#25

516 43 2
                                    

Den osmnáctých narozenin část druhá
Po dni stráveném doma jsi se hezky oblékla a vydala se ven do restaurace. Neměla jsi ani nejmenší tušení kde restaurace je takže jsi si zavolala taxi.
Taxi tě dovezl na místo. Zaplatila jsi a nechala malé dýško. Restaurace zvenku vypadala luxusně a tak tomu bylo i uvnitř. Uvaděčka se mile usmála a zeptala se:
„Dobrý den jsem Y/N a dnes bych tu měla večeřet s panem Wolfhardem."
„Ano jistě,hned vás tam zavedu tudy prosím."
Následovala jsi uvaděčku která tě zavedla ke dveřím.
„Je to salonek číslo 4 na konci chodby."
„Děkuji vám."
Když jsi došla k salonku 4 opatrně jsi otevírala dveře. Byla tam tma. Když jsi nahmatala vypínač rizsvítila se světla a několik lidí řvalo „PŘEKVAPENÍ!!". Překvapením ,ale i vyděšením jsi uskočila a rozhlédla se po všech lidech kteří tam stáli a usmívali se. Usměv jsi všem opětovala. Všichni se k tobě vrhli a začali tě objímat a přát ti. Jako poslední prišel na řadu Finn.
„Všechny jsi sem pozval jen kvůli mě?"
„Jasně."
„To je od tebe tal hezký,jsi zlatíčko děkuju."
Stoupla jsi si na špičky a políbila Finna na ústa. Finn začal pomalu rudnout ve tvářích.
„Dáš si něco k pití?"
„Mojito."
„Řeknu to číšníkovi běž si zatím sednout."
Když si se rozhlížela byly tam všichni tví dobří kamarádi. A mezi nimi v koutě seděla Millie. Nenápadně tě pozorovala a pak se váhavým krokem přiblížila.
„Omlou vám se ti tak nějak za všechno. To co jsem dělala opravdu nebylo správné a už vůbec nepochopím jak jsem ro mohla udělat někomu jako jsi ty."
„Už neřešme minulost."
„Takže dobrý?"
„Dobrý."
S Millie jste se přátelsky objali na usmířenou a každá se vrátily na své místo. Když číšník donesl pití začala ta pravá zábava. Každý si našel něco a každý se tu bavil. Ale to nejdůležitější bylo že jsi se bavila ty. Což Finna zahřívalo u srdce protože přesně to chtěl. Uděl ti ty nejhezčí narozeniny. Jenže jsi neměla ani nejmenší tušení že to nejlepší to ještě nebylo že to teprve přijde.
Polračování príště
Hrozně se omlouvám za to hrozné klišé „PŘEKVAPENÍ!" ,ale chtěla jsem to takhle tak to tak prostě je ,ale zcela si uvědomuji si že to mohlo být lepší nebojte.😂😂 Mám vás ráda a Pa příště❤️

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat