#47

337 35 1
                                    


V úterý to probíhalo úplně stejně. S Jackem jsi se opět sešla na nádraží a společně jste jeli do školy. Jako každý den jste si šli pro kávu a hned následně do školy.

čtvrtá vyučovací  hodina

„Tak co Jacku. Máš ten referát?"

„Nezapomněl jsem. Já nikdy. Ty?"

„Stalo se snad někdy že bych zapomněla?"„

„To je pravda. Nestalo."

„Tak vidíš."

Usmála jsi se a Jack úsměv opětoval.

„Mám docela trému. Vždycky jí mám. To bych nebyl já."

„Taky jí mám. Zvládneme to. Jsme na to společně. Všechno máme na papíru a jen to přečteme a na projektoru posuneme pár obrázků k první světové. Nic to není fajn?"

„Jo,jo máš pravdu."

„Fajn tak jdeme na to."

Vaše prezentace trvala necelou půl hodinu. Ale pocit jste oba ze sebe měli moc dobrý. Hned po hodině jste se měli dozvědět známku. Byla to jedna z těcch nejdůležitějších známek za tento rok protože tuhle prezentaci jste zpracovávali již od druhého týdne ve škole. A ta lhůta čtyři měsíce na dokončení vypršela a tak jste tu stáli a prezentovali téměř před celou školou.

„Myslím že dostaneme A."

„Jo. Já taky."

Plní nervozity jsme s Jackem seděli  na chodbě a čekali na to co řekne porota. Po nekonečných patnácti minutách vylezla děkanka s učitelem dějepisu. Oba jste se rychlostně postavili.

„Jacku, Y/N. Vaše práce byla výborná. Dostáváte A+. Tak dobrou práci jsme tu za tento rok ještě neměli. Gratuluji. Jen tak dál! Jinak pro vás dnes výuka končí. Jděte domů."

Oba se usmáli a odešli. Hned jak se zabouchli dveře začali jste oba skákat radostí.

„Bože to je tak skvělé! Rychle jdeme na vlak ať stihneme menší oslavu v restauraci na náměstí."

„Souhlasím pojďme."

Tentokrát autobusem jste se dostali zpět do města. Ihned jste šli do restaurace. Jack si objednal hamburger a ty pro dodržení diety salát cesar. Seděli jste,jedli jste a smáli se. Byla to oslava takové skvělé události jak se patří. Mezitím co jsi se bavila si ani nezaregistrovala že šel zrovna okolo Finn který smutně pohlížel do restaurace na to jak se tak dobře bavíš s jeho (bývalým?) nejlepším kamarádem. Žárlil. Ale nechtěl si to přiznat. Po tomto se rozhodl že tě dnes překvapí a večer přijede k tobě domů.

Nerada vám to sděluji ,ale tato kniha se POMALIČKU blíží ke konci. Pokud bude zájem třeba za pár měsíců bych mohla pokračovat s druhou částí této knihy ,ale to je ve hvězdách. ♥♥

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat