Když jsi se probouzela stál kolem tebe chuml lidí. Když jsi pořádně otevřela oči nepoznávala jsi prostředí.
„Kde to jsem?"
„V nemocnici. Ale všechno je v pohodě zlato ano?"
Chlácholila tě Sadie.
„Finne!"
Zvolala jsi z ničeho nic.
Finn stál v rohu a nešťastně se na tebe díval. Jen sklopil svůj zrak a nic neřekl.
„Co se stalo? Jen si pamatuji to že jsme byli na party jinak nic."
Sadie se podívala na Jacka který kývl.
„Finne promiň ,ale musí to vědět. Opila jsi se a hráli jste flašku. Celeb dal Finnovi úkol ať se líbá s Millie. Zmizela jsi, všichni tě hledali a pak tě Jack našel...pořezanou."Naštvaně ses podívala na Celeba který radši nic neříkal.
„A co tu vůbec ještě dělá?? "
A z očí ti teklo opět milion slz. Celeb sklesle opustil tvůj pokoj. Sophia,Jack a Sadie se k tobě vrhli a všichni tě pevně obejali.„Teď vás tu necháme osamotě."
Finn si stoupl a sedl si na židli u tvého lůžka.
„Proč jsi to udělala?"
„Proč? Ty to nechápeš?"
Zavládlo ticho.
„Já ti to povím . Miluju tě a záleží mi má tobě!"
„Ale to já taky! A taky mi na tobě záleží!"
„Tak proč??"
Vzal tvou ruku a pevně ji chytl. Vyvlékla jsi se mu.
„Nech mě to vysvětlit. Prosím."
„Poslouchám."
„Vyhrožovali mi.Řekli mi že když to neudělám zničí náš vztah. Nechtěl jsem promiň ,ale udělal jsem to pro nás. Nevěděl jsem že by to takhle mohlo dopadnout. Moc se ti omlouvám."
Znovu chytl tvou ruku ,ale ty jsi neucukla. Zadíval se ti hluboko do očí z kterých se mu kutáleli slzy.
„Hlavně nebreč dobře?"
Řekla jsi natáhla ruku obalenou v obvazech a setřela mu slzy z tváře. Chytla jsi jeho tvář a pomalu ji prohladila. Chvíli jsi nevěděla zda mu věřit protože ti to přišlo jako výmluva ,ale po chvíli jsi promluvila.
„Věřím ti a odpouštím..Faktem je že si za to mužů sama. Vůbec si to nebyl ty."
„Jasně že byl. Nebýt toho prostě by se to nestalo."
„Ne! Je to moje blbost. A dost dobře? Chci domů. Nic mi není."„Obavám se že je."
Řekl doktor který zrovna vešel dovnitř. Vzal tvojí ruku a odmotal obvazy. Vytřeštila jsi oči. Myslela sis že to nebude nijak hrozné ,ale bylo to opravdu hodně.
„Bude vás vyšetřovat psycholožka. Pokud rozhodne bude možné že půjdete na pobyt do napravného psychologického centra. Nejlépe skončíte na hodině týdně s psyhologem."
„Bylo to poprvé! Byla jsem opilá! Nevěděla jsem co dělám. Já nejsem blázen. Nejsem!"
„Nikdo taky neříká že jste slečno Y,N je jen potřeba odborné pomoci. Toť vše. Pokud si vás nebude chtít nechat paní psycholožka tady máte možnost za tři hodiny odejít."
Kývl hlavou na pozdrav a odešel. Ještě pevněji jsi stiskla Finnovu ruku a zadívala se mu do očí.
Tak snad se vám tahle část líbila. Vůbec jsem nevěděla jak to bude ,ale už mám něco vymyšleného mate se na co těšit. Lovuju vás mooc zatím paa💖
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?