#10

796 61 2
                                    

Byla konečně sobota a bylo volno. Řekla sis že se půjdeš  do nákupního centra. Na dveřích sis všimla plakátu. Když jsi přišla blíž nemohla jsi uvěřit tomu co vidíš. Byla to pozvánka na koncert skupiny Calpurnia. A nejen to. Bylo tam napsáno Finnovo jméno. V hlavě ti plulo opravdu několik otázek. Finn přece neměl jeden jediný důvod na to ti to zatajovat. Rozhodla jsi se že na ten koncert půjdeš.

Objednala jsi si svoji oblíbenou kávu a sedla si. Otevřela si notebook a projížděla zeď na Facebooku. Když jsi dopila svou kávu zabalila jsi notebook a šla se podívat do kramů. Koupila sis nové tričko a černou rtěnku která ti před týdnem došla. Ani nevíš jak ,ale když jsi se podívala na hodinky byly čtyři hodiny. Zašla jsi domů se hodit na sebe něco lepšího  a zamířila jsi do klubu kde byl koncert.

Zaplatila jsi vstup a paní u pokladny ti dala na ruku náramek. Klub byl hodně velký a taky přeplněný. Naštěstí jsi stihla se dostat do první řady u toho mini pódia. Už dávno hráli a on stál uprostřed s kytarou a zpíval. Měla jsi co dělat aby ses neroztekla na místě. Bylo to úžasné. Měl opravdu obrovský talent. Když dohrál jeho pohled jezdil po fanouškách. Po chvíli si všiml i tebe. Opravdu vyděšeně se na tebe podíval ,ale ty jsi tleskala dál a usmívala se od ucha k uchu. Po chvíli se na tebe taky usmál.

Zahrál ještě několik písniček a ty sis to užívala a tancovala jsi.
„Tak tohle byla poslední písnička z dnešního programu. Doufám že se vám koncert líbil a že se s vámi uvidíme i příště!"
Rozloučili se a odešli. Šla sis pro drink a sedla sis k volnému stolu.  Najednou ti přišla zprava.
Finnie W.-Přijď do zákulisí. Pustí tě máš zo zařízené.
Zvedla jsi se a hledala dveře do zákulisí před kterými stál pán.

„Myslím že by mě měli pustit."
„Ano ano můžete jít."
„Děkuju."
Pustil tě a prošla jsi chudobou a našla dveře s nápisem Finn. Zaklepala jsi a čekala až se ozve Finn. Hned jak se ozval vešla jsi.

„Můžeš mi vysvětlit jak jsi to zjistila?"
„Na plakátu. Proč jsi mi to neřekl?"
„Nechtěl jsem."
„Hele jestli je něco po čem holky jdou tak je to zrovna tohle. Věř mi."
„Hmm a na tebe taky?"
„Jasně že Jo.
„Tak to je dobře. Moc dobře."
„Každopádně máte hezkou šatnu pane Wolfharde."
Procházela jsi šatnou a nakonec ss sedla na gauč. Sedl si vedl tebe a usmál se.
„Máš talent opravdu. Několik let jsem chodila na zpěv. Umřel mi pak táta a přestala jsem s tím."
„Tak mi pojď ukázat co umíš."
„Nezpívala jsem nejmíň sedm let."
„Nevadí."
Ahoj všichni. Včera jsem se nudila a tak jsem si zatím pro sebe začala psát ff na Finna+Jacka (Fack) a tak se chci zeptat jestli by jste měli zájem abych to vydala nebo ne🙈.
Uvidíme se u příštího dílu.❤️

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat