Když jsi otevřela oči a rozhlédla se po místnosti nikdo nikde nebyl. Vzala jsi si ze skříně oblečení a šla se do koupelny převléknout. Ale dveře byly zamknuté. Zaklepala jsi a slyšela pohyb který odemkl dveře.
„Proč se zamykáš?"
„Nikdy nevíš."
Odvětil Finn s kartáčkem v puse. Když ses oblékla. Šla jsi se podívat do zrcadla. Vlasy jsi měla rozchuchané a po očima byly zbytky řasenky. Učesala jsi si vlasy a sepla je do vysokého ohonu. Když jsi se pořádně zadívala uviděla jsi na svém krku modřinku. Přejela jsi po ní rukou a přiblížila se blíže k zrcadlu. Chvilku ti trvalo než ti došlo že je to cucflek. Otočila jsi se na Finna který si zrovna oblékal tričko. Odhrnula jsi triko a odhalila krk. Finn se nejdřív nechápavě podíval ,ale když mu všechno došlo dvakrát ma tebe mrkl a opustil koupelnu. Pro sebe jsi se usmála a pokračovala v hygieně. Když jste oba byli připraveni vydali jste se do centra „města elegance a obchodů". Cestou metrem jste se dostali do obrovského nákupního centra. Mělo čtyři patra. V prvním byly smíšené obchody,v druhém deogerie,v třetím oblečení a ve čtvrtém restaurace.
„Kam půjdeme?"
„Mě je to jedno to je ma tobě. Něco vyber."
Finn se usmál a obajl tě kolem ramen. Když jsi vystoupila do třetího patra bylo tam tolik obchodů že jsi neměla tušení kam jít dříve. Vybrala jsi klasiku New Yorker. Finn zůstal v pánskem oddělení a ty jsi přešla do dámského. Přibližně po 10 minutách přišel Finn.
„Vybrala sis něco?"
Kývla jsi na nesouhlas. Finn si vybral nějaké věci.
„Běž to zaplatit a já jdu jen támhle hned se vrátím."
„Fajn."
Přešla jsi naproti do obchodu s hudebními nástroji. Prohlížela jsi si různé kytary. Vytáhla jsi všechny peníze které jsi u sebe v tu chvíli měla s spočítala je. I když špatně ,ale domluvila jsi se s prodavačem který ti následně kytaru prodal. Finn seděl na lavičce a koukal do mobilu a sni nezaregistroval že jsi přišla. Položila jsi před něj velikou bílou tašku. Jen se nechápavě podíval. Tašku si přisunul blíže a otevřel ji.
„O můj bože.."
To bylo to jediné co vyšlo z jeho úst. Úsměv měl roztažený dokořán.
„To jsi ,ale nemusela."
„Musela."
„Jsi užásná."
Odvětil Finn a políbil tě na ústa. V tu chvíli ti bylo úplně jedno že už nemáš nic. Protože když máš šťastného Finna máš vše. Když se Finn zpamatoval prošli jste nějaké obchody a Finn ti zakoupil ještě nějaké maličkosti a tento den jste nakonec zakončili tradičním francouzským pokrmem.
Všem se omlouvám ,ale v neděli kapitola nevyjde protože mám zítra narozeniny a dva dny volna navíc takže s mamkou budeme vařit,péct a uklízet kvůli oslavě a návštěvě tak snad se nezlobíte!Papa❤️
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?