Všechno se kloubilo dohromady takže je týden do Vánoc a dnes odlétaté s Finnem do Paříže.Když jsi dorazila na letiště Finn na tebe již čekal a vedle něho seděla Mary. Když jsi zaplatila taxikářovi otočila jsi se na Finna který přicházel a usmíval se.
„Ahoj."
„Čau. Pomůžu ti s kufrem."
„Dobře."
Byla jsi připravena odejít ,ale Finn tě chytl za ruku s políbil tě dlouze na ústa.
„Teď už můžeš jít."
Usmála jsi se a šla za Mary se kterou jste si věnovali obětí.
„Jsem ráda že už jdi tady. Už totiž budu muset jít."
„Snažila jsem se co nejrychleji ,ale matka měla starosti. Vůbec žádné nemá když by byly potřeba ,ale když nejsou potřeba má jich na rozdávání."
Řekla jsi otráveně a prokulila oči v sloup.
„Chápu tě."
Řekla nešťastně.
„No zlatíčka budu vás tu muset nechat ,ale vy už víte co a jak takže nazatím pa a užijte si to."
Tobě i Finnovi věnovala polibek na tvář a odjela pryč. Po několika hodinách na letišti jste konečně seděli v letadle. Ještě nikdy předtím jsi neletěla a tak jsi Finna držela co nejpevněji za ruku. Když bylo letadlo již ve vzduchu už bylo všechno v pořádku a oba jste byly moc natěšeni na Paříž. Po zdlouhavé cestě jste konečně octli v Paříži. Když jste našli taxi dovezl vás do hotelu. Byl velmi lixusní. Hned jak jsi vešla dovnitř lehka sis na postel.
„Bože to je nádhera. Nechápu kde jsi na tohle všechno vzal peníze."
„Šetřil jsem si bokem na kytaru ,ale tohle je pro mě o moc důležitější."
Řekl klidně Finn při pohledu z okna na Eiffelovu věž. Posadila jsi se a zadívala jsi se na Finna.
„Počkak takže ty jsi kvůli mě utratil svoje peníze na kytaru?"
„Tak nějak."
Řekl Finn a pokrčil rameny. Svůj pohled nezpouštěl z výhledu na město. Vyskočila jsi na okno a sedla si na okraj. Finn přesunul svůj pohled na tebe. Usmála jsi se a pevně Finna objala.
„Děkuju!!"
„Pro tebe kdykoliv vše."
Řekl tiše a nahodil nepatrný úsměv.
„Dnes nás čekají procházky po městě. Zítra budeme procházet památky. Třetí den nás bude čekat nakupování ve středu města no a to co se bude dít čtvrtý den bude překvapení."
„Těším se."
Odvětila jsi s úšklebkem.
Postupně jste si vybalovali a když bylo vše hotovo vydali jste se do města kde jste byly sž do večera. Prošli jste se centrem města a viděli Eiffelovku zblízka. A tak se ti plnil sen který měla alespoň někdy každá holka. Být v Paříži se svojí drahou polovičkou. Je snad něco lepšího?
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?