Oslava narozenin část třetí
Zábava byla v plném proudu všichni byly spokojení. Po několika drinkách když už někteří lidé byly přiopilí došlo na rozbalování dárků. Bylo toho opravdu moc kosmetika,oblečení,užitečné i neužetečné kraviny a vše možné. Blížila se jedenáctá hodina a všichni už pomalu odchzázeli až jako poslední jsi zůstala jen ty a Finn. Sedla jsi si na gauč když zrovna Finn zavíral dveře za posledními hosty Sadie a Celebem. Finn si sedl vedl tebe.
„Líbil se ti večírek?"
„Bylo to užásné děkuju moc!"
Finn se jen usmál. Stáhl ruku a přitáhl si tě do letmého obětí. Jeden druhému jste hleděli do očí. Už po chvíli jsi byla v jeho očích naprosto ztracená. Chvilku jste tam prostě takhle seděli než se někdo něco odhodlal udělat.
„Můj dárek ode mě pro tebe tam nebyl takže ti ho dám teď. Nebo vlastně není co ti dávat stačí když ti to řeknu. Mám dvě letenky a týdenní pobyt v Paříži pro dva."
Doslovně se ti rozzářily oči. Nic jsi neřekla jen Finna políbila. Finnovi to jako odpověď stačilo. Z jednoho polibku bylo ve chvíli vášnivé líbání. V průběhu jsi si opět pohrávala s Finnovými kudrnatými vlasy které tě vždycky tolik fascinovali. Doposud jsi se necítila nikdy tak dobře jako teď. V břiše ti lítalo tisíc malých motýlků. Když jsi byla s Finnem citíla jsi se cítila v bezpečí. Když už vám docházel dech oba jste se od sebe odtáhli. Opět jeden druhému hleděl hluboko do očí.
„Miluju tě."
Zašeptal potichu Finn a pohlad tě jemně po tváři. Byla jsi chvilí zaskočená ,ale v tom dobrém slova smyslu. Chvíli to vypadalo tak že už nic neřekneš. Na Finnových očích bylo vidět v první chvíli výrazné sklamání. Ale to jsi nikdy Finnovi udělat nechtěla.
„Já tebe taky."
Vydechla jsi a usmála se. Z Finna zklamání ihned opadlo a zase se usmíval. Tuhle chvilku přerušilo klepání na dveře. Sundala jsi nohy které jsi měla položené na Finnově klíně a sedla si normálně. Finn se také upravil a teprve pak zaznělo dále.
„Chcete již zaplatit?"
„Ano. Y/N počkej na mě před restaurací."
„Fajn naschledanou."
„Naschledanou."
Odvětila s úsměvem na tváři uvaděčka.
Vyšla jsi před restauraci a čekala na Finna. Venku už byla pořádná zima. Když Finn vyšel přehodil tvoje sako přez tvá ramena. A ruku v ruce jste šli směrem domů. A takhle končí tvoje osmnácté narozeniny které pro tebe byly ty nejlepší které so kdy zažila.
Zrovna jsem přišla z kina a byla jsem na Fakjů pane učiteli 3 a moc doporučuji i když to nemá co dělat z knihou alespoň vám dávám typ na dobrý film.Možná to mohu použít jako omluvu že to vydávám tak pozdě ,ale mám pocit že to nikomu nevadí. Pa zlatíčka❤️
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?