 1,1k. Opravdu moc si toho vážím.Oceňuji každý komentář a každou hvězdičku,ale i každé shlédnutí. Všichni jste skvělí a mám vás ráda! Musím se přiznat že jsem si nikdy nemyslela že tohle někdo bude číst :D. Děkuju! Zatím pa!♥
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?